het had ergens ook vreemd geweest als ze dat niet waren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:02 schreef Tinuviel het volgende:
Zo hoort het eigenlijk ook te zijn, bar. Dat is helaas niet altijd zo, dus jullie hebben wel goede leidsters.
Gillen want een vlieg. Gillen want een glijbaan. Gillen want de hond van mn ouders.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:12 schreef The_Tankgirl het volgende:
Zucht, is het een fase, als ze plots voor van alles en nogwat bang zijn?
2 weken geleden: angst voor douchen,
1 week geleden: angst voor hondjes terug
van de week: angst voor de wind..
echt... serieus![]()
Madam is dan ook echt bang, reageert panisch. Vandaag wilde ze niet naar buiten, kreeg haar amper naar de waterspeeltuin. Uiteindelijk met mijn lief voor elkaar gekregen dat ze op de schommel ging. Daarna gevraagd wat ze wilde doen: "naar huis" zei ze
Niet dat ik perse met haar naar buiten wil, maar gisteren wilde ze ook al niet naar buiten, dus wilde er niet teveel aan toegeven.Het is ook niet dat ze vervelend was, totaal niet. Maar gewoon bang om naar buiten te gaan, en ook bang om te douchen.
Ik hoop zooo dat dit een fase is.
Nee, dat dacht hij niet. Ze was namelijk heel gemotiveerd en ging ook pas draaien en wiebelen toen ze het duidelijk niet helemaal goed kon zien. Hij denkt wellicht dat ze een lui oog heeft, nou ja als dat alles is dan ben ik al lang blij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:59 schreef Tinuviel het volgende:
Juud fijn, dat alles goed was behalve de ogentest. Dacht de wkv dat de slechte test door vermoeidheid of concentratie kwam?
Danic, wat goed zeg
Nou, op zich vond M het geen probleem. Maar het cb vond de uitslag niet zo geslaagd. Ik vond het een meetfout....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:41 schreef bitterend het volgende:
Kyara..R is ook niet dol op het meten en wegen...sowieso vindt ze het vervelend als vreemden aan haar zitten..(gebeurt zo vaak tijdens het winkelen!)
Phaidra beterschap voor mini
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |