Hallo vriend Dven!quote:
Ik ben jouw vriend niet?quote:
Kennelijk niet, je zegt het zelfquote:
In mijn gebruikshandleiding staat dat dit niet voor mede-exportlingen geldtquote:
Vriend!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
In mijn gebruikshandleiding staat dat dit niet voor mede-exportlingen geldt
Vriendquote:
Da´s de tweede 777 die Malaysian kan afschrijvenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:27 schreef Dven het volgende:
Trouwens, heftig vliegtuigongeluk in Oekraine met een vliegtuig dat van Schiphol vertrokken is met bijna 300 man
Ah jammer...denk misschien hebben jullie nog handige zandhazen/carpenters/klusjesmannen nodig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:15 schreef nixxx het volgende:
Dutchko, ik ben een process engineer. Wat ik nu doe is support geven aan de verschillende olie en gas plants in deze regio en ook onderzoek naar nieuwe technologie om efficiënter te werken. Ik werk voor Saudi aramco, de staats oliemaatschappij. Qua werk vinden hier is het eigenlijk onmogelijk zonder flink wat relevante werkervaring in de olie en gas industrie.
Ja en ik vraag mij af of een zooitje speratisten de middelen hebben om een vliegtuig, wat 10km hoog vliegt,neer te kunnen halen....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef nixxx het volgende:
Klinkt niet erg als een ongeluk, als het uit de lucht geschoten is.
Het is een gavequote:
ben jij het fraais??quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
Hey, ik sta in de TT met flipsen en rechtsedirecte.
Na de aanvallen van die klotemuggen zal dat dik meevallen denk ik...quote:
Ik ga er niet van uit dat men expres een lijnvliegtuig uit de lucht haalt met passagiers die niets met het conflict te maken hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef nixxx het volgende:
Klinkt niet erg als een ongeluk, als het uit de lucht geschoten is.
Ok.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:47 schreef Lyrebird het volgende:
Het is niet echt een ongeluk als je onbekwame seperatisten bewapent met geavanceerd wapentuig.
Je kan bij de baggeraars proberen. Die nemen nog wel eens zulke mensen aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ah jammer...denk misschien hebben jullie nog handige zandhazen/carpenters/klusjesmannen nodig.
nah. Geen jobs voor mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:03 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je kan bij de baggeraars proberen. Die nemen nog wel eens zulke mensen aan.
In Zweden bouwen voornamelijk de EU-burgers uit het oosten aan de houtskeletten. Ik vrees dat je niet voor het minimumloon wil werken daar, en voor jou 10 anderen die dat wel willen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
nah. Geen jobs voor mij.
Ben op zoek naar een groot bedrijf, liefst in de EU, die aan houtskeletbouw doet.
Misschien Zweden......
Mijn huis is ook gebouwd door Europeanen die een verdacht Pool accent hadden. En ik woon in Canada!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Zweden bouwen voornamelijk de EU-burgers uit het oosten aan de houtskeletten. Ik vrees dat je niet voor het minimumloon wil werken daar, en voor jou 10 anderen die dat wel willen.
Werkelijk? Nou veel succes dan met je huis.... misschien moet ik maar naar Calgary verhuizen....genoeg te doen in renovatie en onderhoud ben ik bang...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:13 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Mijn huis is ook gebouwd door Europeanen die een verdacht Pool accent hadden. En ik woon in Canada!
Tja ik ga wel klussen in Nederland. Zat te doen aan herstel werkzaamheden, ben ik bang......quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Zweden bouwen voornamelijk de EU-burgers uit het oosten aan de houtskeletten. Ik vrees dat je niet voor het minimumloon wil werken daar, en voor jou 10 anderen die dat wel willen.
wij hebben hier nog een stad die opgelapt moet worden, houtskeletbouw ten overvloedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
nah. Geen jobs voor mij.
Ben op zoek naar een groot bedrijf, liefst in de EU, die aan houtskeletbouw doet.
Misschien Zweden......
Herstel van wat? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja ik ga wel klussen in Nederland. Zat te doen aan herstel werkzaamheden, ben ik bang......
Nieuw Zeeland? Ja dat is zo'n beetje hetzelfde als Canada en Australie.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wij hebben hier nog een stad die opgelapt moet worden, houtskeletbouw ten overvloed
er is nog wel door te komen hoor, zeker nu we bekwame mensen in de bouw nodig hebben om Chrischurch weer op te lappenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:20 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland? Ja dat is zo'n beetje hetzelfde als Canada en Australie.
Maar wat ik gehoord heb zijn vrijwel ook alle grenzen dicht in NZ.
Christchurch.....klinkt nogal religieus......quote:Op zondag 20 juli 2014 20:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is nog wel door te komen hoor, zeker nu we bekwame mensen in de bouw nodig hebben om Chrischurch weer op te lappen
Dan zitten er in ieder geval geen moslimsquote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Christchurch.....klinkt nogal religieus......
Zwaar religieuze Christenen of Joden zijn ook totaal maf en irritant....quote:Op zondag 20 juli 2014 21:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dan zitten er in ieder geval geen moslims
/gemiddelde Fok-mening
zeker niet waar ik woon.... in het meest conservatieve gedeelte van NZ...quote:Op zondag 20 juli 2014 21:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dan zitten er in ieder geval geen moslims
/gemiddelde Fok-mening
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:45 schreef Gaoxing het volgende:
Bij mij zijn er ook vrij veel moslims. En ze zijn bijzonder goed geïntegreerd.
Ik zit in Dubai, mijn man ongeveer de helft van z'n werktijd in Jeddah. Wij hebben, met tienermeid, bedankt voor Saudi en deze tussenoplossing bleek mogelijk. Heb jij vrouw en kind(-eren?) meegenomen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef nixxx het volgende:
Ik zit in abqaiq, ongeveer uurtje of anderhalf de woestijn in van dammam en de Bahrein causeway. Bij welke buren zit jij?
Vreselijk triest.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:46 schreef Barbusse het volgende:
Hier zijn er gisteren weer 31 doden uit een zinkend vissersbootje gevisd...
Je hoort bijna meerdere keren per week dat de Malteser of Italiaanse kustwacht uit moet rukken hiervoor....quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:29 schreef nixxx het volgende:
Goaxing, ik heb vrouw en twee kinderen mee, oudste gaat straks naar school en jongste volgend jaar naar kleuterschool.. Met tiener kan ik me voorstellen dat het lastiger hier wonen is.
Vraagje: hoe staat het met de arbeidsvoorwaarde daar? Krijg je contracten en vaste secundaire voorwaarden? Ben je verzekerd? Of is het net zo'n ongecontroleerde rotzooi als hier, in Canada?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
De grootste groep non-Pakeha emigranten in het zuiden van Nieuw-Zeeland zijn op dit moment wel de fillipino's die massaal op de melkveebedrijven werken.
Nu alle koeien "droog" staan zijn ze er veel op vakantie naar hun thuisland voor een paar maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |