Je zingt toch ook mee met het Wilhelmus jij kutpauper.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:00 schreef Flammie het volgende:
En dat heel stoer laten weten![]()
Meestal ook van die liedjes van Destiny's Child, Beyonce, Alicia Keys ofzo.. en meestal zijn het van die dikke meiden die stoer willen laten zien dat ze de teksten kennen en stoer meezingen met matige liedjes
Klacht: Mensen die stoer doen omdat ze de teksten kennen en dat laten zien door vals mee te zingen
Dit dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:01 schreef ZarB het volgende:
Ik vind mensen die de tekst NIET kennen, maar wel overdreven mee blaten veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel irritanter
Ga maar uit van het laatstequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit dus.
+ Ik ken talloze rapnummers uit mijn hoofd, soms choqueer ik mijn vrienden wel eens.
"wtf man"
Al weet ik niet of dat is omdat ik het uit me hoofd ken of omdat ze het debiel vinden
Ga dan stiltecoupé zitten swaggerboyquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:10 schreef Flammie het volgende:
Het gaat er om dat van die leipe VMBO meiden zo stoer gaan meezingen met destiny's child in de trein enzo om te laten zien dat ze de tekst kennenkk irri y0
Hoeveel irritanter?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:01 schreef ZarB het volgende:
whahaha wtf Destiny's childKon je nou echt niks beters bedenken?
Ik vind mensen die de tekst NIET kennen, maar wel overdreven mee blaten veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel irritanter
Ja of die mensen doen niet zo stoer en houden hun bek ipv leip te laten zien dat ze de teksten kennenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ga dan stiltecoupé zitten swaggerboy
Echt he zarbiequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:01 schreef ZarB het volgende:
whahaha wtf Destiny's childKon je nou echt niks beters bedenken?
Chiang Mai als woonplaats invullen terwijl je je zolderkamer niet afkomt is niet lame wil je zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:10 schreef Flammie het volgende:
Het gaat er om dat van die leipe VMBO meiden zo stoer gaan meezingen met destiny's child in de trein enzo om te laten zien dat ze de tekst kennenkk irri y0
Stel je niet zo aan man, huiliequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja of die mensen doen niet zo stoer en houden hun bek ipv leip te laten zien dat ze de teksten kennen
Ik zal het aanpassen omdat ik nu weer in Nederland woon. Excuses.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chiang Mai als woonplaats invullen terwijl je je zolderkamer niet afkomt is niet lame wil je zeggen
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je zingt toch ook mee met het Wilhelmus jij kutpauper.
Onterechte klacht.
Het is niet erg ofzo, het is alleen erg irritant.. vooral als ze ook nog met hun vingers gaan knippenquote:
Als dat ervoor zorgt dat ze maat houden zie ik het probleem niet zo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het is niet erg ofzo, het is alleen erg irritant.. vooral als ze ook nog met hun vingers gaan knippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als dat ervoor zorgt dat ze maat houden zie ik het probleem niet zo.Wat? Ik wil gewoon babbelen (stiltecoupe is me wat te extreem) maar ik hoef niet naar mensen te luisteren die stoer gaan meezingen met teksten. Verder hoor ik dit niet enkel in de trein maar bijv ook als ik door de stad loop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rot op met dat kutliedquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef blek het volgende:
Wilhelmus van Nassouwe
Ben ick van Duytschen Bloedt,
Den Vaderland ghetrouwe
Blijf ick tot inden doet;
Een Prince van Orangien
Ben ick vry onverveert.
Den Coninck van Hispangien
Heb ick altijt gheeert.
Lekker meezingen
In Godes vrees te levenquote:
En dan ga je ook stoer bij elk lied meezingen om te laten zien dat je de teksten kent?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
Onterechte klacht, ik ken complete films en boeken uit m'n kop.
gewoon heel the Big Lebowski meepraten jatochquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
En dan ga je ook stoer bij elk lied meezingen om te laten zien dat je de teksten kent?
En ga je dan ook heel nep van die cartman quotes met irritant nepstemmetje opzetten om te laten zien dat je southpark kent? Of Ace Ventura? Of whatever?
Zo nee, dan gaat deze klacht niet over jou.
Ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:08 schreef viseenoptie het volgende:
Luister sommige nummers al meer dan 30 jaar en ken de tekst nogsteeds niet.. ben een melodie-man.. gaat een nummer ook minder snel vervelen
Het was een terechte klacht geweest als TS 'm zó geformuleerd had:quote:
Nee, ik quote weleens films maar ik zing sowieso nooit als ik nuchter ben aangezien ik dat totaal niet kan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
En dan ga je ook stoer bij elk lied meezingen om te laten zien dat je de teksten kent?
En ga je dan ook heel nep van die cartman quotes met irritant nepstemmetje opzetten om te laten zien dat je southpark kent? Of Ace Ventura? Of whatever?
Zo nee, dan gaat deze klacht niet over jou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |