Binnenlandse Russische vluchten vliegen al veel langer om Oekraïne heen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:11 schreef TwentyFourr het volgende:
Ook echt al die Trans-Russische vluchten op weg naar Moskou: 'Ja ze vliegen er nu omheen!'
Ik las het ergens. Ze zonden net iets uit met "Skyking Do Not Respond" wat betekend dat ze geen 'respond' willen dus het is een zending naar een geheime leger locatie met Nucleaire Warheads oid. Maar goed dat is waarschijnlijk dan ook een standaard procedure.quote:
Dit jaquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef Leafeon672 het volgende:
Poseren voor een neergestort vliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die heeft haar been helemaal gebroken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar bij de staart liggen dus ook de dozen waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Daarom is Rusland boos.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Merkel kondigde er gister nog extra aan
Je moet toch iemand pakken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuk. Onschuldige doden wreken met nog meer onschuldige doden.
Ja precies dat is één, twee is dat ze er helemaal niet langs hoeven dus dat kaartje is werkelijke faalquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Binnenlandse Russische vluchten vliegen al veel langer om Oekraïne heen.
Kun jij niet even naar buiten toe? Man man wat een droevig figuur....quote:
http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik las het ergens. Ze zonden net iets uit met "Skyking Do Not Respond" wat betekend dat ze geen 'respond' willen dus het is een zending naar een geheime leger locatie met Nucleaire Warheads oid. Maar goed dat is waarschijnlijk dan ook een standaard procedure.
Ik denk niet dat ze daar nog wakker van ligt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Die heeft haar been helemaal gebroken.
Hallo, we gaan wel samenwerken met west-europa en de VS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, zie je in de loopgraven he. Jij eerst...
OverlevendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
En om dat zo te houden moet het buitenland bijvoorbeeld niet zware wapens aan Syrische rebellen gaan leveren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Eigenlijk raar dat dit niet vaker gebeurd is.
Aan het logo op de staart te zien (en het formaat) is dit een heel ander toestel..quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef pablo1989 het volgende:
Ik heb deze route vorig jaar met dezelfde maatschappij gevlogen. Best creepy
[..]
Wat een mongolen..
Laten we vooral met z'n allen in huilstemming blijven op 5.000 KM afstand van het ongevalquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kun jij niet even naar buiten toe? Man man wat een droevig figuur....
Da's een Oekrains legervliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar bij de staart liggen dus ook de dozen waarschijnlijk
Lullig voor hem.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Premier Rutte onderbreekt zijn vakantie
Het is daar echt een zooi op alle niveau's. Eigenlijk moeten er Westerse experts naar toe onder zware militaire bescherming.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef Confetti het volgende:
Waar blijven de hulpdiensten en politie om bewijsmateriaal veilig te stellen?
Of heeft Oekraine daar echt niets te zeggen..
Stel je voor dat ze dit op Facebook zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt idioot al die luiquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Poseren voor een neergestort vliegtuig
Mocht ik het overleven dan had ik die foto inderdaad ook gemaaktquote:
Ik heb eigenlijk ook nooit vertraging met de NS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:14 schreef pablo1989 het volgende:
Alsof Malaysia hier iets aan kan doen. Prima maatschappij, altijd fijn mee gevlogen.
In 1983 nog.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Eigenlijk raar dat dit niet vaker gebeurd is.
Reden van vlucht maakt uit omdat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:14 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat nog het meest zieke is is dat vele van deze mensen gewoon op vakantie gingen.
Selfie!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze dit op Facebook zetten
Ze zeggen al dat ze beter failliet kunnen gaan... (dat ze dit niet meer te boven komen..)quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:14 schreef pablo1989 het volgende:
Alsof Malaysia hier iets aan kan doen. Prima maatschappij, altijd fijn mee gevlogen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef Houtenbeen het volgende:
· 13 min
Ukrainian police can't come to the side of the tragedy,terrorists are blocking the way.they said will send black boxes to Moscow...
Ik doe helemaal niks.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hallo, we gaan wel samenwerken met west-europa en de VS.
Het vloog op een km of 10. Niet een hoogte waarop je verwacht dat wat sukkeltjes je neerhalen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:15 schreef Chillings het volgende:
Mijn theorie:
het vliegtuig was gekaapt en de kaper beveelde het over donetsk te vliegen zodat het neergehaald kon worden.
Slagvaardiger dan het Obama beleid dat geen enkel vuurtje heeft kunnen blussen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:14 schreef YazooW het volgende:
Senator McCain roept op de Amerikaanse CNN al op tot aktie. Standaard McCain reactie. Stel je voor hoe de wereld er uit had gezien als die man ooit president was geworden...
Waarop baseer je dat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:15 schreef Chillings het volgende:
Mijn theorie:
het vliegtuig was gekaapt en de kaper beveelde het over donetsk te vliegen zodat het neergehaald kon worden.
Dan had ie Iran en Syrië aangevallen waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:14 schreef YazooW het volgende:
Senator McCain roept op de Amerikaanse CNN al op tot aktie. Standaard McCain reactie. Stel je voor hoe de wereld er uit had gezien als die man ooit president was geworden...
Brave New Worldquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:15 schreef Chillings het volgende:
Mijn theorie:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |