abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 22:28:09 #151
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143001591
Zijn jullie kinderen ook zo moe steeds?
Roy zie ik alleen maar geeuwen en in zijn ogen wrijven. Om 18,30 uur ligt hij s'avonds op bed en het is gelijk stil. Hij slaapt door tot 7,00uur. (klopt gelijk af, gaat hier niet altijd op nl, wij zijn 5,00/5,30uur gewend) hij doet een middagslaapje vandaag van 13,00tot 15,30uur en om 18,30gaf hij alweer aan te willen slapen, en niet meer gehoord.

Verder weer vuurrode billen, hebben al hydrofiele gebruikt maar die trekt hij weer uit, thuis loopt hij nu maar in blote billen rond. Maar zo sneu douchen doet pijn als er water over zijn billen loopt, poep afvegen is tranen met tuiten gillen en huilen. Laat staan zalf erop smeren.
Sneu maar komt weer goed, vanavond zagen we de verbetering weer al.

Verder is Roy blij dat we nu net als op school een opstapje hebben bij de wastafel, nu kan hij zichzelf zien als hij tandenpoetst en nu is dat dus erg leuk om te doen :)

En ja bijna jarig 5jr alweer. Wel lastig om een kado te vragen, is best lastig nu. Van ons en opa's en oma's krijgt hij een eigengemaakt door papa ontworpen speelhuis. Van de ooms en tantes een glijbaan voor aan het huis. Verder heb ik leesboeken gevraagt om voor te lezen en om zelf in te kijken, hij krijgt een gebarentaal cd met liedjesboek, iets van Kaatje tralaatje ook een cd met boek.
Een slagvaste spiegel.

Verder weten wij het ook niet, erg moeilijk. Maar goed verwend word hij toch wel :P
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 3 augustus 2014 @ 06:57:04 #152
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143009036
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:46 schreef danic het volgende:

[..]

Nee zoals ik het lees heeft Sam ADHD en BPS. ADHD kan op zijn vroegst worden vastgesteld vanaf 4 jaar. Daarvoor kun je wel dingen signaleren maar een diagnose wordt er niet gesteld.
Dacht ik ook al idd.

Nou Bar, ik wou dat Anouk eens heel moe was... gisteren sliep ze pas tegen 21.30 en vanmorgen was het weer 6 uur :( Daar word ik een beetje moe van zeg maar ;)
En zo te lezen word Roy wel lekker verwend voor zijn verjaardag!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143009072
Leuke foto's Sam. Het nieuws van de adhd en bps is minder. Gefeliciteerd met jullie flatje!

Bar, mooi zijn zie ik hier veel minder en hij slaapt ook veel minder dan jouw jongetje. Gistermiddag heeft hij 1,5 tot 2 uur geslapen. S'avonds geslapen vanaf 20.30 en vanochtend tegen 6 uur alweer wakker. Denk dat zijn eczeem hier misschien ook in meespeelt. En ondanks moeheid is naar bed gaan een kleine strijd.

Bar, klinkt als toffe cadeautjes!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:39:57 #154
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_143064450
Hier heb ik sowieso wel een slaapkop en dat is niet veranderd door de warmte. Ik ben zelf wel veel slaperige en vermoeider door het warme weer (het is hier binnen nog steeds 27 graden).

Toffe cadeaus's!

Leuke foto's Sam!
pi_143065695
Mijn peuter is gek op petten geworden.

[ Bericht 78% gewijzigd door Tinuviel op 05-08-2014 19:44:35 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:03:13 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143078332
Oeh wat leuk!
Ik wou dat mijn roodharige graag petten droeg, maar het is iedere keer een strijd.

Ik heb ook een foto, maar een ander soort... Weet iemand welk merk luierbroekjes dit is?
Ik had er maar 1 en ik heb geen flauw idee hoe ik er aan kom, maar hij zit stukken beter dan de Bumblies die we normaal gebruiken.

Klikbaar
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:07:25 #157
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_143078365
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 06:57 schreef Susie het volgende:

[..]

Dacht ik ook al idd.

Nou Bar, ik wou dat Anouk eens heel moe was... gisteren sliep ze pas tegen 21.30 en vanmorgen was het weer 6 uur :( Daar word ik een beetje moe van zeg maar ;)
En zo te lezen word Roy wel lekker verwend voor zijn verjaardag!
Moet je niet af en toe een middagslaapje overslaan Susie, dat helpt hier wel eens soms.
Hij redt het nog niet en valt dan om 4 uur vaak op zijn stoeltje even in slaap, maar slaapt dan korter als een middagdutje en 's avonds gaat hij lekker heerlijk zonder roepen slapen :+
Maar ik doe het maar af en toe.

Wat een leuke foto Tinuviel O+ Staat altijd lekker eigenwijs zo'n pet, helaas krijg ik Rayen nog niet aan de pet ;)

Wij gaan aanstaande donderdag 3 weken op vakantie naar Tunesie. We vertrekken half zes 's ochtends dus dat betekend dat we midden in de nacht naar het vliegveld moeten rijden.
Pff zie er een beetje tegenop en ben benieuwd hoe het met Rayen gaat. Midden in de nacht wakker, hup auto in dan naar parkeerplaats rijden bij Amsterdam, overstappen in een busje dat ons naar het vliegveld brengt.
Ik ben zeer benieuwd hoe hij zich houdt, hij is dan zowat de halve nacht wakker :{

En ben ook zeer benieuwd hoe hij nu de vakantie ervaart, hij is bijna 3 dus maakt alles veel bewuster mee.
Nou ik ga alvast maar koffers pakken *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_143078387
Leuke foto tinuviel.

sorry leandra ik herken hem niet.

bar hier slaapt Yaro wel iets langer 07.00 uur maar ligt er ook vaak een half uur later in 19.30/20.00 uur.
Bijna jarig leuk!!!! Word vast een leuke dag.
nog 11 dagen dan heb ik een kleuter :o
pi_143078414
Time jumper hier is mijn ervaring dat vakantie leuke spanning op levert en dat ze dat prima trekken. Maar ja mijn kinderen hadden dan ook weinig slaap nodig.
blijf altijd verbaast als ik hier namelijk lees over middagslaapjes skippen. Nu weet ik dat die van mij een uitzondering zijn wat dat betreft maar moet soms mijn referentiekader even bijstellen :D
pi_143078424
Ik heb 2 peuters!!

Veel plezier op vakantie TimeJumper, lijkt me een hele onderneming zo'n reis, maar wel leuk!

Wat een slaapkop Bar, hij is druk bezig toch met van alles leren, kost een hoop energie.
Ik smeer Nena tegenwoordig helemaal in met kokosolie elke dag. Eczeem en luieruitslag zijn een stuk minder geworden. Misschien heb je er wat aan.
pi_143078437
Wat een leuke foto troeta en nogmaals gefeliciteerd!!!
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:18:08 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143078462
Troeta, nu al?? Wat gaat het hard :o
Gefeliciteerd!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_143078473
Dank je!! Ja, bizar he Leandra!
Gelijk een echte peuter die nee zegt en driftbuien heeft ook.....help!
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:21:18 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143078492
Oi, en dat versterkt elkaar dan waarschijnlijk ook nog, sterkte :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:48:38 #165
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143096132
Tinu wat een leuke foto! Staat hem goed O+

En Troeta 2 (!) peuters! Oh help, heb min handen al vol aan 1 :P

TJ fijne vakantie! Gaat vast goed komen!
En war betreft geen middagslaapje; ja ze ligt er eerder in 's avonds, maar evengoed 6 uur wakker. Scheelde wel dat ze overdag heel lief was en ook niet vervelend werd van het niet slapen. Want dat gebeurt dan normaal gesproken, klierig worden zeg maar
;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143098387
Dank voor alle complimenten over mijn peuter met zijn pet.

Troeta, gefeliciteerd met je 2e peuter. Wat een leuke foto! Lijkt me idd een hele opgave 2 peuters.

TJ fijne vakantie. Komt vast goed. Lekker knuffeltje van je grote en een boekje mee voor het geval hij niet direct gaat slapen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_143137226
Afleiden en op de juiste momenten naar buiten werken dan heel goed Susie. Ik wachtte altijd met boodschappen doen bijv. op het moment dat Mex vervelend ging doen of bijna in slaap viel.
Op de terugweg naar de kinderboerderij en dan thuis snel eten.
Nena slaat ook al vaak de middagdutjes over, maar als we s'ochtends iets actiefs gedaan hebben of ze is op de opvang van de sportschool geweest wil ze wel graag slapen nog.
pi_143140951
Troeta welkom *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_143142356
Leuke foto Troeta! O+

En gefeliciteerd!
pi_143142489
Twee peuters troeta O+
  woensdag 6 augustus 2014 @ 22:32:50 #171
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_143143914
Leuke fotos sam en troeta! (en gefeliciteerd)
Die van tinu heb ik gemist :/

TJ, fijne vakantie!

Hier al 3 dagen dat ze 's nachts rond 12 uur wakker wordt, heel vervelend....
In de vakantie heeft ze bij ons in bed geslapen, en dat heeft ze afgelopen 3 dagen ook gedaan.....Niet zo leuk, want dat slaapt toch wat minder relaxt.....(onze slaapkamerdeur kan niet op slot om een of andere vage reden...)

Heb wel melatonine tabletjes gehaald, en hopelijk gaat dat werken...
pi_143147632
dank jullie!!

Ik heb al iets op de driftbuien gevonden! Als ze gaat gillen en stampen,maak ik een foto en dan zegt ze CHEESE en gaat lachen en daarna komt ze foto's kijken,haha. Gek kind is het wel hoor..

Melatonine werkt alleen met inslapen toch?
Gaat ze wel weer slapen als ze wakker is om 12 uur of is het dan een paar uur keten?
pi_143154732
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef Troeta het volgende:
dank jullie!!

Ik heb al iets op de driftbuien gevonden! Als ze gaat gillen en stampen,maak ik een foto en dan zegt ze CHEESE en gaat lachen en daarna komt ze foto's kijken,haha. Gek kind is het wel hoor..

Melatonine werkt alleen met inslapen toch?
Gaat ze wel weer slapen als ze wakker is om 12 uur of is het dan een paar uur keten?
Toffe oplossing!

Peuter is maandag naar de nieuwe opvang geweest. Dik drama toen we weg gingen maar toen we dr op haalden had ze een toffe dag gehad. Ze was wel kapot. Maar das logisch. Nu mag ze vandaag weer. Ik ben nu heel benieuwd hoe het vandaag gaat. Op haar groep staat vandaag dezelfde leidster als maandag. Dat scheelt wel denk ik.
pi_143154906
Troeta, gefeliciteerd en welkom! Toffe foto! *O*

Bar, jij ook gefeliciteerd met Roy! *G*

Tinu, ik zag je pettenfoto nog! Staat hem goed!

Olivia, mag ik een DM met je oude naam? Ik dacht dat ik het wist, maar nu twijfel ik weer :@. Ik ben zo slecht in klonen raden :'(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143178411
Troeta hier helpt actief zijn ook voor een beter slaapje.
En mooie oplossing voor de driftbuien.

Olivia mag ik ook dm of pm? Fijn dat de opvang goed was.

Speciaal voor PE (weg)

[ Bericht 30% gewijzigd door Tinuviel op 07-08-2014 22:37:31 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')