Krachtig motto, alleen een beetje kort.quote:
Daarom moeten wij nu met een nieuw motto komen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:07 schreef kenkerlekker het volgende:
Het is niet ons motto, maar het motto van Willem van Oranje.
Een franstalig motto, voor een volk van duitsen bloed dat de koning van Spanje altijd heeft geëerd. In Nederland
Eerste waar ik aan moest denken dat ik de OP las, jaquote:
geniaal stukje cabaretquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:12 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan moest denken dat ik de OP las, ja
Alle stukjes van Theo zijn geniaalquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:17 schreef Zeetakje het volgende:
Ik stel voor als motto: 'Beter alle Marokkanen uit het land, dan schijten op een natte krant.'
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:17 schreef Zeetakje het volgende:
Ik stel voor als motto: 'Beter alle Belgen uit het land, dan schijten op een natte krant.'
"home is where the WiFi connects"quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Niets zo charmant, als een spreuk aan de wand.
Die kerel is veel te links man. Wel een show lang haten op Geert Wilders, maar problemen met de multiculturele samenleving onbesproken laten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:13 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Alle stukjes van Theo zijn geniaal![]()
We kunnen het wel weer in Frans doen. Om toch de link met het verleden te blijven behouden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het jammer dat er hier in Nederland nooit eens waardering is voor het verleden maar alles kennelijk vernieuwd en hip moet worden. Best wel jammer.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:37 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die kerel is veel te links man. Wel een show lang haten op Geert Wilders, maar problemen met de multiculturele samenleving onbesproken laten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |