Nou, op zich vond M het geen probleem. Maar het cb vond de uitslag niet zo geslaagd. Ik vond het een meetfout....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:41 schreef bitterend het volgende:
Kyara..R is ook niet dol op het meten en wegen...sowieso vindt ze het vervelend als vreemden aan haar zitten..(gebeurt zo vaak tijdens het winkelen!)
Phaidra beterschap voor mini
Welkom thuis! Fijn dat jullie het fijn hebben gehad!quote:Op maandag 28 juli 2014 21:26 schreef Susie het volgende:
Benuh we weer, na een fijne vakantie! Alhoewel Anouk af en toe bloed irritant kon zijn door totaal niet te luisteren, hebben we het toch fijn gehad.
Ze heeft daar 1,5 dag zonder luier gelopen, zelfs gepoept. Maar toen moest ik boodschappen doen en toch weer een luier om gedaan. Daarna wilde ze toch steeds weer een luier om, maar ging ook vaak genoeg naar de wc. En ik koop ook geen Dora/Diego luierbroekjes meer...die wilde ze dus steeds aan.
Iemand nog tips om de strijd om het niet naar bed willen ongedaan te maken? We hebben een ritueel, maar op het moment dat ze dus in de bed ligt, gaat ze herrie lopen schoppen (letterlijk, tegen de spijlen aan), wegduiken voor een kus en als je dan maar wegloopt, roepen om een kus en knuffel....ik word er gek van eigenlijk. Het maakt het niet leuker in ieder geval.
Verder niet helemaal bijgelezen, maar hoi voor KZen ik zag dat Tally dr meisje al 5 dagen droog is!
Welkom terugquote:Op maandag 28 juli 2014 21:26 schreef Susie het volgende:
Benuh we weer, na een fijne vakantie! Alhoewel Anouk af en toe bloed irritant kon zijn door totaal niet te luisteren, hebben we het toch fijn gehad.
Ze heeft daar 1,5 dag zonder luier gelopen, zelfs gepoept. Maar toen moest ik boodschappen doen en toch weer een luier om gedaan. Daarna wilde ze toch steeds weer een luier om, maar ging ook vaak genoeg naar de wc. En ik koop ook geen Dora/Diego luierbroekjes meer...die wilde ze dus steeds aan.
Iemand nog tips om de strijd om het niet naar bed willen ongedaan te maken? We hebben een ritueel, maar op het moment dat ze dus in de bed ligt, gaat ze herrie lopen schoppen (letterlijk, tegen de spijlen aan), wegduiken voor een kus en als je dan maar wegloopt, roepen om een kus en knuffel....ik word er gek van eigenlijk. Het maakt het niet leuker in ieder geval.
Verder niet helemaal bijgelezen, maar hoi voor KZen ik zag dat Tally dr meisje al 5 dagen droog is!
doen ze bij mij ook. ik ga één keer terug, zeg duidelijk dat het bedtijd is en geef een kus/knuffel en trek daarna de kamerdeur dicht. kwartier negeren en klaar. Als ze na een half uur dan weer roepen dat ze bv moeten plassen mogen ze er wel even uit, maar verder negeer ik het aandachtvragen gewoon consequent. Tegenwoordig is het binnen tien minuten stil op de kinderkamers omdat ze weten dat ik er toch niet meer op reageer (tenzij het echt noodkreten zijn natuurlijk)quote:Op maandag 28 juli 2014 21:26 schreef Susie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |