SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
TV-Tip:quote:
Ivo Niehe, die kent u niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef Grifte het volgende:
Ivo en Mart in een 1-op-1 gesprek moet wel hilarische tv opleveren.
sporzaquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is geen moer op TV in deze tijd.
Dan maar weer het Journaal en Midsomer Murders.
Jimmy Fallon is ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha nee, je wil gewoon je niet-storten even legitimerenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef alors het volgende:
Als ze geen Happyonder dit filmpje hadden gezet, had ik gedoneerd.
24kitchen ja togquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Midsomer Murders altijd geweldig. John Nettles is zo geniaal in acteren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
NPO Best heeft nog wel eens wat leuks. Zo meteen Villa Felderhof.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Karina kent hem nog als Bergerac.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:07 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Ik vind Midsomer Murders altijd geweldig. John Nettles is zo geniaal in acteren.
Laatst was er een kwaliteitsaflevering met een of andere vage butler die op het eind agressief werd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:07 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Ik vind Midsomer Murders altijd geweldig. John Nettles is zo geniaal in acteren.
quote:Michael Boogerd @BoogerdLive 16 min.
@Don_Gerardo87 @thijszonneveld Thijs wil ons plan tackelen lijkt mij nu en dat vind ik jammer
quote:@BoogerdLive @Don_Gerardo87 Dat slaat nergens op Michael. Ik zit hier om vragen te stellen. Óók vervelende.
Laat het tvtje maar uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:12 schreef marcodej het volgende:
Hier ben ik dan. Was het het terugkijken waard?
Prima showtje...niks mis mee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:12 schreef marcodej het volgende:
Nee. Zeldzaam slechte aflevering.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:12 schreef marcodej het volgende:
Een gewone aflevering.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:12 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |