Staat ook al op nu:quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
RTL correspondent Midden - Oosten op twitter.
Je bewering klopt dan niet, want hij zegt nergens dat het door Hamas is afgevuurd. Er zijn ook andere groepen die raketten afvuren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
RTL correspondent Midden - Oosten op twitter.
twitter:MarquardtA twitterde op donderdag 17-07-2014 om 11:23:34#Israel radio correspondent on scene at Eshkol regional council reports mortars, not rockets. reageer retweet
Wat een achterlijke vergelijking.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:25 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Het is op zijn minst een misselijk pr momentje. Toen die 3 Israëlische kinderen waren gevonden had de regering ook niet honderden journalisten erbij gehaald om met de bebloede lijken door de straat te rennen.
Niks over Hamas en niks over raketten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
http://www.jpost.com/Brea(...)UN-cease-fire-363159
Ow krijgen we hier dan ook van die Syrische toestanden waar op den duur niemand meer weet wie op wie schiet ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je bewering klopt dan niet, want hij zegt nergens dat het door Hamas is afgevuurd. Er zijn ook andere groepen die raketten afvuren.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er al andermans land voor hen ingepikt waar ze dan op basis van hun ras mogen gaan wonen.
Nee, dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niks over Hamas en niks over raketten.
Ja, een bron hierover:quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet.
Jij vroeg alleen om een bron/bericht.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:22 schreef StarGazer het volgende:
Zo het voor humanitaire doeleinden afgesproken staakt-het-vuren heeft het maar liefst 2 uur volgehouden. Gebroken door Hamas.
Gezien de locatie kan dat bijna niet anders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niks over Hamas en niks over raketten.
Ik heb overigens nog nergens een bevestiging gekregen dat het ook een terecht luchtalarm was, het hoeft geen raket oid te zijn geweest.quote:
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/1.605590quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog nergens een bevestiging gekregen dat het ook een terecht luchtalarm was, het hoeft geen raket oid te zijn geweest.
Nee, want niet alleen Hamas schiet raketten af.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:32 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Gezien de locatie kan dat bijna niet anders.
Dat het raketten zijn is inmiddels ook al bevestigd.
Staat niet dat het door Hamas werd afgevuurd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:32 schreef DustPuppy het volgende:
Zeg Droevige Koala, check mijn link anders even in plaats van maar dom door te lullen.
Misschien niet alleen Hamas maar wel Palestijnen, als het Hamas niet is, laat nog maar eens zien wat voor noodkreet dit is van Hamas en dat ze op het punt staan om te vallen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, want niet alleen Hamas schiet raketten af.
De raket komt uit gebied waar Hamas de scepter zwaait.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Staat niet dat het door Hamas werd afgevuurd.
Waarom?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:34 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Misschien niet alleen Hamas maar wel Palestijnen, als het Hamas niet is, laat nog maar eens zien wat voor noodkreet dit is van Hamas en dat ze op het punt staan om te vallen.
Laat ze dan maar zeggen dat zij het niet waren als ze het bestand zo belangrijk vinden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Staat niet dat het door Hamas werd afgevuurd.
De fotos gepost op het forum hier geven alleen maar 4 mensen weer op een stuk strand, en een 2de beeld van hetzelfde strand met aan de linkerkant een vlak met laaghangende rook, voor de rest ongekraterd en een sterk gebrek aan restanten van bom, explosie of mensen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:24 schreef kipknots het volgende:
[..]
Opnieuw, Westerse journalisten zagen het gebeuren. Inclusief de inslag waarbij de kinderen omkwamen. Onder andere journalisten van NBC en The Guardian waren erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |