Eigenlijk moet je zo'n bordje: VOLG POLITIE hebben, gewoon om mensen even mee te lokken naar een P en ze daar op hun flikker te geven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:23 schreef QuiCk01 het volgende:
Hoppa net ff van 140 vol in de ABS gehangen op de A4 richting Amsterdam
Alleen maar omdat zo'n stomme hoer met 90 op de meest linker rijbaan bleef rijden terwijl ze 4 banen kon opschuiven.... Die vent voor me had het snelheidsverschil een beetje laat door dus op het allerlaatste moment in de remmen.
Hij ging er gelijk rechts langs, ik heb nog een minuut met groot licht geseind en toeterend erachter gereden, maar zelfs dat mocht niet baten om haar naar rechts te krijgen.
Sommige mensen...
Haha ja dat zou wel nice zijn. OF VOLG POLITIE aanzetten en dan vol gas met 200+ wegrijdenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zo'n bordje: VOLG POLITIE hebben, gewoon om mensen even mee te lokken naar een P en ze daar op hun flikker te geven.
Goedeavond mevrouw, agent Amoeba, verkeerspolitie Eindhoven. Ik houd u staande in verband met uw rijgedrag.
Gewoon doen, bij het afrekenen je airmiles pas afgeven of koppelen. Deed ik ook met de Esso punten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:24 schreef Exorbitantes het volgende:
Mogen we trouwens Air Miles te sparen dmv tanpas EW?
Ik was vlakbij Joure jongen, Fryske Peallen jwz.quote:
Was langsgekomen dan! Had je wel pils koffie kunnen krijgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik was vlakbij Joure jongen, Fryske Peallen jwz.
Hij rijdt ook prima. Ik heb de rustigere stukken gereden, vanaf het tankstation in Drachten naar de P tussen knooppunt Lankhorst en Zwolle. Daar de motor aan m'n vader gegeven, dat is toch verstandiger.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 juli 2014 09:01 schreef Marco001 het volgende:
Zo, dat was de vakantie. Vandaag jarigen morgen weer werken..
![]()
Maar gelukkig ga ik eind augustus alweer een week weg.
Dat laatste. Je kunt ook 's ochtends je saldo opvragen en 's avonds.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:20 schreef Pizzabodem het volgende:
Gefeliciteerd!
Autoresetters, hoe doen jullie het met de invoeren van ov-kosten? Je moet bij elke rit de ov-kosten invoeren, maar deze zijn niet altijd direct zichtbaar in m'n ov-chipkaart account. Voeren jullie dan gewoon de kosten in die 9292ov aangeeft? Of een aantal dagen wachten met het invoeren van je ritten?
Dat ik niet gedacht had aan het opvragen van m'n saldoquote:Op zondag 20 juli 2014 11:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat laatste. Je kunt ook 's ochtends je saldo opvragen en 's avonds.
Dus je neemt 40% van de kosten voor eigen rekening? Waarom?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:48 schreef driekeerdrie het volgende:
Ik zoek gewoon op op ov9292 hoeveel het kostte en vermenigvuldig dat met 0,6. Die OV-site doet er best lang over om te updaten namelijk (NS meestal een dag, lokaal busvervoer soms veel langer).
NS is bij mij eigenlijk vrijwel direct dezelfde dag nog. Lokaal busvervoer varieert van één tot twee dagen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:48 schreef driekeerdrie het volgende:
Ik zoek gewoon op op ov9292 hoeveel het kostte en vermenigvuldig dat met 0,6. Die OV-site doet er best lang over om te updaten namelijk (NS meestal een dag, lokaal busvervoer soms veel langer).
Omdat je 40% korting hebt?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dus je neemt 40% van de kosten voor eigen rekening? Waarom?
Dat wist ik niet, handig . Bij AR hoeven we trouwens geen specificatie oid meesturen en die paar eurocent meer of minder maakt me ook niet zo extreem veel uit.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:53 schreef trolley het volgende:
[..]
NS is bij mij eigenlijk vrijwel direct dezelfde dag nog. Lokaal busvervoer varieert van één tot twee dagen.
Trouwens, via 9292ov kun je ook de ritprijs met korting opvragen. Linksonder bij de prijsspecificatie zit zo'n linkje. Maar die is niet altijd even correct. Ik wacht gewoon wel die paar dagen met het opsturen van de ritbonnen, ik ga in ieder geval niks aan OV kosten zelf betalen. Nog geen hele cent.
Edit: Weet niet of je voor EW of AR werkt, maar voor EW moet je zo'n specificatie meesturen bij je ritbon, daar volstaat alleen het bedrag niet. Bang voor fraudeurs
Alleen daarom is AR al ziek chill. Ik moest 33 euro voor een taxi afrekenen, ik declareer die, nooit naar een bewijs gevraagd.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:18 schreef driekeerdrie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, handig . Bij AR hoeven we trouwens geen specificatie oid meesturen en die paar eurocent meer of minder maakt me ook niet zo extreem veel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |