Doe je niks aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Mex444 het volgende:
[..]
300 mensen, waarschijnlijk meer dan drie kwart Nederlander. Kan gebeuren
Ernstig dood?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
300 doden waarvan 243 ernstig dacht ik.
Valt op zich mee. Kan erger.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
Wij zijn het superieure ras.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:28 schreef deadprez het volgende:
Wat is het leven van een Nederlander waard ten opzichte van mensen uit andere landen?
Ik snap dat echt niet hoor. Dat je mensen die je kent belangrijker vindt begrijp ik natuurlijk wel, maar altijd dat gejank als er Nederlanders bij betrokken zijn.quote:
En die anderen zijn een beetje dood?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
Zijn er Nederlanders bij betrokken? Nee? Dan dus niet belangrijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor. Dat je mensen die je kent belangrijker vindt begrijp ik natuurlijk wel, maar altijd dat gejank als er Nederlanders bij betrokken zijn.
Dat zeg ik ook niet en daar ben ik het mee eens. Het is alleen wel zo dat het vliegtuig beter vol had kunnen zitten met puberale buitenlanders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor. Dat je mensen die je kent belangrijker vindt begrijp ik natuurlijk wel, maar altijd dat gejank als er Nederlanders bij betrokken zijn.
Oh was ook meer in het algemeen bedoeld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:32 schreef zaktak het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet en daar ben ik het mee eens.
quote:Het is alleen wel zo dat het vliegtuig beter vol had kunnen zitten met puberale buitenlanders.
Stikte in mijn banaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
huequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:34 schreef deprimist het volgende:
[..]
Wist niet dat je anus kon stikken.
Vliegtuigen met kwaliteit bouwen.quote:
Misschien is ie wel uit de lucht geschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:38 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Vliegtuigen met kwaliteit bouwen.
Zou kunnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is ie wel uit de lucht geschoten.
waarom heeft paardlants een banquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is ie wel uit de lucht geschoten.
Uh, geen idee?quote:
Heeft hij helemaal niet.quote:
Nee.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:41 schreef Pharkus het volgende:
Belangrijker is hoe de tour er voor staat.
Oh ja dat moet ik nog weghalen. Omdat hij in de gevangenis zat.quote:
Echt. Wat was er gebeurd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja dat moet ik nog weghalen. Omdat hij in de gevangenis zat.
quote:
In rusland was ik een gerespecteerde houthakker.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef deadprez het volgende:
In Rusland zat je nu waarschijnlijk in een of ander werkkamp, BG, in plaats van lekker thuis met je uitkering.
Natuurlijk joh.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In rusland was ik een gerespecteerde houthakker.
Hier word je in die biz verdrongen door het geautomatiseerde, de vervuilende machine van het kapitalisme.quote:
Denk toch echt dat je het hier een stuk beter hebt dan in Rusland, maar goed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hier word je in die biz verdrongen door het geautomatiseerde, de vervuilende machine van het kapitalisme.
Laten we eerst maar eens afwachten of dat ook klopt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:01 schreef GezondeSpanning het volgende:
Is neergeschoten, bevestigd door buitenlandse zaken van Oekraοne.
Rusland invaden!
Wie zegt dat Rusland hier achter zit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef markvanrinsum het volgende:
daar gaat de vriendschapsband met rusland
Rusland begint het bont te maken, invaden dat land!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef markvanrinsum het volgende:
daar gaat de vriendschapsband met rusland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie zegt dat Rusland hier achter zit?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:01 schreef GezondeSpanning het volgende:
Is neergeschoten, bevestigd door buitenlandse zaken van Oekraοne.
Rusland invaden!
Dat zegt helemaal niks. Ik ben absoluut niet pro-Rusland, maar laten we het maar gewoon even afwachten.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks. Ik ben absoluut niet pro-Rusland, maar laten we het maar gewoon even afwachten.
de reguliere media natuurlijk, en die hebben gelijk! Al jaaaaaaaaaaaren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie zegt dat Rusland hier achter zit?
Bevestigd door buitenlandse zaken dat het vliegtuig is neergeschoten door separatisten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens afwachten of dat ook klopt.
Ja no fucking shit dat de regering van Oekraοne de separatisten direct de schuld geeft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Bevestigd door buitenlandse zaken dat het vliegtuig is neergeschoten door separatisten.
Wanneer heeft Rusland precies een passagiersvliegtuig neergehaald?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef wickedmen het volgende:
Kom op de Oekraοnse regering heeft bevestigd dat Rusland het vliegtuig heeft neergehaald. Ze dachten misschien dat het een indringer was.
Rusland heeft dit veel vaker gedaan en Poetin heeft gewoon schijt maar is ook slim met slijmen en het wijzen naar Oekraine zal nu wel weer gebeuren door de Pro-Russen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
1e aanzet tot WO III is gezet. Dit wordt de Lusitania of de Franz Ferdinand van de 21e eeuw...
Kom op, elk iemand met enige logica in zijn bolle harses weer dat separisten never, ever, ever de middelen hebben om vliegtuigen vanaf die hoogte neer te halen en geen enkel fucking motief.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Bevestigd door buitenlandse zaken dat het vliegtuig is neergeschoten door separatisten.
Laten we maar hopen dat dat allemaal mee zal vallen.quote:
Wel vaker dan 1x zover ik weet en ook nog tientallen jaren stil gehouden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef deadprez het volgende:
Oh wacht, hebben ze volgens mij idd al eens eerder gedaan.
Vliegroutes, ze mogen bijvoorbeeld niet door militair luchtruim etc.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
Vraag me eerlijk gezegd wel een beetje af waarom die vliegtuigen over dat gebied vliegen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Korean_Air-vlucht_007quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wel vaker dan 1x zover ik weet en ook nog tientallen jaren stil gehouden.
Erom heen zou te lang duren en elk vliegtuig kan bij elke land neergeschoten worden dat een beetje luchtafweer raketten heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
Vraag me eerlijk gezegd wel een beetje af waarom die vliegtuigen over dat gebied vliegen.
Ja dat is ook wel zo idd, maar het risico is in dat gebied toch wel een stuk groter lijkt me.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Erom heen zou te lang duren en elk vliegtuig kan bij elke land neergeschoten worden dat een beetje luchtafweer raketten heeft.
Denk wel, dit vliegtuig was op 10 km (!) hoogte. Over zulk afweersysteem beschikken die seperatisten niet. Rusland wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo idd, maar het risico is in dat gebied toch wel een stuk groter lijkt me.
Godverdomme kan ik weer dagenlang bang zijn dat ik opgeroepen word voor de dienstplicht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Denk wel, dit vliegtuig was op 10 km (!) hoogte. Over zulk afweersysteem beschikken die seperatisten niet. Rusland wel.
Gewoon 25 kilo aankomen en je laten afkeuren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme kan ik weer dagenlang bang zijn dat ik opgeroepen word voor de dienstplicht.
Of een been afzagen ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gewoon 25 kilo aankomen en je laten afkeuren.
Afvallen kan altijd, je been bij plakken is lastig.quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Afvallen kan altijd, je been bij plakken is lastig.
Verder schijnt et een straaljager te zijn. hebben die seperatisten die?
Nee er gaat shit op twitter rond (lekker betrouwbaar ook) dat een straaljager heeft geschoten als waarschuwing, de 2e x schoot die dus raak.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef deadprez het volgende:
Er zijn blijkbaar de afgelopen tijd wel wat straaljagers neergehaald daar, misschien bedoelde je dat?
Haten op Ruslandquote:
Oh. Dat geloof ik niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee er gaat shit op twitter rond (lekker betrouwbaar ook) dat een straaljager heeft geschoten als waarschuwing, de 2e x schoot die dus raak.
Allemaal hear say etc etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |