Binnenlandse Russische vluchten vliegen al veel langer om Oekraïne heen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:11 schreef TwentyFourr het volgende:
Ook echt al die Trans-Russische vluchten op weg naar Moskou: 'Ja ze vliegen er nu omheen!'
Ik las het ergens. Ze zonden net iets uit met "Skyking Do Not Respond" wat betekend dat ze geen 'respond' willen dus het is een zending naar een geheime leger locatie met Nucleaire Warheads oid. Maar goed dat is waarschijnlijk dan ook een standaard procedure.quote:
Dit jaquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef Leafeon672 het volgende:
Poseren voor een neergestort vliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die heeft haar been helemaal gebroken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar bij de staart liggen dus ook de dozen waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Daarom is Rusland boos.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Merkel kondigde er gister nog extra aan
Je moet toch iemand pakken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuk. Onschuldige doden wreken met nog meer onschuldige doden.
Ja precies dat is één, twee is dat ze er helemaal niet langs hoeven dus dat kaartje is werkelijke faalquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Binnenlandse Russische vluchten vliegen al veel langer om Oekraïne heen.
Kun jij niet even naar buiten toe? Man man wat een droevig figuur....quote:
http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik las het ergens. Ze zonden net iets uit met "Skyking Do Not Respond" wat betekend dat ze geen 'respond' willen dus het is een zending naar een geheime leger locatie met Nucleaire Warheads oid. Maar goed dat is waarschijnlijk dan ook een standaard procedure.
Ik denk niet dat ze daar nog wakker van ligt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Die heeft haar been helemaal gebroken.
Hallo, we gaan wel samenwerken met west-europa en de VS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, zie je in de loopgraven he. Jij eerst...
OverlevendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
En om dat zo te houden moet het buitenland bijvoorbeeld niet zware wapens aan Syrische rebellen gaan leveren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Eigenlijk raar dat dit niet vaker gebeurd is.
Aan het logo op de staart te zien (en het formaat) is dit een heel ander toestel..quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef pablo1989 het volgende:
Ik heb deze route vorig jaar met dezelfde maatschappij gevlogen. Best creepy
[..]
Wat een mongolen..
Laten we vooral met z'n allen in huilstemming blijven op 5.000 KM afstand van het ongevalquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kun jij niet even naar buiten toe? Man man wat een droevig figuur....
Da's een Oekrains legervliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar bij de staart liggen dus ook de dozen waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |