quote:Op donderdag 17 juli 2014 03:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Smileys weerspiegelen je innerlijk.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Jeuzes Isa, ik heb ook de lelijkste smiley ooit uitgekozen.
Ja dat is zeker waar, maar ik schrok beetje van de felle reactie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 03:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dames, dames, al vond hij het wel belachelijk, so what??
Snap ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 03:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar, maar ik schrok beetje van de felle reactie.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou moet ik morgen (vandaag) akelig vroeg op voor mijn doen.. Hoe doen jullie dat? Of hebben jullie vakantie?
*baalt van slapeloos zijn*
Gewoon beetje slaap proberen te pakken. En dan wakker worden en jezelf klaarmaken voor je afspraak.quote:
Dat is waar, maar ik voel me licht zombie-achtig dan .. En de afspraak duurt van vroeg in de ochtend tot iig vroeg in de avondquote:Op donderdag 17 juli 2014 03:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon beetje slaap proberen te pakken. En dan wakker worden en jezelf klaarmaken voor je afspraak.Slaap kan altijd ingehaald worden later.
Ik kan serieus niet meer op een andere manier ''internet-lachen''. Begon als een grap, eindigde als een gewoonte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 03:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
elke keer lachen als ik die hhhh zie
quote:Op donderdag 17 juli 2014 03:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Smileys weerspiegelen je innerlijk.
Kan erger, ken (vervelende) mensen die de mhuwahaha (oid) lach verheven hebben tot een persoonlijk ding irlquote:Op donderdag 17 juli 2014 03:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet meer op een andere manier ''internet-lachen''. Begon als een grap, eindigde als een gewoonte.
Even iets heel anders: vanwaar je UI?quote:Op donderdag 17 juli 2014 03:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet meer op een andere manier ''internet-lachen''. Begon als een grap, eindigde als een gewoonte.
Schijt a sahquote:Op donderdag 17 juli 2014 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik zo vervelend of zijn jullie zo slim te gaan slapen?
Wellicht had ik deze vraag beter niet gesteld
Vinnik mooiiiquote:Op donderdag 17 juli 2014 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even iets heel anders: vanwaar je UI?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |