Ik mag toch gewoon blij zijn dat de Avondetappe doorgaat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik reageer op de ietwat onnozele reactie van iemand. Dus dat.
Niet alles in het leven draait om de Avondetappe...Dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik mag toch gewoon blij zijn dat de Avondetappe doorgaat.
Haha, dit idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik mag toch gewoon blij zijn dat de Avondetappe doorgaat.
Dat snap ik. Maar er zijn geen vrienden/familie van mij betrokken. Dus ik ga verder tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet alles in het leven draait om de Avondetappe...Dat blijkt maar weer.
Dat mag. Maar hou dan onnozele reacties in het vervolg voor je. Het is maar een tip.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar er zijn geen vrienden/familie van mij betrokken. Dus ik ga verder tot de orde van de dag.
Niks onnozel aan. Ik praat over de avondetappe.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat mag. Maar hou dan onnozele reacties in het vervolg voor je. Het is maar een tip.
Mart wacht op niemand. Al gebeuren er duizenden vliegrampen op een dag, Mart gaat altijd door.quote:
ik moest lachenquote:
Je hebt meer dan eens echt waardeloze posts, maar hier had je gewoon gelijkquote:
Tja ach, dat zegt iets meer over jullie in deze...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt meer dan eens echt waardeloze posts, maar hier had je gewoon gelijk
Wat is er mis met een glad en pittig kapsel?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Thijs met z'n drugskop en dat gladde kapsel.
Idd drugskop. Doping dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Thijs met z'n drugskop en dat gladde kapsel.
Heeft-ie ook. Maar hij zuipt minder.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik dacht dat die Frank Heinen meer de leeftijd van Wagendorp, Smeets en zo had.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef Alberto_Contador het volgende:
Amsterdams accent, wat is het toch héérlijk om te horen.
Amsterdammers met hun gewéldige accent
#TeamZonneveld in deze.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:23 schreef freaky40 het volgende:
We zullen ongetwijfeld weer pathetisch geneuzel van Zonneveld te horen krijgen. Hij werd even flink te kakken gezet door Boogert in Tour du Jour net. Prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |