Ik heb haar dan niet gekend, maar ik voel me er toch een beetje verdrietig doorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
Shit. Iemand post rip met voornaam erbij. Die voornaam in combinatie met de achternaam van het meisje waar het eerder over ging. Broer dus. Een jongen waarbij ik met sommige vakken in de klas zat is dood. Gadverdamme.
Hoe dichterbij het komt, hoe echter het wordt. En het komt dus steeds dichterbij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb haar dan niet gekend, maar ik voel me er toch een beetje verdrietig door.
Dat snap ik. Wel heftig als het zo dichtbij komtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe dichterbij het komt, hoe echter het wordt. En het komt dus steeds dichterbij.
Vliegtuig met mensen > Nederlanders > Brabanders > mensen uit een dorp dichtbij > meisje van mijn school > jongen bij wie ik wel eens in de klas zat.
De laatste is dus pas iemand waarvan ik weet dat hij bestaat, maar het mag hier wel stoppen, dit is dichtbij en naar genoeg. Confronterend.
Brrrr..... dan komt het echt wel dichtbij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe dichterbij het komt, hoe echter het wordt. En het komt dus steeds dichterbij.
Vliegtuig met mensen > Nederlanders > Brabanders > mensen uit een dorp dichtbij > meisje van mijn school > jongen bij wie ik wel eens in de klas zat.
De laatste is dus pas iemand waarvan ik weet dat hij bestaat, maar het mag hier wel stoppen, dit is dichtbij en naar genoeg. Confronterend.
quote:
that makes two of usquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:46 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Maar even wachten tot mijn koppijn weg is voordat ik in de volle zon op het strand ga liggen.
hoe is het verder met je ldg?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
that makes two of usmaar ik mag niet naar t strand
trek de zon en t geluid niet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
that makes two of usmaar ik mag niet naar t strand
trek de zon en t geluid niet
beetje belabberd... heb last van ieder geluidquote:
oeiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje belabberd... heb last van ieder geluidword misselijk als ik moet nadenken
kan me niet concentreren en vergeet vanalles. Dat soort dingen
dat leek op t moment dus best mee te vallen voor zover ik me kan herinnerenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oei![]()
dan heb je een flinke smakker gemaakt
Tot zo laat nog wakker zijn en dan niet eens antwoord geven hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zo gruwelijk moe. Tot vier uur met vrienden zitten kloten op WhatsApp (de jeugd van tegenwoordig...) en om zes uur kwam mijn moeder mijn kamer binnenstormen, waarna ik niet meer kon slapen.
Eerstvolgende moment dat ik slaap zal tussen een en twee uur 's nachts worden vanwege een barbecue. En dan mag ik weer op om zeven uur voor een dagje pretpark.
Dit was niet wat ik bedoelde toen ik me voornam om weer een normaal slaapritme te krijgen (en dus niet naar bed om drie uur en op om een uur). Waarom ben ik zo'n sukkel
.
Onvolwassen gedrag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zo gruwelijk moe. Tot vier uur met vrienden zitten kloten op WhatsApp (de jeugd van tegenwoordig...) en om zes uur kwam mijn moeder mijn kamer binnenstormen, waarna ik niet meer kon slapen.
Eerstvolgende moment dat ik slaap zal tussen een en twee uur 's nachts worden vanwege een barbecue. En dan mag ik weer op om zeven uur voor een dagje pretpark.
Dit was niet wat ik bedoelde toen ik me voornam om weer een normaal slaapritme te krijgen (en dus niet naar bed om drie uur en op om een uur). Waarom ben ik zo'n sukkel
.
omdat je nog een klein nijntje bentquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:57 schreef RockNijntje het volgende:
.
Dat klopt. En nu?quote:
Niet meer op FOK! gezeten toenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tot zo laat nog wakker zijn en dan niet eens antwoord geven he.
Wel jammer van je moeder. Mijn moeder wacht in ieder geval tot het 12:00 of 13:00 is.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat je nog een klein nijntje bent
Dat wordt gecorrigeerd met billenkoek.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
Shit. Iemand post rip met voornaam erbij. Die voornaam in combinatie met de achternaam van het meisje waar het eerder over ging. Broer dus. Een jongen waarbij ik met sommige vakken in de klas zat is dood. Gadverdamme.
het is weer vunzige vrijdagquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Tsja, kan wel volwassen gaan doen, maar er zijn al genoeg van die neppe, geforceerde mensen in de wereld
![]()
.
doe jij eens rustigquote:
verveel me kapot manquote:
Geef die info maar door aan FL_Freakquote:
*streng kijktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is weer vunzige vrijdag
Moet die ook billenkoek krijgen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geef die info maar door aan FL_Freak.
Waarom moet ik hem vertellen dat ik je billenkoek ga gevenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geef die info maar door aan FL_Freak.
nee das achterhaaldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
*streng kijkt
Jij moet in bed liggen jongedame.
Om te rusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |