SEMi-SPOİLERquote:Op donderdag 17 juli 2014 04:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahahahaha jesse en walter vechtscene![]()
![]()
Waarom is walter altijd zo'n bitch tegen jesse, so sadddd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succesquote:Op donderdag 17 juli 2014 04:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dan wil ik nog veel meer talen leren: Frans en Spaans en Arabisch en Turks en Chinees en en en..
quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
SEMi-SPOİLERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was bij aflevering 9. Morgen maar beginnen met 10.
Is een "wijf"quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:05 schreef Crip het volgende:
Ik moet aan Weissman denken bij dit liedje. Weet niet waarom.
Kat nemenquote:Op donderdag 17 juli 2014 04:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Struggles van deze nacht: geen dekens, mn bed is nog niet opgemaakt, mug is nog steeds aan het vliegen hierrrr verdorieeee.
heb geen dekbed of laken, of sprei en ben te lui om dat nu te gaan doennnnquote:Op donderdag 17 juli 2014 04:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kat nemen
Die vreet iig de mug op met een beetje geluk
Bed hoef niet opgemaakt, maar dekbed of laken + deken is wel prettig ja
Wat heb je wel dan? En smijt die katten uit je bed dan.. Duidelijkheid (geen mishandeling) handelen ze primaquote:Op donderdag 17 juli 2014 04:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb geen dekbed of laken, of sprei en ben te lui om dat nu te gaan doennnn
en met plaid gaan slapen is ook weer zooooo![]()
struggling all day
en katten verharen zo![]()
Trustequote:Op donderdag 17 juli 2014 04:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb nu een compleet opgemaakt bed. Supertempo, feest! Nu lekker slapen. Trusten!
Slaaplekker KB!quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb nu een compleet opgemaakt bed. Supertempo, feest! Nu lekker slapen. Trusten!
HUH??? Zag net een andere video??quote:
Verkeerde link.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HUH??? Zag net een andere video??
Jij zit niet te wachten op lekkere mannen die uit de lucht vallen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |