Als hij een grapje aan het maken is dan mag hij deze wel met recht goed geslaagd vinden jaquote:
Natuurlijk maakt hij een grap. Holy shit hoe dom kan iemand zijn om zo'n topic serieus aan te maken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Als hij een grapje aan het maken is dan mag hij deze wel met recht goed geslaagd vinden ja.
Ik denk stiekem dat er genoeg zijn die echt zo denken hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt hij een grap. Holy shit hoe dom kan iemand zijn om zo'n topic serieus aan te maken?
Hoeveel heb je daar voor moeten betalen ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:54 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Nee, heb net mn master of science.
Want recent afgestudeerde studenten vinden het niet meer leuk om met hun vrienden uit te gaan. Wij noemen dit altijd "chillen" inderdaad in onze vriendengroep. En mijn pa is gewoon kansloos, hij gaat echt belachelijk ver om te proberen bij mij op goede voet te komen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef Kriegel het volgende:
Je pa heeft duidelijk een aanval van "kut, vrije tijd en m'n kind gaat straks uit huis, moet nu vader/zoon dingen gaan doen die ik vroeger heb nagelaten" gedrag en misschien ook nog wel een midlifecrisis. Oké, kan irritant zijn als ie erin doorslaat.
Dat jij je echter totaal niet kunt inbeelden hoeveel plezier je die man met bijvoorbeeld zo'n weekendje Ardennen doet, en hoe je 'm kwetst door hem steeds keihard af te wijzen en min of meer te zeggen dat ie een versleten ouwe lul is en z'n plek achter de geraniums moet kennen, dat maakt jou een ontzettend puberale, egoïstische bosmongool.
Ik geloof er dan ook geen seconde in dat je echt een mastertitel hebt gehaald. Daar heb je wat intelligentie voor nodig. Met je 'chillen in de stad ofso'.
Zeker is dat stiekem je fantasie, en ook nog eens voor Ajax zijn... Het is wel gruwelijk misgegaan bij jouw geboorte, probeer je nu dan je ouders een koekje van eigen deeg te geven?quote:
Met Paquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:49 schreef TwentyFourr het volgende:
Lang weekend wandelen/vissen in de Ardennen
Wie weet heb je wel plezierquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef Kriegel het volgende:
Je pa heeft duidelijk een aanval van "kut, vrije tijd en m'n kind gaat straks uit huis, moet nu vader/zoon dingen gaan doen die ik vroeger heb nagelaten" gedrag en misschien ook nog wel een midlifecrisis. Oké, kan irritant zijn als ie erin doorslaat.
Dat jij je echter totaal niet kunt inbeelden hoeveel plezier je die man met bijvoorbeeld zo'n weekendje Ardennen doet, en hoe je 'm kwetst door hem steeds keihard af te wijzen en min of meer te zeggen dat ie een versleten ouwe lul is en z'n plek achter de geraniums moet kennen, dat maakt jou een ontzettend puberale, egoïstische bosmongool.
Ik hoop dat je sterft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:28 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Want recent afgestudeerde studenten vinden het niet meer leuk om met hun vrienden uit te gaan. Wij noemen dit altijd "chillen" inderdaad in onze vriendengroep. En mijn pa is gewoon kansloos, hij gaat echt belachelijk ver om te proberen bij mij op goede voet te komen.
Ga jij maar lekker putjes scheppen, ik begin 1 september bij KPN. Startsalaris 3k bruto per maand op mijn 24e. Suck it, maddafakaaaaa.
Goede feedback. Nu graag tips hoe ik m'n vader tevreden kan stellen met minimale inspanning van mijn kant.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef LocoCoco het volgende:
Oh wow. Wat ben jij een kneus zeg TS. Mongool.
niet. Soms moet je ook iets voor een ander doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:30 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Goede feedback. Nu graag tips hoe ik m'n vader tevreden kan stellen met minimale inspanning van mijn kant.
Zelfs met je Master begrijp je er geen hol van hè! Maar goed, als je nou eens een keer iets met je vader deed zou je het begrijpen. De beste man heeft zich waarschijnlijk zijn hele leven zitten werken voor zijn familie en wil nu de "verloren" tijd inhalen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:30 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Goede feedback. Nu graag tips hoe ik m'n vader tevreden kan stellen met minimale inspanning van mijn kant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |