Echt? Ik dacht al, wat apartquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:00 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook vandaan.......
Eerst zien, dan geloven...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik heb vrijwel nooit make-up gebruikt. Ik ben mooi genoeg zonder.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Jij zult écht versteld staan van mij straks, als ik weer mooi lang haar heb.quote:
plsquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Jij zult écht versteld staan van mij straks, als ik weer mooi lang haar heb.
Ik werd vroeger vergeleken met die tennisster Gabriela Sabatini.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee niks please. Het IS zo! En dat ga ik bewijzen ook! Ik heb niet voor niets latina-bloed.
Er zal vast iemand zijn op deze aardkloot die jou mooi vindt, maar ik zeer zeker niet. Of je nou kaal bent, lang haar hebt, of weet ik 't.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik ben straks degene die het hardst lacht hoor.
Waarom kan ik niet mooi zijn met lang haar?
Je weet niet eens hoe ik eruit zie met lang haar man!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zal vast iemand zijn op deze aardkloot die jou mooi vindt, maar ik zeer zeker niet. Of je nou kaal bent, lang haar hebt, of weet ik 't.
Je bent zelf een vooroordeel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie met lang haar man!
Jij bent echt zo triest met die vooroordelen van je.
Doe maar pics in DM danquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie met lang haar man!
Jij bent echt zo triest met die vooroordelen van je.
Fuck off dit kan echt nietquote:
Ik ben een grapjas, maar hier ben ik bloedserieus. Die heeft ze zelf gepost, maar later weggehaald.quote:
Mannen zijn superieur aan vrouwen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom zijn vrouwen lelijk zonder make-up en mannen niet?
Kap nu eens met jezelf zo vreselijk te overschatten. Je bent niet mooi zonder make-up, en met waarschijnlijk ook niet. Ook niet als je straks lang haar hebt. Het feit dat je zo debiel over jezelf spreekt maakt je nog een stuk lelijker ook. Dom wijf.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee niks please. Het IS zo! En dat ga ik bewijzen ook! Ik heb niet voor niets latina-bloed.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kap nu eens met jezelf zo vreselijk te overschatten. Je bent niet mooi zonder make-up, en met waarschijnlijk ook niet. Ook niet als je straks lang haar hebt. Het feit dat je zo debiel over jezelf spreekt maakt je nog een stuk lelijker ook. Dom wijf.
Kort pittig kapsel, kek montuurtje, platte laarzen, capri broek enz.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:11 schreef FFlorus het volgende:
Geen make-up, beenhaar, slonzige outfits, etc.
[..]
Ik geloof nog eerder dat sanasoufi een topmodel is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Zie ik jou op Dominator????quote:
Nee ik kan er niet heenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:16 schreef vera166 het volgende:
[..]
Zie ik jou op Dominator????
OT: terechte klacht. Makeup is vaak erg mooi en ik vind het juist een verbetering voor vrouwen. Schoonheidsideaaler komt in mensen niet op dat het ook gewoon gebruikt wordt omdat het als leuk ervaren wordt ofzo??
Jaa jullie komen zo ontzettend goed voor jullie zelf op. Zo geëmancipeerd!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik bepaal zelf wel of ik het gebruik of niet.
Jij bent echt achterlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nooitfok zit voor eeuwig aan me vast
Jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij bent echt achterlijk.Hoe oud ben je?
Ben jij echt 12?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
12, denken dat ik niet serieus ben
Jij gelooft alles wat je op het internet leest.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar wel zeggen dat je een uitkering hebt.
Sure.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat je op het internet leest.
Heey jij ookquote:
Nee, dat rollenpatroon waar jij ons in wilt drukken is goed... dat de man maar alles bepaalt en wij ja en amen moeten zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:00 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jaa jullie komen zo ontzettend goed voor jullie zelf op. Zo geëmancipeerd!
Oh wacht.. die emancipatie houdt natuurlijk op wanneer het gras moet worden gemaaid.
Wij bepalen wel wat goed voor jullie is.. en nu hup weer de keuken in.
Dat mag niet, want dan lieg je tegen mannen omdat je er niet echt zo uitzietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:22 schreef -supergirl- het volgende:
zal ik het nog mooier maken. Ik heb een afspraak staan om permanente eyeliner te laten zetten. COME AND HATE ME
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
Deze chick weetquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef housesoftheholy het volgende:
Vrouwen die denken dat ze de feministische held uithangen door andere vrouwen te zeggen wat ze het beste kunnen doen
Maakt niet uit, je bent toch verrot van binnenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ja, en?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent toch verrot van binnen
Doutzen Kroes en Rihanna hebben het ook niet nodig, Miley is zowel met als zonder niet mooi.quote:
waarom was je kaal ( las ik in us)?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Het ging er dus om dat Bjork niet Aziatisch is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hey dit is een nieuw feitje voor mij. Wist niet dat jij een aziaat bent
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Om uhm.. Naja ze is net zo niet mooi als een aziaatquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:13 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat is geen Aziaat maar een IJslandse.
Denken dat zij Aziatisch is.quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |