Waar zit je in Italië? Ik ga volgende week voor het eerst van m'n leven naar Italiëquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:43 schreef Fiorano het volgende:
Zo ik heb me toch een gruwelijke snelweg gereden in Italië, heerlijke bochtjes gepakt. Ook de Gotthard pas gereden maar dat vond ik qua rijden niet zo spectaculair. Tentje staat inmiddels, heerlijk vakantie leven...
Volgens mij kan het tegenwoordig ook in de richting van Dordrecht. Bus 388 moet toch de afrit bij Meerkerk hebben, maar je moet gewoon zorgen dat de chauffeur je ziet staan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:47 schreef Rubenr3 het volgende:
Naar Utrecht kan sowieso wel, de andere kant op wil nog wel eens voorbij rijden.
Ik ook weer niets. Maandag 5 uur gemaakt, dinsdag en woensdag niets gekregen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:54 schreef Amoeba het volgende:
Weer niks voor morgen!
Hoop dat Esther wat kan regelen…
Ja ik ook zoiets.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:04 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik ook weer niets. Maandag 5 uur gemaakt, dinsdag en woensdag niets gekregen.
Toch besloten om ff die kaarten te kopen, maar bedankt voor je aanbod!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je mag mijn oude S3 zolang wel gebruiken. Knal ik die navigatie app er voor je op, kost het je ook geen 40 euro.
Zit wel een barst in het scherm en ik zou een autolader fixen, maar verder doet ie 't nog prima.
Ik had wat shit doorgelezen en toen dacht ik fuck it dit gaat me totaal langer duren dan de 4 uur waarin ik het heb terugverdiend en "gratis" updatesquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:12 schreef qua111 het volgende:
[..]
Je kan gemakkelijk je TomTom hacken en kaarten downloaden. Scheelt je veel pegels, en kost amper moeite. Beetje à la Android rooten of iDevices jailbreaken
Al moest ik de halve avond kutten met SD kaartjes en downloads, had ik het nog gedaan. 40 euro voor iets wat ik wel grappig vindquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Toch besloten om ff die kaarten te kopen, maar bedankt voor je aanbod!
[..]
Ik had wat shit doorgelezen en toen dacht ik fuck it dit gaat me totaal langer duren dan de 4 uur waarin ik het heb terugverdiend en "gratis" updates
Het kan nu ook aan het weer liggen, met deze temperaturen pak ik nog de auto naar de supermarkt terwijl ik op steenworp afstand van het centrum woon. Ff lekker afkoelenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Al moest ik de halve avond kutten met SD kaartjes en downloads, had ik het nog gedaan. 40 euro voor iets wat ik wel grappig vind
Zit nu in Sestri Levante, onder Genua. Ontzettend kutweer maar trekt morgen weer bij...quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:04 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Waar zit je in Italië? Ik ga volgende week voor het eerst van m'n leven naar Italië, vlieg naar Pisa. Even bij m'n ouders langs. Is het verkeer inderdaad zo chaotisch? En is het brood inderdaad zo vies? Hoor allemaal verhalen over zoutloos brood dat niet te vreten is
[..]
Volgens mij kan het tegenwoordig ook in de richting van Dordrecht. Bus 388 moet toch de afrit bij Meerkerk hebben, maar je moet gewoon zorgen dat de chauffeur je ziet staan.
[..]
Ik ook weer niets. Maandag 5 uur gemaakt, dinsdag en woensdag niets gekregen.
Ik denk dat je dat sowieso niet echt bent.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij belde me wakker. Ik denk dat ik dan niet maximaal communicatief vaardig ben.
Jazeker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat sowieso niet echt bent.Wat wss het ook alweer, mensen van de planning waren meer collega's dus zo kon je ook prima met ze communiceren?
Jawel, schadeformulier ingevuld en alles inc. transportformulieren naar Autoreset gestuurd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef Pizzabodem het volgende:
Had je die schade niet gemeld dan? Wat voor schade was het?
Er zijn zeker geen spoedjes vandaag. Nog steeds niets. Hopelijk morgen een ritje, anders is dit wel echt een mager weekje.
2,5 jaar terug voor het laatst een ritje gedaan voor 6T. Die wilden een kopie van m'n rijbewijs, id, adresgegevens etc toen ik daar een auto op haalde. Ze zijn daar nog al van de papieren volgens mij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jawel, schadeformulier ingevuld en alles inc. transportformulieren naar Autoreset gestuurd.
Dit is dat schadeformulier van 6t zelf, 3 pagina's aan moeilijke dingen.
Met achteruit een inrit oprijden een auto geraakt. Stom natuurlijk.
Eens w.b. morgen, ik heb ook compleet niks te doen.
En anders?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:48 schreef Amoeba het volgende:
Ze willen dat uiterlijk de 28ste hebben lees ik nu. Zal dat voor het weekend maar per post naar Amsterdam sturen dan.
Zo druk hoeft het van mij ook weer niet. Maar Utrecht en Meerkerk waar ik veel vandaan werk zijn zeker rustig deze week. Locatiewerk voor de Vogel weiger ik, ben er ook al een half jaar niet meer voor gebeld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:49 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb teveel werk. Iemand geïnteresseerd om me een weekje af te lossen?Dinsdag na een volle dag AR om vier uur nog gebeld of ik nog een enkeltje Eindhoven wilde doen, was nog aan het rijden. Had ik best leuk gevonden (01u weer thuis oid), als ik de volgende dag niet weer om zes uur had hoeven beginnen. Gisteren van zes tot twee gewerkt, word ik om twaalf gebeld door de vogel, of ik die middag nog locatiewerk kon komen doen. Zondag ben ik eindelijk een dagje vrij, na tien achtereenvolgende werkdagen. Dus komt naar Groningen en slaat uw slag.
Weet ik veel. Laat ik die gok maar eens niet nemen en vandaag even dat formulier invullen en opsturen. Inclusief begeleidende brief dat ik er anderhalf uur mee bezig geweest ben wegens mijn beroerde beheersing der Engelse taal en deze anderhalf uur wens uitbetaald te worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:52 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
En anders?
Dan willen ze dat je een nieuwe auto koopt voor ze? Dat huurding repareren ze waarschijnlijk toch niet, een seizoen of jaar verhuren en de auto's gaan toch weer weg.
[..]
Zo druk hoeft het van mij ook weer niet. Maar Utrecht en Meerkerk waar ik veel vandaan werk zijn zeker rustig deze week. Locatiewerk voor de Vogel weiger ik, ben er ook al een half jaar niet meer voor gebeld.
Nee heb je, ja kun je krijgen...quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weet ik veel. Laat ik die gok maar eens niet nemen en vandaag even dat formulier invullen en opsturen. Inclusief begeleidende brief dat ik er anderhalf uur mee bezig geweest ben wegens mijn beroerde beheersing der Engelse taal en deze anderhalf uur wens uitbetaald te worden.
Of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |