Kan jij niet beter wat water door je aderen laten gieren.quote:
Ik heb ook wel eens gehoord dat GGMM dik is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan jij niet beter wat water door je aderen laten gieren.
Dat verhaal gaat rond ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat GGMM dik is.
witte sneeuwquote:
En bruine sneeuwquote:
Ik zou me eens moeten gaan wegen. Echt al in geen maanden gedaan. Denk dat er veel verschil is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik begin naar de onderkant van de 70 te gaan. Ik moet wel meer eten denk ik, maar wacht nog even tot ik mijn wielerafspraken in de heuvels heb gehad.
60kg zekerquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou me eens moeten gaan wegen. Echt al in geen maanden gedaan. Denk dat er veel verschil is.
Er staat hier in de stad zo'n zwerver met een weegschaal. Voor 5 cent mag je jezelf wegen. Zo even naartoe.
PICSquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou me eens moeten gaan wegen. Echt al in geen maanden gedaan. Denk dat er veel verschil is.
Er staat hier in de stad zo'n zwerver met een weegschaal. Voor 5 cent mag je jezelf wegen. Zo even naartoe maar.
Zekers.quote:
Hieronder een inschatting van de personen die dit iets boeit :quote:
Temperatuur hier verschilt niet veel met temperatuur daar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef Elan het volgende:
Voor Bulgarije zijn dit milde voorjaarstemperaturen.
Vanaf maandag zie ik alweer een noordelijke windrichting op de kaartjes dus dan gaan we de koele lucht weer in hier.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Temperatuur hier verschilt niet veel met temperatuur daar.
Enige verschil is inderdaad dat het hier momenteel 'koud' is
Overal in Europa wel aangenaam.
[ afbeelding ]
Koeler maar niet onaangenaamquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanaf maandag zie ik alweer een noordelijke windrichting op de kaartjes dus dan gaan we de koele lucht weer in hier.
Aldus #elan-aldus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |