Doe je niks aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Mex444 het volgende:
[..]
300 mensen, waarschijnlijk meer dan drie kwart Nederlander. Kan gebeuren
Ernstig dood?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
300 doden waarvan 243 ernstig dacht ik.
Valt op zich mee. Kan erger.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
Wij zijn het superieure ras.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:28 schreef deadprez het volgende:
Wat is het leven van een Nederlander waard ten opzichte van mensen uit andere landen?
Ik snap dat echt niet hoor. Dat je mensen die je kent belangrijker vindt begrijp ik natuurlijk wel, maar altijd dat gejank als er Nederlanders bij betrokken zijn.quote:
En die anderen zijn een beetje dood?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
Zijn er Nederlanders bij betrokken? Nee? Dan dus niet belangrijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor. Dat je mensen die je kent belangrijker vindt begrijp ik natuurlijk wel, maar altijd dat gejank als er Nederlanders bij betrokken zijn.
Dat zeg ik ook niet en daar ben ik het mee eens. Het is alleen wel zo dat het vliegtuig beter vol had kunnen zitten met puberale buitenlanders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor. Dat je mensen die je kent belangrijker vindt begrijp ik natuurlijk wel, maar altijd dat gejank als er Nederlanders bij betrokken zijn.
Oh was ook meer in het algemeen bedoeld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:32 schreef zaktak het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet en daar ben ik het mee eens.
quote:Het is alleen wel zo dat het vliegtuig beter vol had kunnen zitten met puberale buitenlanders.
Stikte in mijn banaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
huequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:34 schreef deprimist het volgende:
[..]
Wist niet dat je anus kon stikken.
Vliegtuigen met kwaliteit bouwen.quote:
Misschien is ie wel uit de lucht geschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:38 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Vliegtuigen met kwaliteit bouwen.
Zou kunnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is ie wel uit de lucht geschoten.
waarom heeft paardlants een banquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is ie wel uit de lucht geschoten.
Uh, geen idee?quote:
Heeft hij helemaal niet.quote:
Nee.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:41 schreef Pharkus het volgende:
Belangrijker is hoe de tour er voor staat.
Oh ja dat moet ik nog weghalen. Omdat hij in de gevangenis zat.quote:
Echt. Wat was er gebeurd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja dat moet ik nog weghalen. Omdat hij in de gevangenis zat.
quote:
In rusland was ik een gerespecteerde houthakker.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef deadprez het volgende:
In Rusland zat je nu waarschijnlijk in een of ander werkkamp, BG, in plaats van lekker thuis met je uitkering.
Natuurlijk joh.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In rusland was ik een gerespecteerde houthakker.
Hier word je in die biz verdrongen door het geautomatiseerde, de vervuilende machine van het kapitalisme.quote:
Denk toch echt dat je het hier een stuk beter hebt dan in Rusland, maar goed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hier word je in die biz verdrongen door het geautomatiseerde, de vervuilende machine van het kapitalisme.
Laten we eerst maar eens afwachten of dat ook klopt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:01 schreef GezondeSpanning het volgende:
Is neergeschoten, bevestigd door buitenlandse zaken van Oekraοne.
Rusland invaden!
Wie zegt dat Rusland hier achter zit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef markvanrinsum het volgende:
daar gaat de vriendschapsband met rusland
Rusland begint het bont te maken, invaden dat land!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef markvanrinsum het volgende:
daar gaat de vriendschapsband met rusland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie zegt dat Rusland hier achter zit?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:01 schreef GezondeSpanning het volgende:
Is neergeschoten, bevestigd door buitenlandse zaken van Oekraοne.
Rusland invaden!
Dat zegt helemaal niks. Ik ben absoluut niet pro-Rusland, maar laten we het maar gewoon even afwachten.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks. Ik ben absoluut niet pro-Rusland, maar laten we het maar gewoon even afwachten.
de reguliere media natuurlijk, en die hebben gelijk! Al jaaaaaaaaaaaren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie zegt dat Rusland hier achter zit?
Bevestigd door buitenlandse zaken dat het vliegtuig is neergeschoten door separatisten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens afwachten of dat ook klopt.
Ja no fucking shit dat de regering van Oekraοne de separatisten direct de schuld geeft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Bevestigd door buitenlandse zaken dat het vliegtuig is neergeschoten door separatisten.
Wanneer heeft Rusland precies een passagiersvliegtuig neergehaald?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef wickedmen het volgende:
Kom op de Oekraοnse regering heeft bevestigd dat Rusland het vliegtuig heeft neergehaald. Ze dachten misschien dat het een indringer was.
Rusland heeft dit veel vaker gedaan en Poetin heeft gewoon schijt maar is ook slim met slijmen en het wijzen naar Oekraine zal nu wel weer gebeuren door de Pro-Russen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
1e aanzet tot WO III is gezet. Dit wordt de Lusitania of de Franz Ferdinand van de 21e eeuw...
Kom op, elk iemand met enige logica in zijn bolle harses weer dat separisten never, ever, ever de middelen hebben om vliegtuigen vanaf die hoogte neer te halen en geen enkel fucking motief.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Bevestigd door buitenlandse zaken dat het vliegtuig is neergeschoten door separatisten.
Laten we maar hopen dat dat allemaal mee zal vallen.quote:
Wel vaker dan 1x zover ik weet en ook nog tientallen jaren stil gehouden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef deadprez het volgende:
Oh wacht, hebben ze volgens mij idd al eens eerder gedaan.
Vliegroutes, ze mogen bijvoorbeeld niet door militair luchtruim etc.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
Vraag me eerlijk gezegd wel een beetje af waarom die vliegtuigen over dat gebied vliegen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Korean_Air-vlucht_007quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wel vaker dan 1x zover ik weet en ook nog tientallen jaren stil gehouden.
Erom heen zou te lang duren en elk vliegtuig kan bij elke land neergeschoten worden dat een beetje luchtafweer raketten heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
Vraag me eerlijk gezegd wel een beetje af waarom die vliegtuigen over dat gebied vliegen.
Ja dat is ook wel zo idd, maar het risico is in dat gebied toch wel een stuk groter lijkt me.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Erom heen zou te lang duren en elk vliegtuig kan bij elke land neergeschoten worden dat een beetje luchtafweer raketten heeft.
Denk wel, dit vliegtuig was op 10 km (!) hoogte. Over zulk afweersysteem beschikken die seperatisten niet. Rusland wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo idd, maar het risico is in dat gebied toch wel een stuk groter lijkt me.
Godverdomme kan ik weer dagenlang bang zijn dat ik opgeroepen word voor de dienstplicht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Denk wel, dit vliegtuig was op 10 km (!) hoogte. Over zulk afweersysteem beschikken die seperatisten niet. Rusland wel.
Gewoon 25 kilo aankomen en je laten afkeuren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme kan ik weer dagenlang bang zijn dat ik opgeroepen word voor de dienstplicht.
Of een been afzagen ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gewoon 25 kilo aankomen en je laten afkeuren.
Afvallen kan altijd, je been bij plakken is lastig.quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Afvallen kan altijd, je been bij plakken is lastig.
Verder schijnt et een straaljager te zijn. hebben die seperatisten die?
Nee er gaat shit op twitter rond (lekker betrouwbaar ook) dat een straaljager heeft geschoten als waarschuwing, de 2e x schoot die dus raak.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef deadprez het volgende:
Er zijn blijkbaar de afgelopen tijd wel wat straaljagers neergehaald daar, misschien bedoelde je dat?
Haten op Ruslandquote:
Oh. Dat geloof ik niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee er gaat shit op twitter rond (lekker betrouwbaar ook) dat een straaljager heeft geschoten als waarschuwing, de 2e x schoot die dus raak.
Allemaal hear say etc etc.
Voor de derde keer; wacht het nou gewoon eens even af voor je allerlei conclusies gaat trekken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
I just cant.
Rusland schiet 300 mensen dood maar dat boeit jou niet.
Waarschijnlijk.quote:
Type raket is volgens de NOS bekend.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor de derde keer; wacht het nou gewoon eens even af voor je allerlei conclusies gaat trekken.
Waar halen ze die informatie vandaan? Zie het op de site zo gauw ook niet staan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Type raket is volgens de NOS bekend.
SA6 afweersysteem ofzo?
Geen idee, ik luister alleen naar die knakker die het verslaat en Dick Berlijn, oud commandant der strijdkrachten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar halen ze die informatie vandaan? Zie het op de site zo gauw ook niet staan.
Oh okι.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister alleen naar die knakker die het verslaat en Dick Berlijn, oud commandant der strijdkrachten.
Ik ben nog maar 3 maanden veiligquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme kan ik weer dagenlang bang zijn dat ik opgeroepen word voor de dienstplicht.
Ja zoiets zei ik net ook al, snap niet dat ze niet omvliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:28 schreef BlueMage het volgende:
Als je over regio's vliegt waar het onrustig is dan loop je dit risico of zeg ik nu iets heel doms?
Wat moet je afwachten beste Deadprez?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor de derde keer; wacht het nou gewoon eens even af voor je allerlei conclusies gaat trekken.
quote:Verklaring Boeing
Vliegtuigbouwer Boeing laat weten mee te leven met passagiers en nabestaanden
Het wijzen naar elkaar. Het motief van Rusland zie ik zo gauw niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat moet je afwachten beste Deadprez?
Het wijzen naar elkaar, het ontkennen of schuld geven door Rusland, de roddels?
Rusland is de enige met het motief en de wapens om het toestel neer te schieten, tenzij Oekraοne hierachter zit en dit is om Rusland zwart te maken.
Jawel, er zaten Nederlanders in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef Fokker101 het volgende:
poetin heeft een hekel aan nederlanders wel erg wat er gebeurd is overigens of zijn het geen nlllers
Ja, daar heb ik eigenlijk niks meer over gehoord.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef wickedmen het volgende:
Of een paar maanden geleden dat een Nederlandse ambassadeur door zogenaamd Russische separatisten werd mishandeld in zijn huis.
Wat is trouwens met dat onderzoek gebeurt? Is er al onzin uit gekomen?
Denk dat ze in het kader van brandstofbesparing (en dus lagere kosten) en zo veel mogelijk over land vliegen (in zee neerstorten overleef je 100 % zeker niet) dus maar besluiten dit risico te nemen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zoiets zei ik net ook al, snap niet dat ze niet omvliegen.
was het maar zo (dohcter poetin) maar is dat vliegtuig neergeschoten of een crash ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, er zaten Nederlanders in.
Zijn dochter woont trouwens in Nederland.
Rusland houdt ervan om te provoceren zover ze kunnen, ze komen niks voor niks elke 2 a 1 maand effe Nederland testen met hun vliegtuigjes puur om informatie te vergaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het wijzen naar elkaar. Het motief van Rusland zie ik zo gauw niet.
NL en Maleisische documenten, lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, er zaten Nederlanders in.
Zijn dochter woont trouwens in Nederland.
Mja zoiets lijkt me ook idd. Lees nu dat ze nu wel om gaan vliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Denk dat ze in het kader van brandstofbesparing (en dus lagere kosten) en zo veel mogelijk over land vliegen (in zee neerstorten overleef je 100 % zeker niet) dus maar besluiten dit risico te nemen...
Dat is nog niet zeker, maar waarschijnlijk neergeschoten. En is zo hoor, zijn dochter woont in Nederland. Weet even niet meer waar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
was het maar zo (dohcter poetin) maar is dat vliegtuig neergeschoten of een crash ofzo?
Echt? Hoezo in Nederland cool man ik wil haar hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker, maar waarschijnlijk neergeschoten. En is zo hoor, zijn dochter woont in Nederland. Weet even niet meer waar.
Ja nu er dooien zijn gevallen kunnen ze 't ook niet meer maken: "Ja is goedkoper".quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja zoiets lijkt me ook idd. Lees nu dat ze nu wel om gaan vliegen.
Wat ben jij nou weer voor klapjosti?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Echt? Hoezo in Nederland cool man ik wil haar hebben
Wikipedia heeft er zelfs een pagina over.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Niet inzien dat WW3 is al heeeeeel lang aan de gang is.
grapje toch rustig jongquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor klapjosti?
Nou de ww3 is nog echt niet aan de gang hoor -.-quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Niet inzien dat WW3 is al heeeeeel lang aan de gang is.
Ze woont in Hoofddorpquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Echt? Hoezo in Nederland cool man ik wil haar hebben
waar in?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je moeder zat erin, grapppuuug.
Het is nou ook niet echt rustig te noemen in de wereld sinds WW II.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou de ww3 is nog echt niet aan de gang hoor -.-
Nee, joh maar je zegt net er is een ww 3 gaandequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Het is nou ook niet echt rustig te noemen in de wereld sinds WW II.
ze is dik en hier heb je geen bergen dus dat kost minder energiequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, oke hoezo eigenlijk vind ze Nederland mooi?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:40 schreef Aiciu het volgende:
[..]
ze is dik en hier heb je geen bergen dus dat kost minder energie
Daarvoor ook al niet, is 'normaal'.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Het is nou ook niet echt rustig te noemen in de wereld sinds WW II.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:40 schreef Aiciu het volgende:
[..]
ze is dik en hier heb je geen bergen dus dat kost minder energie
Want die rebellen hebben ook echt geen Oekraοense militaire basisjes buit gemaaktquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef Wotte het volgende:
Vind het wel knap dat een stelletje zogenaamde 'rebellen' een vliegtuig op 10 km hoogte uit de lucht kunnen schieten met zo'n Buk. Zo'n ding krijg met je bij een pakje boter natuurlijk, AK's zijn gratis en komen uit de lucht vallen, want rusland heeft er totaal en ik herhaal totaal niks mee te maken, echt waar niet
Ja hoe komen ze aan de wapens om dat te doen dan ? Of wou je me vertellen dat er daar onder elk bed een AK of ander automatisch machine geweer ligt ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Want die rebellen hebben ook echt geen Oekraοense militaire basisjes buit gemaakt
Dus indirectquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja hoe komen ze aan de wapens om dat te doen dan ? Of wou je me vertellen dat er daar onder elk bed een AK of ander automatisch machine geweer ligt ?
Moet 't wel niet al te koud worden anders kunnen de JSFs niet vliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Kunnen wij als NL en de NAVO dit gaan aanmerken als een ''Act of War'' en dat land binnen banjeren?
He he, die JSF jongens kunnen pas over een jaar of 2 naar binnen. We doen het nu gewoon met de good old F16.;dquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Moet 't wel niet al te koud worden anders kunnen de JSFs niet vliegen.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Kunnen wij als NL en de NAVO dit gaan aanmerken als een ''Act of War'' en dat land binnen banjeren?
Meneer komt ook ergens achter hoor.quote:
Er is een paspoort van een Nederlandse vrouw gevonden.quote:
Joh verrassend als het vliegtuig in Amsterdam is opgestegenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is een paspoort van een Nederlandse vrouw gevonden.
Ja precies.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Joh verrassend als het vliegtuig in Amsterdam is opgestegen
Ja, mag dat? Ik ben geen journalist die continu achter het nieuws aan zitquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meneer komt ook ergens achter hoor.
Dan is het ineens interessant omdat het dicht bij huis is. Als het uit een of andere Afrikaans land is denken we dat het komt omdat ze daar zo arm zijn en achterlopen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef deadprez het volgende:
Wat boeit het nou weer of het Nederlanders zijn trouwens? Zijn die meer waard?
Oh ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dan is het ineens interessant omdat het dicht bij huis is. Als het uit een of andere Afrikaans land is denken we dat het komt omdat ze daar zo arm zijn en achterlopen.
Ja zoiets.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef BlueMage het volgende:
90 % ofzo van de passagiers was Nederlander toch?
Dit dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Wotte het volgende:
Als ze me maar niet bellen voor dienstplicht, ik wil niet kanonnenvoer worden in de Russische winter voor wat geopolitieke belangen omtrent gas![]()
![]()
Rusland steunt de separatisten natuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef BlueMage het volgende:
...en volgens mij heeft dit weinig met Rusland te maken, meer met de warboel die er in de Oekranie al maanden heerst.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef BlueMage het volgende:
...en volgens mij heeft dit weinig met Rusland te maken, meer met de warboel die er in de Oekranie al maanden heerst.
Rusland heeft alleen die wapens, heeft dus alles met Rusland te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Rusland steunt de separatisten natuurlijk wel.
Blijft fucking oneerlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef BlueMage het volgende:
Gelukkig heb ik tieten, ik hoef dus niet in dienst.Ik ga me wel bezighouden met de chemische wapens, bouw ik ff m'n xtclab om en boor ik 'n nieuwe markt aan.
Dan sla je volgens mij de plank flink mis.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef BlueMage het volgende:
Niks beters dan een beetje Russen tjappen die je beschieten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef BlueMage het volgende:
Gelukkig heb ik tieten, ik hoef dus niet in dienst.Ik ga me wel bezighouden met de chemische wapens, bouw ik ff m'n xtclab om en boor ik 'n nieuwe markt aan.
Dat is toch wel aardig van ze, nu weten we dadelijk eindelijk hoe het precies in elkaar zit.quote:Update 18.50 uur
De Oekraοense tak van het Russische persbureau Interfax geeft aan dat de top der pro-Russische separatisten de zwarte dozen van de Amsterdamse Boeing ter beschikking zal stellen aan de Russische autoriteiten in Moskou. Dat meldt Nu.nl. Of de dozen al gevonden zijn is niet bekend.
Oh mooi, dan ben ik nog even veilig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De Wajong'ers gaan natuurlijk eerst
Wielrennersquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:41 schreef Pharkus het volgende:
Belangrijker is hoe de tour er voor staat.
Help mijn reactie was nog niet klaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh mooi, dan ben ik nog even veilig.
Gelukkig ik hoorde dat Moskou top-of-the-bill onderzoekers heeft op het gebied van zwarte dozen, lijkt me dus dat er een objectief oordeel binnen een week zal zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat is toch wel aardig van ze, nu weten we dadelijk eindelijk hoe het precies in elkaar zit.
Meer dan de helft van de mannen heeft ook boobsquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef BlueMage het volgende:
Ja ik heb Oekraine verkeerd gespeld idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan sla je volgens mij de plank flink mis.
Zeg dat het die verdomde Tsjetsjenen zijn, ik denk dat de Russen blij zijn met je verhaal en het zullen overnemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef kareltjoo het volgende:
kut voor Geert dat er geen allah akbar geroepen wordt
Gaat naar mijn idee om de controle over de gasleidingen richting het westen :-)quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ik heb Oekraine verkeerd gespeld idd.![]()
Volgens mij zal blijken dat ik de plank helemaal niet zo mis sla. Niemand kan het daar meer volgenRusland zal heus wel wapens leveren maar andere landen ook hoor. Nederland met die echte VOC mentaliteit zal ongetwijfeld ook wel 'n dikke vinger in de pap hebben als het om wapenhandel gaat.
Gaat veel te snel daar.quote:
Ja zag het ook al.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
Michael McFaul (@McFaul)
17/07/14 18:38
Russian GRU officer Strelkov admitting that he ordered the missile strike against the Malaysian jet.
Jup, niet heel onbetrouwbaar dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is van een voormalig Amerikaanse ambassadeur in Rusland.
Dat is ook wel waar idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Alle veroordelingen die zo snel komen zijn onbetrouwbaar
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef kareltjoo het volgende:
Wel knap van die oesjanka's dat ze een vliegtuig die op 10 km hoogte ongeveer 1000 km/u gaat zo tot de lucht uit tyven.
Load, Lock, Fire.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft alleen op een knopje te drukken
Op Tv werd door een specialist verteld juist van niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft alleen op een knopje te drukken
Beetje GTA.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja hθhθ of denk je dat je precies goed moet mikken
NOS heeft geen keuze, ik vind het ook irritant, maar ze zijn nu al langer dan een uur bezig met rapporteren over dat neergehaalde vliegtuig. Dat moet natuurlijk om al die familieleden die thuis op de bank nageltjes zitten te bijten te kunnen updaten elke 2 minuten. Al herhalen ze zichzelf wel 40x per uur.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op tv werd er gegist naar het lanceer mechanisme. Kan dus alles zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Op Tv werd door een specialist verteld juist van niet.
Die post is al van een hele tijd geleden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:11 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
NOS heeft geen keuze, ik vind het ook irritant, maar ze zijn nu al langer dan een uur bezig met rapporteren over dat neergehaalde vliegtuig. Dat moet natuurlijk om al die familieleden die thuis op de bank nageltjes zitten te bijten te kunnen updaten elke 2 minuten. Al herhalen ze zichzelf wel 40x per uur.
sorry dat ik niet m'n hele jeugd schietspelletjes heb gespeeld en geen verstand van raketten hebquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja hθhθ of denk je dat je precies goed moet mikken
metaal/straling/warmte/radiosignalenquote:
Ja want natuurlijk leer je dat daar en is dat geen algemene kennisquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef kareltjoo het volgende:
[..]
sorry dat ik niet m'n hele jeugd schietspelletjes heb gespeeld en geen verstand van raketten heb
Je schiet met een bazooka echt geen vliegtuig neer dat KM's boven je vliegt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Op tv werd er gegist naar het lanceer mechanisme. Kan dus alles zijn.
Insinueer ik naar bazooka's? Alsof ik niet weet dat een bazooka dat niet kan.. er zijn echter zat afweer mechanismes waar dat een kwestie van locken en neerhalen is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je schiet met een bazooka echt geen vliegtuig neer dat KM's boven je vliegt.
Daarvoor heb je wel sterk apparatuur nodig maar dat is ook niet simpel te besturen.
Kut Russen!
Sterkte man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:51 schreef meneerman het volgende:
Iemand die ik ken zit hoogstwaarschijnlijk op dat vliegtuig. Nu continu mijn broertje troosten tot we meer weten.
Een land vol domme boeren geweldig vinden.quote:
How the mighty have fallen.....quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een land vol domme boeren geweldig vinden.
Ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef meneerman het volgende:
Tevens: ik hoor net dat er hoogstwaarschijnlijk ook Amerikanen in dit vliegtuig zaten, als dit het werk is van separatisten van Oekraοne, gesteund door Rusland, kan ik er dan vanuit gaan dat de shit definitief aan is/ tegen de ventilator is gegaan?
Jup.quote:
Nederlanders zijn een ras?quote:
O.a. met jou dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:32 schreef zaktak het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet en daar ben ik het mee eens. Het is alleen wel zo dat het vliegtuig beter vol had kunnen zitten met puberale buitenlanders.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef meneerman het volgende:
[..]
Gast, er zijn 300 mensen dood en jij bent blij met je succesvolle topic?
Ga alsjeblieft weg
Gewoon negeren, misschien verdwijnt dit gedrocht dan wel van FOK!.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef meneerman het volgende:
[..]
Gast, er zijn 300 mensen dood en jij bent blij met je succesvolle topic?
Ga alsjeblieft weg
Schijnbaar kunnen ze dat ook niet, hun luchtafweerspul komt maar tot 'n km of 4 ofzo. Daarom wijzen zij naar de Oekraine.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef kareltjoo het volgende:
Wel knap van die oesjanka's dat ze een vliegtuig die op 10 km hoogte ongeveer 1000 km/u gaat zo tot de lucht uit tyven.
Wanneer een vliegtuig uit de lucht wordt geschoten hoeft niet letter alles wat zich in het vliegtuig bevindt in de fik te vliegen hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ga zometeen proberen of mijn paspoort net zo onbrandbaar is als die in het vliegtuig.
Ik stap lekker mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef deadprez het volgende:
Waar is voederbietel? Lijkt me weer eens tijd om onze reis naar Zwitserland te bespreken.
ja nu vooral iedereen neerknallen. Dat zorgt voor rust in de regioquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker die Russische separatisten... Verkeerde vliegtuig kiezen
http://nos.nl/liveblog/67(...)rt.html#update-40101
Beter knallen ze hun allemaal neer.. Tuig
Sterkte man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:51 schreef meneerman het volgende:
Iemand die ik ken zit hoogstwaarschijnlijk op dat vliegtuig. Nu continu mijn broertje troosten tot we meer weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |