Kan je van 3% uberhaupt dronken worden?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Laatste toffe museum doen we zaterdag en al die theaters zijn tourist traps. Net ff döner gegeten dus en zuipen tot ik slaap.
Dit bier is maar drie procent ofzo dus daar ben ik ff mee bezig
Mijn hoofd is constant in worsteling.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Bier ziet er niet geweldig uit. Het glas net zo min. Daarentegen, het is bier.
Ik begrijp de worsteling die gaande is in jouw hoofd.
Ik kan al de hele week geen bier drinken en sigaretten roken op kantoor omdat de directeur een weekje hier zitquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn hoofd is constant in worsteling.
Voor 15 cent per glas kunnen we het altijd proberen he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan je van 3% uberhaupt dronken worden?
Vaak geprobeerd in Zweden. Nimmer gelukt.
Soortement van challenge accepted. Succes. Wij duimen voor je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Voor 15 cent per glas kunnen we het altijd proberen he.
Bia hoi heet t. Wordt iedere nacht vers gebrouwen en heeft dus maar heel kort om te fermenteren. 's Ochtends krijgen de kroegen wat fusten en dat moet op want na een dag is het niet meer te zuipen. Maar goed het is bijna gratis dus we doen het er mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Soortement van challenge accepted. Succes. Wij duimen voor je.
Waarom eigenlijk zo weinig alcohol in dat bierderivaat daarzo?
Beetje het tegenovergestelde van de Amstel Slow Brewed dusquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Bia hoi heet t. Wordt iedere nacht vers gebrouwen en heeft dus maar heel kort om te fermenteren. 's Ochtends krijgen de kroegen wat fusten en dat moet op want na een dag is het niet meer te zuipen. Maar goed het is bijna gratis dus we doen het er mee.
Normaal biertje is toch al snel 40 cent dus tsjah.
Als je nu een baas bent bestel je twee fust en een rietje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:12 schreef Saind het volgende:
Daar is de bierkoerier
[ afbeelding ]
Er wordt 3,50 per fust afgerekend
Ik heb kantoordidasjes. Eerste wat ik doe als ik aankom is die stinkschoenen uittrekken, naast het bureau van m'n onvriendelijke collega zetten en m'n adidasjes aanzwierenquote:
Ik heb birckenstocks aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb kantoordidasjes. Eerste wat ik doe als ik aankom is die stinkschoenen uittrekken, naast het bureau van m'n onvriendelijke collega zetten en m'n adidasjes aanzwieren
Echt supergay.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb birckenstocks aan.
Haters gaan haten.
Ik fiets op crocsquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb birckenstocks aan.
Haters gaan haten.
Altijd, behalve in hoogzomer en ik in de stad ben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn ook mensen die bergschoenen dragen, dagelijks.
Wauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |