SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
wajooooooooo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb net Ricardo even aangesproken op fb
[ afbeelding ]![]()
Maak ons niet zo jaloers.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Kan je hem ook iets doorgeven namens mijquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]![]()
die is dus wegtwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 12:51:43De Boer: ,,Het zal mooi zijn als Daley Blind nog minimaal een jaar bij #Ajax blijft." reageer retweet
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
FIFA mag wel eens opschieten met hun uitspraken, echt een bende ouwe lullen daar die eerst wekenlang op strand met tien schone deernes van 20 jaar betaald met het oliegeld uit Qatar.![]()
Waar wil je een uitspraak over, jongeman?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
FIFA mag wel eens opschieten met hun uitspraken, echt een bende ouwe lullen daar die eerst wekenlang op strand met tien schone deernes van 20 jaar betaald met het oliegeld uit Qatar.![]()
Zaak Muric.. Wat anders..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waar wil je een uitspraak over, jongeman?![]()
Weet niet of dit al geplaatst was maar tochquote:Ajax is ‘ernstige incidenten’ met fans zat en neemt maatregelen
Vrijdag, 18 juli 2014 om 14:35
Ajax heeft enkele maatregelen genomen tegen de eigen aanhang. Via de officiële kanalen maakt de club melding van ‘verschillende ernstige incidenten met Ajax-supporters’. Daarmee doelt de club onder meer op het vuurwerkincident tijdens de bekerfinale tegen PEC Zwolle. Om die reden heeft de clubleiding besloten wat regels op te leggen.
/
Ajax probeert allereerst de individuele daders aan te pakken. Als het gaat om een grootschalig incident bij een thuiswedstrijd, dan zal voor de daaropvolgende vijf thuiswedstrijden de toegang ontzegd worden aan alle supporters uit het vak. Gaat het om een uitwedstrijd, dan zal Ajax de daaropvolgende vijf uitwedstrijden geen kaarten voor het uitvak afnemen.
Het sfeerbudget, het bedrag dat beschikbaar wordt gesteld aan de fans, wordt slechts voor de helft toegekend. Als het eerste halfjaar zonder noemenswaardige incidenten verloopt, kan de resterende vijftig procent worden verdiend. Ook zal de komende periode een nieuw supportersbeleidsplan worden opgesteld.Ik ben inmiddels overleden![]()
Hoe is die Zivkovic eigenlijk tot nu toe bij Ajax? Goed genoeg voor het eerste of valt hij tegen. Een vraag namens een Groningen fan.![]()
http://m.nos.nl/artikel/676543
Dus als Siggy gaat wordt er een spits gehaald? Waarom dan Milik huren? Verder weer erg zuinig. Mis echt nog wat buitenspelers.![]()
Kan me er wel iets bij voorstellen, als Milik tegenvalt heb je alleen Zivko, en een beetje concurrentie kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:46 schreef stoeltafel het volgende:
Dus als Siggy gaat wordt er een spits gehaald? Waarom dan Milik huren? Verder weer erg zuinig. Mis echt nog wat buitenspelers.![]()
Welke buitenspelers zouden we dan nodig hebbenDaar hebben we er al genoeg van ondanks de kwaliteitsarmoede. Zie eerst die stukken ellende maar eens te verkopen, pittig genoeg.
![]()
Omdat we nu maar een spits hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:46 schreef stoeltafel het volgende:
Package deal van de Sa, Lukoki en Sana naar de Ajax Amateurs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke buitenspelers zouden we dan nodig hebbenDaar hebben we er al genoeg van ondanks de kwaliteitsarmoede. Zie eerst die stukken ellende maar eens te verkopen, pittig genoeg.
Oh.![]()
Hoorn erbijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Package deal van de Sa, Lukoki en Sana naar de Ajax Amateurs.RED ONS HENNIEGOD![]()
Danny Hollaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben we weer plek zat voor nog een transfervrije speler.![]()
![]()
Speelt tot nu toe prima, al gaat het maar om oefenpotjes. Zal in de competetie wel tijd nodig hebben om het niveau aan te tikken. Frank gaf al aan dat ie ook zn minuten bij Jong Ajax moet gaan maken. Mannetje is pas 17, dus bij trainingen doet hij al een hoop ervaring opquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:00 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe is die Zivkovic eigenlijk tot nu toe bij Ajax? Goed genoeg voor het eerste of valt hij tegen. Een vraag namens een Groningen fan.![]()
Was misschien beter geweest als die nog een jaartje bij Groningen bleef.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Speelt tot nu toe prima, al gaat het maar om oefenpotjes. Zal in de competetie wel tijd nodig hebben om het niveau aan te tikken. Frank gaf al aan dat ie ook zn minuten bij Jong Ajax moet gaan maken. Mannetje is pas 17, dus bij trainingen doet hij al een hoop ervaring op![]()
Tja dan had hij veel duurder geweest, nooit naar Ajax gegaan. Ergens snel naar het buitenland vertrokken en daar de hele tijd op de bank gezeten. Om uiteindelijk op zijn vierentwintigste terug te keren bij Twente of PSV.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Was misschien beter geweest als die nog een jaartje bij Groningen bleef.Oh.![]()
Nou weet ik niet. Het was een groot talent bij Groningen, wel arrogant maar dat past bij Ajax. Maar het was wellicht beter geweest dat hij nog een jaartje bleef. En daarna een overstap naar PSV, Ajax, Twente. Dan was hij misschien 3 of 2 miljoen geweest. Nou dat had Ajax wel kunnen betalen hoor. Als supporter van Groningen had ik wel een hekel aan dat ventje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja dan had hij veel duurder geweest, nooit naar Ajax gegaan. Ergens snel naar het buitenland vertrokken en daar de hele tijd op de bank gezeten. Om uiteindelijk op zijn vierentwintigste terug te keren bij Twente of PSV.![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dan was hij misschien 3 of 2 miljoen geweest.
dat was hij nu ook![]()
Ajax had hem na de koop gewoon nog een jaartje aan Groningen moeten verhuren. Speelt ie 30+ wedstrijden en doet ie veel ervaring op. Maar blijkbaar vind Frank de begeleiding van Bergkamp en spaarzame speelminuten belangrijker. Ga er vanuit dat ie dit seizoen hoogstends 15 wedstrijden in Ajax 1 speelt waarvan veel invalbeurten..![]()
Blijft raar,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:49 schreef Vermecelli het volgende:
Ajax had hem na de koop gewoon nog een jaartje aan Groningen moeten verhuren. Speelt ie 30+ wedstrijden en doet ie veel ervaring op. Maar blijkbaar vind Frank de begeleiding van Bergkamp en spaarzame speelminuten belangrijker. Ga er vanuit dat ie dit seizoen hoogstends 15 wedstrijden in Ajax 1 speelt waarvan veel invalbeurten..
Die jongen heeft laten zien dat hij eredivisie niveau aan kan. Daarbij zal het
Niveau vam Ajax hem alleen maar beter laten spelen. In plaats van vertrouwen geven schoppen ze hem naar jong Ajax
hardcoholic![]()
Ik denk wel dat als Milik en Siggy teleurstellen of vertrekken en Zivkovic toevallig een paar goals maakt hij zich wel in de basis kan knokken. Deed Davy Klaassen ook, bijna vanuit het niets en nu al belangrijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Blijft raar,
Niveau vam Ajax hem alleen maar beter laten spelen. In plaats van vertrouwen geven schoppen ze hem naar jong Ajax![]()
Ook bij Klaassen is het meer geluk dan wijsheid geweest dat hij nu in de basis staatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:59 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik denk wel dat als Milik en Siggy teleurstellen of vertrekken en Zivkovic toevallig een paar goals maakt hij zich wel in de basis kan knokken. Deed Davy Klaassen ook, bijna vanuit het niets en nu al belangrijkhardcoholic![]()
Wat een gelul, wat goed is komt snel. Als hij niet invalt bij het eerste speelt hij in Jong, zie het probleem nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:49 schreef Vermecelli het volgende:
Ajax had hem na de koop gewoon nog een jaartje aan Groningen moeten verhuren. Speelt ie 30+ wedstrijden en doet ie veel ervaring op. Maar blijkbaar vind Frank de begeleiding van Bergkamp en spaarzame speelminuten belangrijker. Ga er vanuit dat ie dit seizoen hoogstends 15 wedstrijden in Ajax 1 speelt waarvan veel invalbeurten..![]()
Als hij goed genoeg is speelt hij gewoon hoor maar je moet zo'n jochie wel de tijd geven, bij Groningen was alles wat hij deed leuk, bij Ajax moet het.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Blijft raar,
Niveau vam Ajax hem alleen maar beter laten spelen. In plaats van vertrouwen geven schoppen ze hem naar jong Ajax![]()
Ajax - Achilles’29: Alblas; Tete, Moisander, Riedewald, Boilesen; Bazoer, Andersen, Serero; De Sa, Zivkovic, Sigthórsson
Aftrap 11:00![]()
Nog altijd De Sa boven El Ghazi, ik snap er geen reet vanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - Achilles’29: Alblas; Tete, Moisander, Riedewald, Boilesen; Bazoer, Andersen, Serero; De Sa, Zivkovic, Sigthórsson
Aftrap 11:00
En wat doet Sigthorsson in vredesnaam nog in de basis![]()
Wissels Mous, Owusu, Boccara, Van Bruggen, Van Koesveld, Vissie, El Ghazi, Bakker, Menig, Warmerdam, Becker, Sana.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nog altijd De Sa boven El Ghazi, ik snap er geen reet van
En wat doet Sigthorsson in vredesnaam nog in de basis
Liever een pure linksbuiten zoals Sana.![]()
Wat bedoel je met pure linksbuiten? Iemand die er geen reet van kan? Dan staat Sigthorsson daar toch ook primaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wissels Mous, Owusu, Boccara, Van Bruggen, Van Koesveld, Vissie, El Ghazi, Bakker, Menig, Warmerdam, Becker, Sana.
Liever een pure linksbuiten zoals Sana.![]()
Hopelijk hebben we deze week nog het verrukkelijke bericht dat het mensonterende stuk verdriet Sigthorsson verkocht is.![]()
Frank de Boer zei zaterdag dat het 'in de lijn der verwachting ligt' dat er veel interesse in Daley Blind zal ontstaan en het lijkt voor Ajax lastig te worden om de verdediger annex middenvelder voor de club te behouden. Zeker als de berichtgeving uit El Mundo Deportivo klopt: de Catalaanse krant claimt dat Barcelona overweegt om 22 miljoen euro te betalen voor de international.
Blind werd afgelopen woensdag voor het eerst in verband gebracht met Barcelona, dat de Ajacied als reserveplan zou hebben. De Spaanse grootmacht is druk bezig met de komst van Jérémy Mathieu, maar de onderhandelingen met Valencia verlopen moeizaam. Los Che willen 20 miljoen euro hebben voor de Fransman; Blind zou 22 miljoen moeten kosten. Hij is wel zeven jaar jonger dan Mathieu en kan dus een stuk langer mee.
El Mundo Deportivo beweert dat de interesse van Barcelona in Blind serieus is en meldt het nieuws groot op de voorpagina van zaterdag. Louis van Gaal zou nog overwegen om de 24-jarige Amsterdammer naar Manchester United te halen en ook Borussia Dortmund schijnt nog op de loer te liggen. Het contract van Blind bij Ajax loopt nog twee jaar door, tot de zomer van 2016.![]()
ik ga mijn fietsband alvast oppompenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:46 schreef Heeinz het volgende:
Frank de Boer zei zaterdag dat het 'in de lijn der verwachting ligt' dat er veel interesse in Daley Blind zal ontstaan en het lijkt voor Ajax lastig te worden om de verdediger annex middenvelder voor de club te behouden. Zeker als de berichtgeving uit El Mundo Deportivo klopt: de Catalaanse krant claimt dat Barcelona overweegt om 22 miljoen euro te betalen voor de international.
Blind werd afgelopen woensdag voor het eerst in verband gebracht met Barcelona, dat de Ajacied als reserveplan zou hebben. De Spaanse grootmacht is druk bezig met de komst van Jérémy Mathieu, maar de onderhandelingen met Valencia verlopen moeizaam. Los Che willen 20 miljoen euro hebben voor de Fransman; Blind zou 22 miljoen moeten kosten. Hij is wel zeven jaar jonger dan Mathieu en kan dus een stuk langer mee.
El Mundo Deportivo beweert dat de interesse van Barcelona in Blind serieus is en meldt het nieuws groot op de voorpagina van zaterdag. Louis van Gaal zou nog overwegen om de 24-jarige Amsterdammer naar Manchester United te halen en ook Borussia Dortmund schijnt nog op de loer te liggen. Het contract van Blind bij Ajax loopt nog twee jaar door, tot de zomer van 2016.![]()
Boilesen bij B-elftal? Dus Dijks bij A-elftal
Lijkt me dus dat ze allemaal weer een uurtje spelen en dan allemaal gewisseld worden?![]()
heeft zich wel ontwikkeld, ik had niet verwacht dat dat erin zat, voor zo'n bedrag meteen wegbrengenquote:![]()
Barcelona, Man United en Dortmund ook gewoonquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:46 schreef Heeinz het volgende:
El Mundo Deportivo beweert dat de interesse van Barcelona in Blind serieus is en meldt het nieuws groot op de voorpagina van zaterdag. Louis van Gaal zou nog overwegen om de 24-jarige Amsterdammer naar Manchester United te halen en ook Borussia Dortmund schijnt nog op de loer te liggen. Het contract van Blind bij Ajax loopt nog twee jaar door, tot de zomer van 2016.Wie had dat ooit kunnen bedenken 2 jaar geleden
![]()
![]()
Ik gun het hem van harte. Begon erg zwak op de linksback positie, maar heeft zich sindsdien enorm goed ontwikkeld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Barcelona, Man United en Dortmund ook gewoonWie had dat ooit kunnen bedenken 2 jaar geleden
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wel grappig dat alle verdedigers van het NL elftal er nu goed opstaan terwijl dat grotendeels een gevolg was van het systeem, als ze echt zo goed waren als nu beweert wordt had van Gaal er wel 1 of zelfs 2 minder op kunnen stellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte. Begon erg zwak op de linksback positie, maar heeft zich sindsdien enorm goed ontwikkeld.![]()
Wat dacht je van 22 miljoenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Barcelona, Man United en Dortmund ook gewoonWie had dat ooit kunnen bedenken 2 jaar geleden
![]()
![]()
22 miljoen voor Daleydat zou echt geweldig zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 12:34:25De Sa en Zivkovic vinden elkaar niet en hebben even mot. ‘Als je iets tegen me wilt zeggen, praat dan normaal’, aldus de spits. #achaja reageer retweet
![]()
Het leek weer eens nergens op dat voetbal."What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Ajax 14.30: Leeuwenburgh, Ligeon, vd Hoorn, Denswil, Dijks, Klaassen, Viergever, Duarte, Schöne, Milik, Kishna.![]()
Wat een verdrietige verdedigingquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax 14.30: Leeuwenburgh, Ligeon, vd Hoorn, Denswil, Dijks, Klaassen, Viergever, Duarte, Schöne, Milik, Kishna.RED ONS HENNIEGOD![]()
Inderdaad, strik eromheen en desnoods breng ik hem zelf naar het vliegtuig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
voor een bedrag rond de 22 miljoen natuurlijk altijd laten gaanRossoneri siamo noi.![]()
Sorry hoor maar hoezo zijn jullie allemaal zo blij met zulke dingen. Ik wil godver een keer mn beste spelers houden. En het is niet zo dat je zelf een deel van die 22 miljoen krijgt. Laat ze lekker de tyfus krijgen die spaanse en engelse clubs![]()
Dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sorry hoor maar hoezo zijn jullie allemaal zo blij met zulke dingen. Ik wil godver een keer mn beste spelers houden. En het is niet zo dat je zelf een deel van die 22 miljoen krijgt. Laat ze lekker de tyfus krijgen die spaanse en engelse clubs
Ajax haalt dan toch ergens een transfervrije speler die eerst moet wennen. Of we spelen het hele jaar met fucking Viergever op het middenveld
Oh.![]()
Je kan wel huilen om dijks maar boilesen heb je geen flikker aan natuurlijk.
Als boilesen dit jaar 25 wedstrijden minimaal 80 minuten kan spelen komt hij in mijn uiHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ajax TV.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is die wedstrijd nog ergens te zien?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Exclusive tvHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Door wie?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zag er kolderiek uit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
eigen goal martinez
kopt 'm over zijn eigen doelman heenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik las even 'fan van Heeinz', maar dat is natuurlijk ook zo![]()
Of hopen, althans.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je zou toch bijna denken dat El Ghazi in de hiërarchie voorbij de Sa is.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heeft ie je vriendin verkracht in brand gestoken en in het IJ gegooid ofzoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk hebben we deze week nog het verrukkelijke bericht dat het mensonterende stuk verdriet Sigthorsson verkocht is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Heeft er iemand een overzicht van alle (oefen)wedstrijden met tijden erbij?
edit: http://www.ajax.nl/Ajax-1/Programma/Wedstrijdoverzicht.htm![]()
www.ajax.nlquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:31 schreef Syntix het volgende:
Heeft er iemand een overzicht van alle (oefen)wedstrijden met tijden erbij?![]()
Alleen nog maar een oefenwedstrijd tegen Benfica ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:31 schreef Syntix het volgende:
Heeft er iemand een overzicht van alle (oefen)wedstrijden met tijden erbij?
edit: http://www.ajax.nl/Ajax-1/Programma/Wedstrijdoverzicht.htmAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Twee. Eentje tegen hun reserves en eentje tegen het eerste dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alleen nog maar een oefenwedstrijd tegen Benfica ?
Week erna al weer Cruijffschaaltje.Oh.![]()
Voor mijn idee hebben ze een stuk minder wedstrijden gespeeld in de voorbereiding dan andere jaren. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee. Eentje tegen hun reserves en eentje tegen het eerste dan.
Week erna al weer Cruijffschaaltje.
En bovendien is de wedstrijd om de JC schaal ook een veredelde oefenwedstrijd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Twee oefenwedstrijden in een week op dezelfde dag. Volgens mij is dat wel goed ritme. Gaat meer om het trainen toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor mijn idee hebben ze een stuk minder wedstrijden gespeeld in de voorbereiding dan andere jaren. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.
En bovendien is de wedstrijd om de JC schaal ook een veredelde oefenwedstrijd.Oh.![]()
Prima, als het resultaat oplevert dan is wat mij betreft ok.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee oefenwedstrijden in een week op dezelfde dag. Volgens mij is dat wel goed ritme. Gaat meer om het trainen toch.
Ben wel benieuwd wie de nr. 1 spits gaat worden. Vorig jaar had je nog spitsen in overvloed (allemaal niet top overigens), nu heb je 2 spelers die nog alles te bewijzen hebben en het maar de vraag is of ze dit jaar al goed genoeg zijn voor Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als Kolbeinn weggaat komt er nog een spits bij. En dan is het gewoon degene die zich het beste op de training laat zien die mag beginnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima, als het resultaat oplevert dan is wat mij betreft ok.
Ben wel benieuwd wie de nr. 1 spits gaat worden. Vorig jaar had je nog spitsen in overvloed, nu heb je 2 spelers die nog alles te bewijzen hebben en het maar de vraag is of ze dit jaar al goed genoeg zijn voor Ajax.Oh.![]()
De transferperiode is tot september, ik moet het maar zien, vlammen vanaf het begin is al jaren niet des Ajax.Opgezegd![]()
En nog best pittig programma op het begin.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:09 schreef AjaxS het volgende:
De transferperiode is tot september, ik moet het maar zien, vlammen vanaf het begin is al jaren niet des Ajax.Oh.![]()
Ik denk dat we het nu vanaf het begin een stuk beter gaan doen, alleen jammer dat we Cillessen, Blind en Veltman missenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:09 schreef AjaxS het volgende:
De transferperiode is tot september, ik moet het maar zien, vlammen vanaf het begin is al jaren niet des Ajax.![]()
dealquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:50 schreef Catch22- het volgende:
Je kan wel huilen om dijks maar boilesen heb je geen flikker aan natuurlijk.
Als boilesen dit jaar 25 wedstrijden minimaal 80 minuten kan spelen komt hij in mijn ui![]()
Zeau, prima kooltje van Milik."What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Probeert het tenminste, kan ook Engels gaan lopen lullen.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten tot hij het meest formidabele Nederlands ooit spreekt.![]()
Dat bedoel ik ook. Is al een groot verschil met een jaar geledenquote:Op zondag 20 juli 2014 10:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Probeert het tenminste, kan ook Engels gaan lopen lullen.. Binnen 1 jaar zit hij wel op het niveau van Nicolai en Viktor.
![]()
twitter:NOSvoetbal twitterde op zondag 20-07-2014 om 12:35:37Trainer Mido wint Egyptische beker http://t.co/C8cjn6xW0j reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Als ze dat nou eens wel zouden doen dan waren ze al kampioen in maartquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:09 schreef AjaxS het volgende:
De transferperiode is tot september, ik moet het maar zien, vlammen vanaf het begin is al jaren niet des Ajax.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt,maar echt bang ben ik er niet voor, heeft vooral te maken met de 'concurrentie' wat er niet meer is, maar ik wil als een verwende Ajax-supporter gewoon verwend wordenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze dat nou eens wel zouden doen dan waren ze al kampioen in maart![]()
Trouwens Blind naar Barca? geruchten blijven maar komen.Opgezegd![]()
Vind het ook wel mooi dat hij het iig probeert.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten tot hij het meest formidabele Nederlands ooit spreekt.
Haha, als hij zaterdag thuis komt wilt hij lekker een vleesstuk met friet eten. Hij mag wel een klein beetje aankomen volgens mij.![]()
Het is patat.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind het ook wel mooi dat hij het iig probeert.
Haha, als hij zaterdag thuis komt wilt hij lekker een vleesstuk met friet eten. Hij mag wel een klein beetje aankomen volgens mij.Oh.![]()
Iets anders: ik zeg alvast dat Ajax ook komend seizoen de meeste kans maakt op de landstitel en wel de 5de! in successie.![]()
De andere ploegen lijken er in ieder geval niet sterker op geworden te zijn. PSV haalt met Luuk de Jong nou ook niet echt een topper binnen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:01 schreef Iwanius het volgende:
Iets anders: ik zeg alvast dat Ajax ook komend seizoen de meeste kans maakt op de landstitel en wel de 5de! in successie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als hij zijn niveau haalt van bij Twente wel hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 17:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
De andere ploegen lijken er in ieder geval niet sterker op geworden te zijn. PSV haalt met Luuk de Jong nou ook niet echt een topper binnen.![]()
Ik twijfel er een beetje aan. Zo'n matige periode bij een middenmotor in een grote competitie doet een speler meestal geen goed.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij zijn niveau haalt van bij Twente wel hoor
Ook Ruiz was nog niet echt best bij PSV.
Komt wellicht ook doordat PSV uberhaupt niet lekker draait. Als ze dat in het nieuwe seizoen weten te veranderen doen ze wel serieus mee om de titel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ligt er ook aan of Depay nog vertrekt. Anders vind ik het allemaal wel heel matig daar.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik twijfel er een beetje aan. Zo'n matige periode bij een middenmotor in een grote competitie doet een speler meestal geen goed.
Ook Ruiz was nog niet echt best bij PSV.
Komt wellicht ook doordat PSV uberhaupt niet lekker draait. Als ze dat in het nieuwe seizoen weten te veranderen doen ze wel serieus mee om de titel.Oh.![]()
Maar dat was maar 1 seizoen. Heeft nu al 2 slechte seizoenen achter de rug.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij zijn niveau haalt van bij Twente wel hoor
Maar goed, de Eredivisie is wel even wat anders dan de Bundesliga.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Leuke speler maar zoals Frankie altijd zegt, spelers winnen wedstrijden teams kampioenschappen, daar heeft Ajax gewoon een voorsprong op de rest.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of Depay nog vertrekt. Anders vind ik het allemaal wel heel matig daar.![]()
Daar heeft Frank sowieso gelijk in. Maar bij PSV is het individueel ook matig en sowieso wordt dat geen team met al die eigenheimers daar.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuke speler maar zoals Frankie altijd zegt, spelers winnen wedstrijden teams kampioenschappen, daar heeft Ajax gewoon een voorsprong op de rest.Oh.![]()
Zou wel leuk zijn als we dit seizoen niet zo slecht en onaantrekkelijk spelen als vorige 2 seizoenen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuke speler maar zoals Frankie altijd zegt, spelers winnen wedstrijden teams kampioenschappen, daar heeft Ajax gewoon een voorsprong op de rest.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Met betere aanvallers die hun man voorbij komen zal het al een stuk schelen denk ik. En veel talenten die vorig jaar hun eerste echte seizoen hadden (Veltman, Klaassen, Denswil, Boilesen eigenlijk ook) met meer ervaring.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als we dit seizoen niet zo slecht en onaantrekkelijk spelen als vorige 2 seizoenen.
Heb er weer zin in
Oh.![]()
ze kunnen gewoon niet zo goed voetballen achterinquote:Op zondag 20 juli 2014 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heeft Frank sowieso gelijk in. Maar bij PSV is het individueel ook matig en sowieso wordt dat geen team met al die eigenheimers daar.![]()
mee eens, maar dat ligt toch wel voornamelijk aan het aanvallende gedeelte wat te wensen overliet, daar is veel winst te halenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als we dit seizoen niet zo slecht en onaantrekkelijk spelen als vorige 2 seizoenen.![]()
En zolang ze daar weer geen versterking voor halen blijft het niks daar. Feyenoord ook al leeggekocht en met Rutte. Tja van wie moeten we dan echt concurrentie verwachten? Twente misschien.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze kunnen gewoon niet zo goed voetballen achterinOh.![]()
dat is wel een team maar Tadic was wel heel belangrijk, is even afwachten of ze dat op kunnen vangenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zolang ze daar weer geen versterking voor halen blijft het niks daar. Feyenoord ook al leeggekocht en met Rutte. Tja van wie moeten we dan echt concurrentie verwachten? Twente misschien.![]()
Benieuwd of ze Ziyech nog gaan halen dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel een team maar Tadic was wel heel belangrijk, is even afwachten of ze dat op kunnen vangenOh.![]()
Jammer dat die niet naar Ajax komt, ik weet niet of zij het geld hebbenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze Ziyech nog gaan halen dan.![]()
Ja maar Ajax heeft natuurlijk wel wat spelers op het middenveld al, en het zou kapitaalvernietiging zijn als ze nog een aanvallende middenvelder halen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat die niet naar Ajax komt, ik weet niet of zij het geld hebbenOh.![]()
Om die reden had Duarte dus nooit gehaald moeten worden. Wat een miskoop was dat dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Ajax heeft natuurlijk wel wat spelers op het middenveld al, en het zou kapitaalvernietiging zijn als ze nog een aanvallende middenvelder halen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Al vind ik Ziyech wel een hele goede speler. Maar met Duarte, Serero, Klaassen, Andersen en Schöne die daar nog kunnen spelen is er gewoon geen plek voor hem.Oh.![]()
Dat is altijd achteraf kijken want we hadden vorig jaar gewoon een middenvelder nodig na het vertrek van Eriksen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Om die reden had Duarte dus nooit gehaald moeten worden. Wat een miskoop was dat dan.Oh.![]()
Voor goeie spelers is altijd plekquote:Op zondag 20 juli 2014 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al vind ik Ziyech wel een hele goede speler. Maar met Duarte, Serero, Klaassen, Andersen en Schöne die daar nog kunnen spelen is er gewoon geen plek voor hem.![]()
Nee want Duarte was geen basisspeler. Hij heeft ook maar heel weinig wedstrijden gespeeld. Je had dat dus ook tijdelijk kunnen oplossen met Meleg, Andersen of Sana. Het is nou niet zo dat Duarte veel heeft toegevoegd aan Ajax. Hij deed op het veld meer fout dan goed, op een enkele wedstrijd na.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd achteraf kijken want we hadden vorig jaar gewoon een middenvelder nodig na het vertrek van Eriksen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ziyech> Duarte. Je moet gewoon voor het beste gaan en niet uit medelij geen betere spelers kopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al vind ik Ziyech wel een hele goede speler. Maar met Duarte, Serero, Klaassen, Andersen en Schöne die daar nog kunnen spelen is er gewoon geen plek voor hem.AFCA
je mag niet wisselen, iedereen is altijd fit en we spelen maar een keer per weekquote:Op zondag 20 juli 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag er toch echt maar 11 opstellen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat is profvoetbalquote:Op zondag 20 juli 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag er toch echt maar 11 opstellen.![]()
Duarte gaat dit seizoen gewoon shinen jongens.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Meleg, Andersen en Sana waren er helemaal niet klaar voor om op het middenveld te spelen blijkbaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee want Duarte was geen basisspeler. Hij heeft ook maar heel weinig wedstrijden gespeeld. Je had dat dus ook tijdelijk kunnen oplossen met Meleg, Andersen of Sana. Het is nou niet zo dat Duarte veel heeft toegevoegd aan Ajax. Hij deed op het veld meer fout dan goed, op een enkele wedstrijd na.Heeft niet zoveel te maken met medelijden maar gewoon met financieel beleid. Als je al 5 spelers hebt die daar kunnen spelen en nog wat jeugd daarachter kan je de beslissing nemen om een speler niet te halen. En Ziyech is een goede speler hoor, maar het is niet James Rodriguez waar we over praten. Kom op zeg.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ziyech> Duarte. Je moet gewoon voor het beste gaan en niet uit medelij geen betere spelers kopen.Oh.![]()
Duarte ook niet, gezien zijn prestaties. En dat had je van te voren al kunnen weten.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meleg, Andersen en Sana waren er helemaal niet klaar voor om op het middenveld te spelen blijkbaar.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig seizoen speelden we vaak met hetzelfde middenveld.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je mag niet wisselen, iedereen is altijd fit en we spelen maar een keer per weekOh.![]()
Dan verkoop je je er één ofzo. We gaan dit jaar weer niets doen met het geld,dus tja.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meleg, Andersen en Sana waren er helemaal niet klaar voor om op het middenveld te spelen blijkbaar.
[..]
Heeft niet zoveel te maken met medelijden maar gewoon met financieel beleid. Als je al 5 spelers hebt die daar kunnen spelen en nog wat jeugd daarachter kan je de beslissing nemen om een speler niet te halen. En Ziyech is een goede speler hoor, maar het is niet James Rodriguez waar we over praten. Kom op zeg.AFCA
Ik denk nog steeds dat Ajax het geld opspaart om zo bij de gouden lichting uit de jeugd nog 2 á 3 echte versterkingen te halen zodat we Europees misschien ook eens een goed seizoentje kunnen hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan verkoop je je er één ofzo. We gaan dit jaar weer niets doen met het geld,dus tja.Oh.![]()
Wtf doen we dan in godsnaam met het geld, je kunt elk jaar wel weer lekker sparen met winst uit verkoop en CL maar het gebruiken voor andere spelers of voor manieren om structureel meer inkomsten te krijgen lijkt me toch wat handiger.AFCA
Maar wat als de gouden lichting haar potentie niet waarmaakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Ajax het geld opspaart om zo bij de gouden lichting uit de jeugd nog 2 á 3 echte versterkingen te halen zodat we Europees misschien ook eens een goed seizoentje kunnen hebben.![]()
Zolang dat de mensen bij Ajax zelf maar weten wat ze met het geld gaan doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:17 schreef Smoofie het volgende:
Wtf doen we dan in godsnaam met het geld, je kunt elk jaar wel weer lekker sparen met winst uit verkoop en CL maar het gebruiken voor andere spelers of voor manieren om structureel meer inkomsten te krijgen lijkt me toch wat handiger.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dan heeft Ajax een groot probleem.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wat als de gouden lichting haar potentie niet waarmaakt.Oh.![]()
Ajax draait volgens mij nog steeds geen break-even zonder CL en uitgaande transfers. Dus dat willen ze eerst helemaal op orde hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:17 schreef Smoofie het volgende:
Wtf doen we dan in godsnaam met het geld, je kunt elk jaar wel weer lekker sparen met winst uit verkoop en CL maar het gebruiken voor andere spelers of voor manieren om structureel meer inkomsten te krijgen lijkt me toch wat handiger.Oh.![]()
Hopelijk weten ze het ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zolang dat de mensen bij Ajax zelf maar weten wat ze met het geld gaan doen.AFCA
Ja, dus meer inkomsten genereren door bijv investeren in de Arena oid kan toch. Hoeveel zijn de inkomsten van Ajax uit Horeca van de Arena? Of gaan die naar de Arena zelf>?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax draait volgens mij nog steeds geen break-even zonder CL en uitgaande transfers. Dus dat willen ze eerst helemaal op orde hebben.AFCA
Zal wel met een bepaalde percentages zijn verdeeld.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, dus meer inkomsten genereren door bijv investeren in de Arena oid kan toch. Hoeveel zijn de inkomsten van Ajax uit Horeca van de Arena? Of gaan die naar de Arena zelf>?![]()
Pak de jaarverslagen erbij en je weet het.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, dus meer inkomsten genereren door bijv investeren in de Arena oid kan toch. Hoeveel zijn de inkomsten van Ajax uit Horeca van de Arena? Of gaan die naar de Arena zelf>?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik hoop dat ze toch eens grondig hebben onderzocht of het overnemen van de Arena voor meer inkomsten kan zorgen dan dat het kost.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel met een bepaalde percentages zijn verdeeld.AFCA
Daar zullen ze vast wel aan gedacht hebben bij Ajax. Misschien hebben ze het wel onderzocht of het echt rendement oplevert of hebben ze er nog niet genoeg geld voor. Ze brengen niet alles naar buiten natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, dus meer inkomsten genereren door bijv investeren in de Arena oid kan toch. Hoeveel zijn de inkomsten van Ajax uit Horeca van de Arena? Of gaan die naar de Arena zelf>?Oh.![]()
Staat er niet echt duidelijk in, wat de inkomsten zijn uit de Arena door bijv. horeca.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Pak de jaarverslagen erbij en je weet het.AFCA
Gemeente Amsterdam is zo goed als failliet. Beetje geld zeggen ze geen nee tegen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Gemeente Amsterdam niet een gouden aandeel van de ArenA?AFCA
Zijn er al beelden van de goal van Milik gisteren?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:24 schreef Seam het volgende:
Zijn er al beelden van de goal van Milik gisteren?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ajax heeft nu toch bijna 90 miljoen euro cash? Daar komt sowieso nog 16 miljoen euro bij van het komend CL seizoen. Dus wat gaan ze doen met meer dan 100 miljoen?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax draait volgens mij nog steeds geen break-even zonder CL en uitgaande transfers. Dus dat willen ze eerst helemaal op orde hebben.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Messi kopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft nu toch bijna 90 miljoen euro cash? Daar komt sowieso nog 16 miljoen euro bij van het komend CL seizoen. Dus wat gaan ze doen met meer dan 100 miljoen?AFCA
Staat volgens mij niets in jaarverslag over de consumptieverkoop enkel merchandising.. Misschien dat 100% naar ArenA gaat.. Lijkt me sterk eigenlijk![]()
Salaris van 19 miljoen euro per jaar is wel een probleem.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax maakt overigens wel enigszings verlies op gebied van vriendschappelijke wedstrijden. Amsterdam Tournament leverde toch wel mooi centje op soms.![]()
Ja, omdat ik het niet kon vinden dacht ik ook dat wellicht alles naar de Arena gaat, maar dat zou totaal onlogisch zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Staat volgens mij niets in jaarverslag over de consumptieverkoop enkel merchandising.. Misschien dat 100% naar ArenA gaat.. Lijkt me sterk eigenlijkAFCA
Per 30 juni 2013 - eigen vermogen 71,8 miljoen euro. Verkoop van Eriksen en Alderweireld komt daar nog bovenop![]()
Thanks, had het nog niet gezien op mn homepage.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Zo werkt dat niet. Liquide middelen is het geld beschikbaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Per 30 juni 2013 - eigen vermogen 71,8 miljoen euro. Verkoop van Eriksen en Alderweireld komt daar nog bovenop![]()
Knappe goal, die 2-1.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Stadion moeten ze kopen zodat ze dat veel beter kunnen uitbaten.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft nu toch bijna 90 miljoen euro cash? Daar komt sowieso nog 16 miljoen euro bij van het komend CL seizoen. Dus wat gaan ze doen met meer dan 100 miljoen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Stadion kopen kost toch 65 miljoen euro?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Stadion moeten ze kopen zodat ze dat veel beter kunnen uitbaten.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekkr als voetbalclub een blok beton gaan managen
Slecht ideeHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Geen huur meer hoeven betalen en alle inkomsten voor jezelf. Al weet ik niet wat de onderhoudskosten zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:33 schreef Catch22- het volgende:
Lekkr als voetbalclub een blok beton gaan managen
Slecht ideeWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
De ArenA is al twintig jaar oud. Dus die hoeven we niet te kopen eigenlijk. We kunnen beter wachten tot de nieuwe Kuip af is er daarna een nog beter, mooier en groter stadion neerzetten in Amsterdamquote:Op zondag 20 juli 2014 20:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Geen huur meer hoeven betalen en alle inkomsten voor jezelf. Al weet ik niet wat de onderhoudskosten zijn.
Sowieso triest dat Feyenoord een nieuw stadion krijgt, die flutclub die 15 jaar al geen kampioen is geworden en al bijna 10 jaar niets presteert in Europa verdient dat niet. Maar goed, dat ter zijde.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja er blijven nog steeds mensen geloven in een Feyenoord dat een topclub isquote:Op zondag 20 juli 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De ArenA is al twintig jaar oud. Dus die hoeven we niet te kopen eigenlijk. We kunnen beter wachten tot de nieuwe Kuip af is er daarna een nog beter, mooier en groter stadion neerzetten in Amsterdam
Sowieso triest dat Feyenoord een nieuw stadion krijgt, die flutclub die 15 jaar al geen kampioen is geworden en al bijna 10 jaar niets presteert in Europa verdient dat niet. Maar goed, dat ter zijde.![]()
Oh.![]()
Al 20 jaar oud man, bijna antiek.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De ArenA is al twintig jaar oud. Dus die hoeven we niet te kopen eigenlijk. We kunnen beter wachten tot de nieuwe Kuip af is er daarna een nog beter, mooier en groter stadion neerzetten in Amsterdam
Sowieso triest dat Feyenoord een nieuw stadion krijgt, die flutclub die 15 jaar al geen kampioen is geworden en al bijna 10 jaar niets presteert in Europa verdient dat niet. Maar goed, dat ter zijde.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat is nog wel het ergste ja, de feiten keihard ontkennen en als een klein kind steeds harder gaan schreeuwen dat Feyenoord nog altijd een topclub is.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja er blijven nog steeds mensen geloven in een Feyenoord dat een topclub is
Niet waard om te kopenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat ligt er aan wat de prijs is en de verwachte inkomsten.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
De prijs ligt boven de 65 miljoenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat de prijs is en de verwachte inkomsten.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ongeveer drie miljoen per jaarquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook besluiten om dan een stadionsponsor te nemen. Het boeit toch niemand of het de Heineken Arena gaat heten.quote:Oh.![]()
Hoezo is het triest dat Feyenoord een nieuw stadion krijgt? Volgens jouw redenatie mogen dan 80% van de clubs geen stadion hebben? De Kuip is gewoon flink verouderd...quote:Op zondag 20 juli 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso triest dat Feyenoord een nieuw stadion krijgt, die flutclub die 15 jaar al geen kampioen is geworden en al bijna 10 jaar niets presteert in Europa verdient dat niet. Maar goed, dat ter zijde.
Ik ben er in ieder geval klaar voor om het nieuwe seizoen van start te zien gaan... Heb er zin in!Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Het gaat er om wat voor stadion ze krijgen. Feyenoord is een club van het niveau en formaat FC Twente, dus ze zouden een stadion van het formaat Grolsch Veste moeten krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:11 schreef MrStock het volgende:
[..]
Hoezo is het triest dat Feyenoord een nieuw stadion krijgt? Volgens jouw redenatie mogen dan 80% van de clubs geen stadion hebben?Het succes van Feyenoord is inmiddels ook gedateerdquote:De Kuip is gewoon flink verouderd...Okquote:Ik ben er in ieder geval klaar voor om het nieuwe seizoen van start te zien gaan... Heb er zin in!Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een onzin. Maar ben ook niet anders van je gewend.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat er om wat voor stadion ze krijgen. Feyenoord is een club van het niveau en formaat FC Twente, dus ze zouden een stadion van het formaat Grolsch Veste moeten krijgen.
[..]Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Tering wat een onzindiaree komt er uit jou zeg. Grootte van stadion is niet afhankelijk van successen, maar van het aantal supporters.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat er om wat voor stadion ze krijgen. Feyenoord is een club van het niveau en formaat FC Twente, dus ze zouden een stadion van het formaat Grolsch Veste moeten krijgen.
[..]
Het succes van Feyenoord is inmiddels ook gedateerd
[..]
Ok
Borussia Dortmund draaide een tijd terug ook gewoon zwaar kut en belabberd. Bijna failliet en dergelijke... Toch kregen ze het stadion nog vol. Maar omdat ze weinig succes hadden, moeten ze volgens jouw redenatie maar in een stadion van het formaat VVV-Venlo gaan voetballen...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Het is afhankelijk van beide. Waarom moet je een groot stadion hebben als je amper Europese wedstrijden speelt bijvoorbeeld?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:16 schreef MrStock het volgende:
[..]
Tering wat een onzindiaree komt er uit jou zeg. Grootte van stadion is niet afhankelijk van successen, maar van het aantal supporters.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Al voetbal je als club 20 jaar niet Europees, ben je al 20 jaar niet meer top 5 geweest van het land.... Als je elke wedstrijd het stadion vol kan krijgen met pak hem beet 60.000 man... dan bouw je toch gewoon een stadion van 60.000 man? In Duitsland zijn er genoeg 'kleine' clubs als voorbeelden die toch elke wedstrijd een shitload supporters binnen krijgen, ondanks dat ze eigenlijk niets presteren. Succes is bij sommige clubs inderdaad een belangrijke factor/indicator, terwijl er ook clubs zijn die dat niet per se nodig hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van beide. Waarom moet je een groot stadion hebben als je amper Europese wedstrijden speelt bijvoorbeeld?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ik ben tenminste blij dat je impliceert dat Feyenoord een kleine club is.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:22 schreef MrStock het volgende:
[..]
Al voetbal je als club 20 jaar niet Europees, ben je al 20 jaar niet meer top 5 geweest van het land.... Als je elke wedstrijd het stadion vol kan krijgen met pak hem beet 60.000 man... dan bouw je toch gewoon een stadion van 60.000 man? In Duitsland zijn er genoeg 'kleine' clubs als voorbeelden die toch elke wedstrijd een shitload supporters binnen krijgen, ondanks dat ze eigenlijk niets presteren. Succes is bij sommige clubs inderdaad een belangrijke factor/indicator, terwijl er ook clubs zijn die dat niet per se nodig hebben.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geef dan ook niks om Feyenoordquote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben tenminste blij dat je impliceert dat Feyenoord een kleine club is.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Verhurenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:32 schreef Syntix het volgende:
Wtf moeten we trouwens met Duarte als we Ziyech kunnen halen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Man man man wat ben jij dom. Zeker een kloon van Ajacied422?!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok![]()
Nee, trouwens voor welke club ben je komend seizoen?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:56 schreef Herqules het volgende:
[..]
Man man man wat ben jij dom. Zeker een kloon van Ajacied422?!Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Okquote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Okquote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van beide. Waarom moet je een groot stadion hebben als je amper Europese wedstrijden speelt bijvoorbeeld?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat een mongool inderdaadquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heeft ook te maken met de belachelijk lage prijzen daar hoor, seizoenkaart heb je al nagenoeg voor nopquote:Op zondag 20 juli 2014 21:16 schreef MrStock het volgende:
[..]
Borussia Dortmund draaide een tijd terug ook gewoon zwaar kut en belabberd. Bijna failliet en dergelijke... Toch kregen ze het stadion nog vol.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We komen er wel!
Daar heb je gelijk in!quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met de belachelijk lage prijzen daar hoor, seizoenkaart heb je al nagenoeg voor nopNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Even afwachten tot het einde van transferperiode.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, trouwens voor welke club ben je komend seizoen?![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 20-07-2014 om 22:31:00Alle berichten in de Spaanse en Engelse media ten spijt is er nog geen concrete belangstelling voor @BlindDaley #Ajax wacht af reageer retweet
![]()
De Saquote:Op zondag 20 juli 2014 22:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toptalenten als hij, Kishna, Fischer, Muric en De Sa voor op de flanken![]()
gvd die moeten we echt nog ff dumpen en Lukoki ook. Dan kunnen ze mooi nog een vleugelaanvaller aantrekken van al dat geld dat we hebben
![]()
![]()
Jij bent ook niet lekker met toptalent de Saquote:Op zondag 20 juli 2014 22:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toptalenten als hij, Kishna, Fischer, Muric en De Sa voor op de flanken
RED ONS HENNIEGOD![]()
Blind met zijn WK prestaties en nog 2 a 3 jaar contract kun je toch wel 20 mil voor ontvangne.AFCA
Lekker in het spaarvarken van Marc.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Blind met zijn WK prestaties en nog 2 a 3 jaar contract kun je toch wel 20 mil voor ontvangne.Oh.![]()
Zal wel minimaal 10 miljoen uitbesteden als hij 20 binnenkrijgt.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker in het spaarvarken van Marc.AFCA!![]()
Voor 10 miljoen aan transfervrije spelers? Dat is wel erg veel salaris dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel minimaal 10 miljoen uitbesteden als hij 20 binnenkrijgt.Oh.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niemand die doorheeft dat Heeinzgod trollt![]()
![]()
quote:Topschutter adviseert Sigthórsson: ‘Daar komt hij goed tot zijn recht’
Voor een bedrag van ongeveer acht miljoen euro kreeg Alfred Finnbogason eerder deze maand zijn gewenste transfer naar het buitenland. De aanvaller uit IJsland verliet sc Heerenveen voor een vierjarig contract met Real Sociedad. Finnbogason is benieuwd of zijn landgenoot en goede vriend Kolbeinn Sigthórsson deze zomer ook van club verandert.
“Hij moet daarheen gaan waar hij zich goed voelt. Ik denk dat hij goed tot zijn recht komt in de Engelse competitie”, adviseert Finnbogason in De Telegraaf de aanvaller van Ajax. Sigthórsson wordt al weken met Queens Park Rangers in verband gebracht. De promovendus uit Londen zou naar verluidt tot overeenstemming zijn gekomen met Ajax, maar the Hoops ontkenden dat afgelopen vrijdag. Eerder werd bericht over een afgewezen bod van 6,5 miljoen euro.
“We hebben geen biedingen gedaan. We hebben contact opgenomen met Ajax en we moeten nu afwachten wat er gaat gebeuren. Verder is er nog niets gebeurd”, vertelde manager Harry Redknapp.. Voorzitter Tony Fernandes voegde er in het gesprek met het clubkanaal van QPR aan toe: “We weten wat we willen. Er lopen goede voetballers rond, maar wij willen spelers hebben die graag voor ons willen spelen. Anders zoeken we verder.”![]()
Goed nieuws maar het blijft Showtime, laten we hopen dat het klopt. Ben erg benieuwd naar wat hij kanquote:![]()
Meer bronnen die dit melden?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
VolgensVoetbalprimeur
heeft Lukoki samen met zijn zaakwaarnemer een oriënterend gesprek gehad met PEC Zwolle.
http://www.voetbalprimeur(...)buiten-van-ajax.html
Alleen vraag ik me af of PEC wel de transfersom op kan hoesten. Desnoods eerst Vermeer kopen en dan een ruildealtje met PEC sluiten, wij een bedragje voor Boer op de mat tikken en dan krijgen zij Lukoki.![]()
Ik ben eigenlijk benieuwd wat het precieze bedrag is.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:57 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is er überhaupt een transfersom voor Lukoki die zo hoog is?![]()
Blind 22 miljoen22 blijkbaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Blind met zijn WK prestaties en nog 2 a 3 jaar contract kun je toch wel 20 mil voor ontvangne.![]()
is inclusief brommerquote:Op maandag 21 juli 2014 13:57 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is er überhaupt een transfersom voor Lukoki die zo hoog is?![]()
Er moet toch wel één club zijn die wel gaat toehappen als ze de Sa, Lukoki en een beetje geld krijgen?Oh.![]()
Hoop wel dat in het nieuwe seizoen Schöne niet meer op rechtsbuiten komt. Hij heeft het aardig ingevuld maar zie daar komend seizoen liever Kishna, El Ghazi of Muric.Oh.![]()
Hoop van wel. Doet het uitstekend, heeft een goede vrije trap, maar op het middenveld zijn er betere opties.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoop wel dat in het nieuwe seizoen Schöne niet meer op rechtsbuiten komt. Hij heeft het aardig ingevuld maar zie daar komend seizoen liever Kishna, El Ghazi of Muric.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Schone kun je overal neerzetten, die gaat toch wel zwerven. Zet de Sa daar maar neerquote:Op maandag 21 juli 2014 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoop wel dat in het nieuwe seizoen Schöne niet meer op rechtsbuiten komt. Hij heeft het aardig ingevuld maar zie daar komend seizoen liever Kishna, El Ghazi of Muric.![]()
Vermeer in de spitsquote:Op maandag 21 juli 2014 17:11 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Schone kun je overal neerzetten, die gaat toch wel zwerven. Zet de Sa daar maar neerRED ONS HENNIEGOD![]()
Blind Schöne Klaassenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoop wel dat in het nieuwe seizoen Schöne niet meer op rechtsbuiten komt. Hij heeft het aardig ingevuld maar zie daar komend seizoen liever Kishna, El Ghazi of Muric.
Niks mis mee![]()
Mooi , ken Wim Jonk nog een paar potjes meedoenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:12 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Waarom niet, met frankie worden we toch weer kampioenRED ONS HENNIEGOD![]()
Op rechtsbuiten kan je beter iemand neerzetten met meer diepte en snelheid.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoop van wel. Doet het uitstekend, heeft een goede vrije trap, maar op het middenveld zijn er betere opties.Oh.![]()
Bergkamp wil ook nog wel eens invallenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mooi , ken Wim Jonk nog een paar potjes meedoen![]()
Schöne kan best ook op het middenveld afwisselen met Klaassen en Serero.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:11 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Schone kun je overal neerzetten, die gaat toch wel zwerven. Zet de Sa daar maar neerOh.![]()
Aanval dan Kishna-Milik-El Ghaziquote:Op maandag 21 juli 2014 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind Schöne Klaassen
Niks mis mee
GenotOh.![]()
Zivkovic?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanval dan Kishna-Milik-El Ghazi
Genot![]()
Die mag het eerste jaar nog lekker wennen en kan er altijd nog inkomen mocht Milik tegenvallen.quote:Oh.![]()
Boh mooi beestjequote:Op maandag 21 juli 2014 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanval dan Kishna-Milik-El Ghazi
Genot![]()
Kan er niet nog een poging worden gedaan om Ola John los te weken van Benfica? Kun je voor een prikke ophalen gok ik, en hij kan het voetballen toch niet verleerd zijn. En dan heb je tenminste een echte rechtsbuiten![]()
Rechtsbuiten?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:33 schreef Vermecelli het volgende:
Kan er niet nog een poging worden gedaan om Ola John los te weken van Benfica? Kun je voor een prikke ophalen gok ik, en hij kan het voetballen toch niet verleerd zijn. En dan heb je tenminste een echte rechtsbuiten![]()
Meer vanaf linksquote:Op maandag 21 juli 2014 17:34 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Daar speelde John toch bij Twente? Of ben ik in de war![]()
Dat tweede. Beter kopen we niemand en krijgt El Ghazi een kansquote:Op maandag 21 juli 2014 17:34 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Daar speelde John toch bij Twente? Of ben ik in de war![]()
Zeker als Fischer ook nog terug komt dan hebben we alles drie dubbel bezet ofzoquote:Een spits erbij als Siggy weg gaat lijkt me verstandiger
![]()
Aanvalslinie lijkt me wel goed bezet zo, een waardige vervanger voor Blind mocht hij vertrekken naar Engeland. En een goede (oude) keeper met ervaring mocht Vermeer zijn biezen pakken zie hem op een of andere manier wel in Duitsland keepen.![]()
Prima keeper voor in de Spaanse competitie lijkt me, wellicht dat Sociedad een poging waagt nu ze Bravo kwijt zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:41 schreef bjanaan het volgende:
Aanvalslinie lijkt me wel goed bezet zo, een waardige vervanger voor Blind mocht hij vertrekken naar Engeland. En een goede (oude) keeper met ervaring mocht Vermeer zijn biezen pakken zie hem op een of andere manier wel in Duitsland keepen.![]()
Is nog een aardige stap voor een reserve keeper. Denk dat het voor Vermeer lastig gaat worden om een 'betere' club te vinden en als eerste keus gehaald te wordenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:41 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Prima keeper voor in de Spaanse competitie lijkt me, wellicht dat Sociedad een poging waagt nu ze Bravo kwijt zijn.![]()
Ja toevallig het laatste half jaar als reserve keeper, maar Vermeer is goed genoeg voor een positie als eerste keeper. Maar dan niet bij een topclub natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Is nog een aardige stap voor een reserve keeper. Denk dat het voor Vermeer lastig gaat worden om een 'betere' club te vinden en als eerste keus gehaald te worden![]()
Bij subtopclubs als eerste keeper mag hij in zijn handjes knijpen, want die kiezen meestal wel voor iemand die ook ergens anders eerste keeper is.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ja toevallig het laatste half jaar als reserve keeper, maar Vermeer is goed genoeg voor een positie als eerste keeper. Maar dan niet bij een topclub natuurlijk.Oh.![]()
Er is niet echt een keeperscarrousel aan de gang.. Dus dat wordt lastig voor Vermeer. Er zijn ook niet veel teams die een nieuwe doelman nodig hebben![]()
Vermeer past wel het beste in Van Gaal's profiel. Die zal wel naar United vertrekken dusquote:Op maandag 21 juli 2014 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij subtopclubs als eerste keeper mag hij in zijn handjes knijpen, want die kiezen meestal wel voor iemand die ook ergens anders eerste keeper is..
![]()
Dit slaat helemaal nergens opquote:Op maandag 21 juli 2014 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij subtopclubs als eerste keeper mag hij in zijn handjes knijpen, want die kiezen meestal wel voor iemand die ook ergens anders eerste keeper is.![]()
als hij ze doorlopend kan wisselen zou het kunnenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:30 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vermeer past wel het beste in Van Gaal's profiel. Die zal wel naar United vertrekken dus.
![]()
Blijkbaar ook Man Utd. in de markt voor Blind, bod van 22 miljoen ook.
Lijkt mij sterk eerlijk gezegd, prima speler voor Ajax maar mist snelheid voor de echte (internationale) top.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wie moet Ajax dan als vervanger halenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:58 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt mij sterk eerlijk gezegd, prima speler voor Ajax maar mist snelheid voor de echte (internationale) top.
Oh.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:33 schreef bjanaan het volgende:
Milik gaat de sensatie van de eredivisie worden ik voel hetHij was met het vliegtuig naar de Lutte.twitter:arekmilik9 twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:12:23I'm happy after score a goal against Sociedad. We'll fly back to Amsterdam and continue trainings. Next time we will play with Benfica. reageer retweet
![]()
twitter:FootballFunnys twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:01:58Cristiano, Bale and Rodríguez cost Real Madrid around ¤265M.More than Ajax have spent on transfers since their founding in 1900 (¤232M). reageer retweet
![]()
Wat wil je hiermee zeggen dan?:pquote:Op maandag 21 juli 2014 23:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Hij was met het vliegtuig naar de Lutte.twitter:arekmilik9 twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:12:23I'm happy after score a goal against Sociedad. We'll fly back to Amsterdam and continue trainings. Next time we will play with Benfica. reageer retweet
![]()
blind is nog niet aan zijn topquote:Op maandag 21 juli 2014 22:58 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt mij sterk eerlijk gezegd, prima speler voor Ajax maar mist snelheid voor de echte (internationale) top.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
gewoon viergeverquote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie moet Ajax dan als vervanger halenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Ajax en PEC Zwolle in gesprek over drietal
PEC Zwolle versloeg Ajax twee maanden geleden in de bekerfinale en volgende week staan beide clubs tegenover elkaar voor de Johan Cruijff Schaal, maar nu wacht ook nog een ronde aan de onderhandelingstafel.
De Amsterdammers zijn serieus geïnteresseerd in twee spelers van de bekerwinnaar: naast de belangstelling voor doelman Diederik Boer (33), in beeld als eventuele vervanger voor Kenneth Vermeer, heeft Ajax ook middenvelder Kamohelo Mokotjo (23, foto) in het vizier. De oud-Feyenoorder maakte een uitstekend debuutseizoen door in de Overijsselse hoofdstad en bekroonde dat jaar met indrukwekkende bekerfinale. Ajax ziet in hem een mogelijke versterking voor het middenveld, maar is niet de enige gegadigde.
Gisteren voerde Lukoki al een gesprek met trainer Ron Jans van de Blauwvingers. 'Het zou een hele mooie stap voor Jody zijn', aldus zaakwaarnemer Chiel Dekker tegen Voetbal International. 'Hij heeft een goed gesprek gevoerd met Ron Jans. Dit zou voor hem het ideale vervolg van zijn loopbaan zijn.' Vanwege de complexiteit van de deal, kan het echter nog wel even duren voordat voor Lukoki het sein op groen gaat.Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: