die meren morgen aan dus in Oekraïne. Nl mag zich daarbij aansluiten van mij..quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Studiotje het volgende:
23 Amerikanen (gerucht), dit krijgt een staartje
Het is wel erg aannemelijk, ze hebben recentelijk nog andere (Oekrainsche) toestellen neergeschoten (of het waren de Russen)quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe vaak is er al onjuist beweerd dat het zeker is dat de rebellen er achter zitten?
Bron?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef alwaysonhold het volgende:
23 amerikanen aan boord. Dan heb je dus de poppen aan het dansen....
Terecht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef HighVolume het volgende:
Die zwakke reactie van rutte ook weer
Wat zou jij zeggen in zo'n geval?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef HighVolume het volgende:
Die zwakke reactie van rutte ook weer
Las dat men een transportvliegtuig wilde doen die eenzelfde kleuren en formaat had.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Welke zieke imbeciel schiet nou op passagiersvliegtuigen?
RIP en sterkte aan de nabestaanden.
Het incident (vraag?) begint nu steeds meer internationaal te worden iets wat Rusland wel vreest denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Studiotje het volgende:
Geen idee, waarom kan je niet gewoon een antwoord geven op mijn vraag, ik geef geen kut om hoeveel debielen zeker weten dat de Russen er achter zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe vaak is er al onjuist beweerd dat het zeker is dat de rebellen er achter zitten?
Ja, dit gaat wel wat teweeg brengen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef alwaysonhold het volgende:
23 amerikanen aan boord. Dan heb je dus de poppen aan het dansen....
Nietsquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik vraag me nog steeds af wat de toegevoegde waarde is van Rutte's toespraak en vakantieonderbreking
Foutje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zouden de Oekrainers een toestel neerhalen dat vanuit het westen kwam aanvliegen ipv het oosten?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Studiotje het volgende:
Dit soort uitspraken vind ik zo dom. yay oorlogquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:46 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nederland moet eens zijn tanden laten zien ipv het brave jongentje van de klas te zijn
Ik denk niet dat er officiele bevestigingen zo snel komen. Ze zullen eerst brokstukken gaan onderzoeken op resten van bom(ontploffingen) in of bij het vliegtuig denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Is het nou al bevestigd dat het neergeschoten is?
Dit lijkt wel een begravenisbericht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Daar stond je dan vanmorgen lekker klaar met je koffer bij je auto om een mooie reis richting Australie, New Zeeland of Kuala Lumpur te maken. Wekenlang op verheugd ook.
Alle apparaten uitgetrokken? Check.
Deuren afgesloten ? Check
Briefje voor de buurvrouw geschreven ? Check.
En zo eindigt je leven boven Rusland/Oekraïne onverwacht door een raket.
Oh, ik heb alleen de site openstaan, daar staat nog niks.quote:
Zodat ze Rusland de schuld kunnen gevenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zouden de Oekrainers een toestel neerhalen dat vanuit het westen kwam aanvliegen ipv het oosten?
Goeie vraag, ik wacht vanaf nu de berichtgeving verder wel afquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Is het nou al bevestigd dat het neergeschoten is?
Natuurlijk! Maar sancties.... Dat helpt toch niet! Ambassadeur het land uitzetten! Of oppakkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, sancties dus. Maar eerst maar eens uitzoeken wat er precies gebeurd is.
Wat een stel schoften zeg...quote:Update 19.40 uur
Oekraïense hulpverleners en onderzoekers worden tegengehouden door pro-Russische separatisten, die het gebied in handen hebben. Dat meldt de Amerikaanse tv-zender CNN. Gevreesd wordt dat het onderzoek hiermee kan worden tegengewerkt. Aanwijzingen dat separatisen het toestel hebben neergehaald worden versterkt door een pro-Russische commandant, die kort voor het bekendworden van de ramp het neerschieten van een vliegtuig had gemeld.
Echt hequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken vind ik zo dom. yay oorlog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |