Dat mag niet, want dan lieg je tegen mannen omdat je er niet echt zo uitzietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:22 schreef -supergirl- het volgende:
zal ik het nog mooier maken. Ik heb een afspraak staan om permanente eyeliner te laten zetten. COME AND HATE ME
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
Deze chick weetquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef housesoftheholy het volgende:
Vrouwen die denken dat ze de feministische held uithangen door andere vrouwen te zeggen wat ze het beste kunnen doen
Maakt niet uit, je bent toch verrot van binnenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Jij zult écht versteld staan van mij straks, als ik weer mooi lang haar heb.
Ik werd vroeger vergeleken met die tennisster Gabriela Sabatini.
Ja, en?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent toch verrot van binnen
Doutzen Kroes en Rihanna hebben het ook niet nodig, Miley is zowel met als zonder niet mooi.quote:
waarom was je kaal ( las ik in us)?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Jij zult écht versteld staan van mij straks, als ik weer mooi lang haar heb.
Ik werd vroeger vergeleken met die tennisster Gabriela Sabatini.
Het ging er dus om dat Bjork niet Aziatisch is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hey dit is een nieuw feitje voor mij. Wist niet dat jij een aziaat bent
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik heb vrijwel nooit make-up gebruikt. Ik ben mooi genoeg zonder.
Om uhm.. Naja ze is net zo niet mooi als een aziaatquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:13 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat is geen Aziaat maar een IJslandse.
Denken dat zij Aziatisch is.quote:
quote:
Lijkt mij niet dat je make-up gebruikt om er vervolgens lelijker van te wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:16 schreef vera166 het volgende:
[..]
Zie ik jou op Dominator????
OT: terechte klacht. Makeup is vaak erg mooi en ik vind het juist een verbetering voor vrouwen. Schoonheidsideaaler komt in mensen niet op dat het ook gewoon gebruikt wordt omdat het als leuk ervaren wordt ofzo??
Neu. Maar sommige vrouwen hebben dat niet helemaal begrepen geloof ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat je make-up gebruikt om er vervolgens lelijker van te worden![]()
Nee maar als je een waslijst van meer dan 10 artikelen nodig hebt om er nog een beetje appetijtelijk uit te zienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat je make-up gebruikt om er vervolgens lelijker van te worden![]()
jouw usernamequote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Voor een basislook (om er 'nog een beetje appetijtelijk' uit te zien) heb je echt geen primer, highlighter, lipliner, lipstick en wit oogpotlood nodig. lrn2makeupquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee maar als je een waslijst van meer dan 10 artikelen nodig hebt om er nog een beetje appetijtelijk uit te zien
Concealer
Foundation
Primer
Blush
Poeder
Highlighter
Wenkbrauwpotlood
Lipliner
Lipstick
Eyeliner
Oogschaduw
Wit oogpotlood
Mascara
En dan een half uur bezig zijn elke dag en ook nog eens tientallen euro's per maand armer voor wat uiterlijk vertoon.
Sommige vrouwen die ik regelmatig hier in r'dam tegenkom zijn van mening dat je werkelijk de hele winkel op je gezicht moet smeren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor een basislook (om er 'nog een beetje appetijtelijk' uit te zien) heb je echt geen primer, highlighter, lipliner, lipstick en wit oogpotlood nodig. lrn2makeup
Rotterdamse meisjes...immer classyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sommige vrouwen die ik regelmatig hier in r'dam tegenkom zijn van mening dat je werkelijk de hele winkel op je gezicht moet smeren.
Ik heb de jaren van dagelijks make-up op mijn hoofd al een tijdje achter me gelaten, ogen kunnen er maar slecht tegen. En toendertijd was het ook vaak niet meer dan een eyeliner en mascara. Full-on visagie not even once
het antwoord op je post, zie maar al te vaak dat make-up echt geen wonderen doet door overmatig gebruikquote:
Ze is waarschijnlijk wel slimmer dan jij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Om uhm.. Naja ze is net zo niet mooi als een aziaat
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk wel slimmer dan jij.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vrouwen zonder make-up zijn als mannen met witte sportsokken in badslippers. geschoren gezicht
Soort tattoo toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:22 schreef -supergirl- het volgende:
zal ik het nog mooier maken. Ik heb een afspraak staan om permanente eyeliner te laten zetten. COME AND HATE ME
Ja ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef Druppelss het volgende:
Ja vooral zorgen voor nog meer likes voor die aandachtshoer
pics van je lichte ogenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef Robophatt het volgende:
Het interesseert me helemaal niks. Lichte ogen met lichte wimpers en wenkbrauwen zijn gewoon geen succes
koop een wereldbolquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hey dit is een nieuw feitje voor mij. Wist niet dat jij een aziaat bent
Dan krijg je dit -> meisje laat zien hoe je permanente eyeliner met make-up kan verwijderen. En hoe ze eyeliner over permanente eyeliner moet zetten omdat er verschillende gelegenheden zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |