Op iedere router kun je van die dingen aansluiten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:10 schreef Deetch het volgende:
* Deetch checkt wat powerplugs zijn
......
Hmmmz, zou Ziggo die ook hebben?
hendigquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
inderdaad, ze hoeven niet speciaal van je provider te zijn,
die je bij de mediamarkt kunt kopen of bij welke (web) winkel dan ook kun je gewoon gebruiken.
aangezien het verder niks met je internet/ provider te maken heeft.
Ik moest ook even zoeken, maar het zijn gewoon powerline adapters. Die kan je bij elke redelijke elektronicawinkel wel kopen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:10 schreef Deetch het volgende:
* Deetch checkt wat powerplugs zijn
......
Hmmmz, zou Ziggo die ook hebben?
Ja, doe eerst even onderzoek naar de juiste terminologie voordat je een topic opent. Een power plug is een netstekker, en die zit aan ieder elektrisch apparaat dat op het lichtnet kan worden aangesloten.quote:
powerplug is een merknaam die Tele2 gebruikt voor dit systeem.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:22 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, doe eerst even onderzoek naar de juiste terminologie voordat je een topic opent. Een power plug is een netstekker, en die zit aan ieder elektrisch apparaat dat op het lichtnet kan worden aangesloten.
Dat gaat helemaal niet werken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:00 schreef Inscriviti het volgende:
Goedemorgen mensen,
Ik heb thuis 2 powerplugs van Tele2. Eén voor de tv beneden en één op mijn slaapkamer voor de tv daar.
Nou vroeg ik me af of ik gewoon een random powerplug (dus een andere dan die van Tele2) op mijn computerkamer kan gebruiken om ook het internet naar mijn gewone PC te regelen via een kabel in die powerplug.
Anyone feedback? Thanks!
/Ins~
mischien nog met VLans maar dat wordt weer ingewikkeldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet werken.
Uit je modem komt per RJ45 of tv of internet. Niet allebei.
Als je je internet ook via homeplugs wil regelen dan moet je een tweede set kopen die juist niet samenwerken met die van Tele2
Da's nou net de ellende, die kun je niet aanpassen op dat Tele-2 ding.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mischien nog met VLans maar dat wordt weer ingewikkeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |