SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Nee jezelf beschermen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heel erg eigen rechter spelen allemaal.
Haha.quote:
Het gaat om zelfbescherming.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar er is maar één Bogie, snap dat dan.
En veel mensen verkiezen dat boven weerloos zijn en alles maar laten gebeuren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan op zich wel een goed punt zijn maar daar staan wel de hoeveelheid ongelukken die ervan komen tegenover.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat om zelfbescherming.
Een beter argument hiertegen is dat de meeste moorden in de privesfeer plaatsvinden
Die verminder je niet door een verbod.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan op zich wel een goed punt zijn maar daar staan wel de hoeveelheid ongelukken die ervan komen tegenover.
Ik vertrouw de politie niet met wapens. Dus ik zou niet inzien waarom een burger ongewapend zou moeten zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:51 schreef JanCees het volgende:
Ik vertrouw mezelf niet eens met wapens laat staan andere mensen
Stel dat jij nu ruzie krijgt in een bar en je hebt een dergelijke wapenwetgeving als Texas en gedachtegoed zou je dan naar de fittie gaan met A) je blote vuisten B) Mes C) Je vuurwapen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als dat nodig is om me and mine te beschermenBeter dan vertrouwen op de overheid en vervolgens je eigen kind moeten begraven
Dit ook wel trouwens. Als je de gemiddelde agent ziet heb ik niet echt veel vertrouwen in zequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertrouw de politie niet met wapens. Dus ik zou niet inzien waarom een burger ongewapend zou moeten zijn.
Dat is toch wel heel wat anders. alcoholproblemen heb je toch meer in eigen hand dan kinderen die met pistolen spelen en zichzelf afknallenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die verminder je niet door een verbod.
Net zoals je alcohol/drugs problemen niet laat verdwijnen door een verbod.
Verantwoordelijkheid ligt in deze bij de ouders en niet bij de overheid. Je gaat niet alles verbieden waar kinderen zichzelf mee van kant maken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel wat anders. alcoholproblemen heb je toch meer in eigen hand dan kinderen die met pistolen spelen en zichzelf afknallen
Zoiets moet je overdag doen. Dan droogt het lekker snel.quote:
Ja weet het, ga morgen beddengoed uitwassen en buiten hangenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoiets moet je overdag doen. Dan droogt het lekker snel.
Nu pas de bbq aan?quote:
Boodschappen doen is wel leukquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik MOET morgen boodschappen doen. Dat is ook niet alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |