Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Zeker doen, is belangrijk. Ziek wereldje wat er gaande is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb me er niet in verdiept. Ga ik morgen doen in shaa allah.
Doe maar niet hahahahahha. Daarom zeg ik ook morgen!quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeker doen, is belangrijk. Ziek wereldje wat er gaande is.
Ik geef morgen wel wat links ben nu te schijterig om die shit op te zoeken.
Ik ben een alleenstaande niet-moslimquote:Op donderdag 17 juli 2014 04:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Bent u getrouwd? Of woont u alleen?
Nauwelijks. Ik zag een armani colbert waar 1000 euro vanaf was.quote:
Oh echt waar. Hoe lang zit u al zonder relatie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben een alleenstaande niet-moslim
Echt waarquote:Op donderdag 17 juli 2014 04:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Oh echt waar. Hoe lang zit u al zonder relatie?
Rijke girlquote:Op donderdag 17 juli 2014 04:59 schreef Bortecinem het volgende:
Ik slaag altijd wel bij de outlet in Roermond eigk.
Vooral bij Miss Sixty, Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Adidas, Nike & Michael Kors.
Wat ga je dan ook naar roermond.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Doe maar niet hahahahahha. Daarom zeg ik ook morgen!
Roermoend was fucking shit. Gewoon precies niets gekocht. 4 uur aan reizen verspild. Bah.
Kloptquote:Op donderdag 17 juli 2014 05:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Amai. Niets te doen. Beter dan luieren op de bank. Dat doe ik doorgaans te vaak. Filmpje of serie of natuurlijk GAMEN!quote:
Wat jij wilquote:Op donderdag 17 juli 2014 05:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben 39. is dat genoeg?
Er viel niets te scoren. Met je slimquote:Op donderdag 17 juli 2014 05:01 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, gewoon slim.
Zoo, klaar met aankleden en ready for work. Toevallig heb ik net mijn Miss Sixty Jeans aangetrokken die ik voor 30 euro heb gescoord in Roermond.
Ik wil niks bijzondersquote:
Hahaha bedoelde natuurlijk of ik genoegen nam met je antwoord. Zoals jij aan mij vroeg.quote:
Hou me inquote:Op donderdag 17 juli 2014 05:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahaha bedoelde natuurlijk of ik genoegen nam met je antwoord. Zoals jij aan mij vroeg.
Ik vind alles prima
Ehm, nee. Werken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 05:02 schreef Santello het volgende:
[..]
Er viel niets te scoren. Met je slim
Ga je uit ofz? dat je je jeans aan hebt getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |