Trustequote:
Welke vraag?quote:Op donderdag 17 juli 2014 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste![]()
En ik wil graag antwoord op mijn vraag
Ben geweldig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 03:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar serieus, hoe doen jullie dit? Ik bedoel combi met werk enzo? Ik bedoel: megalaat eten + posten en de volgende ochtend weer fris?
Hoe jullie het in godsnaam/Allah's naam doen om net als ik de halve (hele) nacht wakker te zijn en toch fruitig op het werk te verschijnenquote:
Went gewoon op een gegeven momentquote:Op donderdag 17 juli 2014 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe jullie het in godsnaam/Allah's naam doen om net als ik de halve (hele) nacht wakker te zijn en toch fruitig op het werk te verschijnen
Heb ik niet. Ik ben iemand die weinig uurtjes kan hebben. Ik slaap vaak in de weekenden wel uit.quote:
Dat zit in ons systeemquote:Op donderdag 17 juli 2014 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe jullie het in godsnaam/Allah's naam doen om net als ik de halve (hele) nacht wakker te zijn en toch fruitig op het werk te verschijnen
quote:
Slapen na werk. En gewenning, je kunt er steeds beter tegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pff, dit liedje. Zoveel feels voor mij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 03:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Beetje cheesy maar ook jeugdsentiment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |