Hallo vriend Dven!quote:
Ik ben jouw vriend niet?quote:
Kennelijk niet, je zegt het zelfquote:
In mijn gebruikshandleiding staat dat dit niet voor mede-exportlingen geldtquote:
Vriend!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
In mijn gebruikshandleiding staat dat dit niet voor mede-exportlingen geldt
Vriendquote:
Da´s de tweede 777 die Malaysian kan afschrijvenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:27 schreef Dven het volgende:
Trouwens, heftig vliegtuigongeluk in Oekraine met een vliegtuig dat van Schiphol vertrokken is met bijna 300 man
Ah jammer...denk misschien hebben jullie nog handige zandhazen/carpenters/klusjesmannen nodig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:15 schreef nixxx het volgende:
Dutchko, ik ben een process engineer. Wat ik nu doe is support geven aan de verschillende olie en gas plants in deze regio en ook onderzoek naar nieuwe technologie om efficiënter te werken. Ik werk voor Saudi aramco, de staats oliemaatschappij. Qua werk vinden hier is het eigenlijk onmogelijk zonder flink wat relevante werkervaring in de olie en gas industrie.
Ja en ik vraag mij af of een zooitje speratisten de middelen hebben om een vliegtuig, wat 10km hoog vliegt,neer te kunnen halen....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef nixxx het volgende:
Klinkt niet erg als een ongeluk, als het uit de lucht geschoten is.
Het is een gavequote:
ben jij het fraais??quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
Hey, ik sta in de TT met flipsen en rechtsedirecte.
Na de aanvallen van die klotemuggen zal dat dik meevallen denk ik...quote:
Ik ga er niet van uit dat men expres een lijnvliegtuig uit de lucht haalt met passagiers die niets met het conflict te maken hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef nixxx het volgende:
Klinkt niet erg als een ongeluk, als het uit de lucht geschoten is.
Ok.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:47 schreef Lyrebird het volgende:
Het is niet echt een ongeluk als je onbekwame seperatisten bewapent met geavanceerd wapentuig.
Je kan bij de baggeraars proberen. Die nemen nog wel eens zulke mensen aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ah jammer...denk misschien hebben jullie nog handige zandhazen/carpenters/klusjesmannen nodig.
nah. Geen jobs voor mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:03 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je kan bij de baggeraars proberen. Die nemen nog wel eens zulke mensen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |