Het is een minder ver-van-mijn-bed-show, dat snap ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet erger, maar om de een of andere reden voel ik me daar wel meer mee verwant
Voor een vlucht in vakantietijd van Schiphol naar Kuala Lumpur (een partnervlucht met KLM). Nee, niet opvallend. Vind ik dan. Maar het is en blijft treurig om als ongewild oorlogslachtoffer dood te gaan. Een soldaat kiest voor dat risico, zeg maarquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het zijn er alleen opvallend veel.
Op deze vlucht zit, volgens eerdere meldingen, 20% aan Nederlanders. Dan is 154 bizar veelquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor een vlucht in vakantietijd van Schiphol naar Kuala Lumpur (een partnervlucht met KLM). Nee, niet opvallend. Vind ik dan. Maar het is en blijft treurig om als ongewild oorlogslachtoffer dood te gaan. Een soldaat kiest voor dat risico, zeg maar
Daar heb je niets aan als het een raket was. Die zwarte doos ziet alleen dingen binnen het vliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:10 schreef Pheno het volgende:
Waarom krijgen de russen die zwarte doos btw? Willen ze het bewijs meteen maar vernietigen of zo?
zat, nieuws gaat in het begin altijd kut door alle chaos.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op deze vlucht zit, volgens eerdere meldingen, 20% aan Nederlanders. Dan is 154 bizar veel
Het was ook een ongeluk joh. Echt dat die piloot zijn vliegtuig zomaar tegen die raket gooidequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
zat, nieuws gaat in het begin altijd kut door alle chaos.
Holy shit, op CNN hgewoon beelden van een raket dat het vliegtuig raakt. En dan heeft die oetlul in nederland het over een ongeluk
Dat is ver-van-mijn-bed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, Israël begint een landinvasie in Gaza, kan er nog wel bij.
Het is allemaal ver van mijn bed, maar toch.quote:
Dat doen we al meer dan 2014 jaar toch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is allemaal ver van mijn bed, maar toch.
Let's make love, not war.
Love of war?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen we al meer dan 2014 jaar toch.
warquote:
Dat doen 'we' al sinds het begin van de mens toch?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
Meisje van mijn school zat in het vliegtuig.
Dat niet maar het komt ineens gruwelijk dichtbij zo zeg. Zes man uit haar kleine dorp hier dichtbij, vermoedelijk een hele familie weg dus. Damn.quote:
Ik heb net de tv maar uitgezet... ik heb wel even genoeg van die beelden gezienquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
Journaal kijken is echt niet leuk vandaag
getverquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat niet maar het komt ineens gruwelijk dichtbij zo zeg. Zes man uit haar kleine dorp hier dichtbij, vermoedelijk een hele familie weg dus. Damn.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
Meisje van mijn school zat in het vliegtuig.
Dat is ook de reden waarom sommige gezinnen met aparte vluchten reizen, bijvoorbeeld moeder met kind 1 en vader vlucht later met kind 2. Als met 1 van de vluchten iets gebeurt, dan overleven de anderen dus nog... al vraag ik me af of je als nabestaanden dan nog wel wilt leven. Als overlevende ouder zou ik in zo'n geval denk ik mijn leven lang een schuldgevoel blijven houden omdat ik niet zelf in dat vliegtuig zat in plaats van mijn partnerquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zijn weleens met de hele familie (vader, moeder, broer, ikzelf, zijn vrouw en hun kinderen) op vliegvakantie geweest. Toen moest ik ook wel even denken dat het best wel een ding zou zijn als juist dat vliegtuig naar beneden kwam.
En, een leuke uitgezocht voor thuis?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:36 schreef Koen66 het volgende:
Biw
Terug uit het ziekenhuis, babietje kijken
om die reden zou ik juist liever met mn complete gezin gaan...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom sommige gezinnen met aparte vluchten reizen, bijvoorbeeld moeder met kind 1 en vader vlucht later met kind 2. Als met 1 van de vluchten iets gebeurt, dan overleven de anderen dus nog... al vraag ik me af of je als nabestaanden dan nog wel wilt leven. Als overlevende ouder zou ik in zo'n geval denk ik mijn leven lang een schuldgevoel blijven houden omdat ik niet zelf in dat vliegtuig zat in plaats van mijn partner.
nee, wij hebben er genoegquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En, een leuke uitgezocht voor thuis?.
Dat dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
om die reden zou ik juist liever met mn complete gezin gaan...
mijn ideequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
om die reden zou ik juist liever met mn complete gezin gaan...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ah bah zelfs haar laatste apps zie ik nu gvd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |