We zijn hier niet in NWS hèquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Speedball het volgende:
geen anus in de tt
is zoooooooooooooooooooooo not done
Ja ik had het wel gezien maar durfde er niets meer van te zeggen.quote:
Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee, dat zit er wel diep in. Ik ben ook erg tegendraads. Ik kan niet tegen groepsgedrag en kortzichtigheid. Denk dat ik daardoor snel badinerend doe.
Ik denk te veel na, ik neem alles in me op en kan niet focussen op iets en de rest loslaten. Ik vind de normaalste dingen vaak al absurd. Dit zijn struikelblokken om op nuchtere momenten een gevoel te laten overheersen. Of zoiets. Als ik 5 minuten later had gereageerd had hier waarschijnlijk iets heel anders gestaan.
Jawel. Maar dat is iets minder zweterig en plakkerig allemaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je voor de zwoele zomeravonden niets in je nachtkastje liggen?
Maar aan de andere kant ook weer een stuk minder bewerkelijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat is iets minder zweterig en plakkerig allemaal.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Whoohoo
Doe maar terug, en niet omdat ik ze niet wil he
Ik geloof het ook. Drama in de SC.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
"Alleen voor genodigden".
Joezi ruikt concurrentie voor Isa.
You got me, daarom moest de breezer ook weg.. al die vieze oude mannen zagen een makkelijk prooiquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Lief!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
You got me, daarom moest de breezer ook weg.. al die vieze oude mannen zagen een makkelijk prooi
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bijna wel geloof ik. Ik pak ff popcorn.
joezi en isa horen bijelkaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Vind ik ook. Dan moet de rest van het gepeupel maar een toffe meet organiseren zonder de twee tortelduifjes.quote:
Slechts als figurant of toeschouwerquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook zolang ik er niet bij betrokken ben.![]()
Ik vind je nieuwe UI niet zo vriendelijk Adolf.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dan moet de rest van het gepeupel maar een toffe meet organiseren zonder de twee tortelduifjes.![]()
Ik merk nog niet veel van de dramaquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lijkt hier nog rustig vergeleken bij sommige andere drama SC'squote:Op woensdag 16 juli 2014 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaha dat weet ik. Een mens mag toch hopen soms.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt hier nog rustig vergeleken bij sommige andere drama SC's
Tis een beetje een enge ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind je nieuwe UI niet zo vriendelijk Adolf.
een paar Fok relaties zijn inderdaad wel geslaagd voer voor discussiesquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaha dat weet ik. Een mens mag toch hopen soms.
Je moet ervan houden zullen we maar zeggen .....quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een paar Fok relaties zijn inderdaad wel geslaagd voer voor discussies
wie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Klopt en aangezien er niet veel relaties hier zijn. Dus als er dan wat gebeurt dan wordt het ineens spannend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een paar Fok relaties zijn inderdaad wel geslaagd voer voor discussies
yoquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
You got me, daarom moest de breezer ook weg.. al die vieze oude mannen zagen een makkelijk prooi
Sorry. Hij is alleen niet nieuw. Hij is van creative genius Ian_Nick, die al veel UI's ontworpen heeft en deze vond hij wel bij mij passen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind je nieuwe UI niet zo vriendelijk Adolf.
Ik zit te trillen op de bank ......quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en aangezien er niet veel relaties hier zijn. Dus als er dan wat gebeurt dan wordt het ineens spannend.
ik wil naar het fluo museumquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dan moet de rest van het gepeupel maar een toffe meet organiseren zonder de twee tortelduifjes.![]()
Hij had alleen beter een bruin hemd kunnen nemen ......quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry. Hij is alleen niet nieuw. Hij is van creative genius Ian_Nick, die al veel UI's ontworpen heeft en deze vond hij wel bij mij passen.
Stoer? welke gekte?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zucht, nee jij niet jij bent heel stoer....
Je kan ook gezellig mee gaan in de gekte.
dan moet je die dildo uit je reet halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moeten we zeker een date voor plannen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan we echt ok, lijkt me serieus tof.
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:08 schreef isax het volgende:
ik was even weg en nu denk ik dat iedereen over mij lult
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:07 schreef Speedball het volgende:
[..]
dan moet je die dildo uit je reet halenJammer van die "sorry"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wil ook nog steeds.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
moeten we zeker een date voor plannen.
lijk mij ook serieus tof al is het een dikke faal.
bel die joezi dan ffquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:08 schreef isax het volgende:
ik was even weg en nu denk ik dat iedereen over mij lult
Of mag ik niet meer mee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan we echt ok, lijkt me serieus tof.
Iedereen is welkom hier.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:09 schreef Koen66 het volgende:
ik ga maar weer, ik ben niet eens uitgenodigd hier
hierbij ben je uitgenodigd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:09 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze genodigdquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Nee da's meer voor de mense die op de TR knop rammen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij had alleen beter een bruin hemd kunnen nemen ......
lijkt mequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neon kunst met een blow op. We weten heus wel hoe we dat moeten doen hoor.
Yep, vanaf volgende week heb ik steeds 4 dagen weekend, komt goed. Zin in.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
moeten we zeker een date voor plannen.
lijk mij ook serieus tof al is het een dikke faal.
Natuurlijk wel. Van mij mag iedereen mee.quote:
yo gert bebe 0 notes hier WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee da's meer voor de mense die op de TR knop rammen.
Maar hee, mijn cluppie loopt toch aardig te cashen momenteel. Hopeljk staat er weer een nieuwe lichting jeugdspelers klaar want ik heb begrepen dat er maximaal een kwart kan worden herbesteed.
Waren die niet aan het verbouwen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:12 schreef isax het volgende:
ik ben vorige week bij het van gogh geweest
heb een museumjaarkaart. chill zo'n ding
Jeej een echte SC meet, lijkt me leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, vanaf volgende week heb ik steeds 4 dagen weekend, komt goed. Zin in.
[..]
Natuurlijk wel. Van mij mag iedereen mee.
blazen op die trompet alsof je huig in de fucking fik staatquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neon kunst met een blow op. We weten heus wel hoe we dat moeten doen hoor.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:13 schreef Speedball het volgende:
[..]
blazen op die trompet alsof je huig in de fucking fik staat
Ik heb er een hard hoofd in, het zijn er een beetje te veel in 1 keer ben ik bang. Maar goed, dat dachten we een paar jaar geleden ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee da's meer voor de mense die op de TR knop rammen.
Maar hee, mijn cluppie loopt toch aardig te cashen momenteel. Hopeljk staat er weer een nieuwe lichting jeugdspelers klaar want ik heb begrepen dat er maximaal een kwart kan worden herbesteed.
Kicke is dat hè. Dan loop je zo'n museum binnen en dan beginnen ze te zeiken over de entreeprijs en dan zwaai je even met je kaart en dan is het één en al nederigheid ineens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:12 schreef isax het volgende:
ik ben vorige week bij het van gogh geweest
heb een museumjaarkaart. chill zo'n ding
kunst is zo zwaar onderschat, cultuur history en vooral gedaante/identiteit geven aan je land volk gevoel etcquote:
Nou, wanneer is het, dan noteer ik het vastquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeej een echte SC meet, lijkt me leuk.
Is dat permanent? Hmm, misschien weer eens een kijkje gaan nemen. Alhoewel ik niet denk dat van Gogh er in de tussentijd een hoop heeft bijgeschilderd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:14 schreef Awsom het volgende:
[..]
is alweer een paar weken open, zit nu in 2 gebouwen
met een ondergrondse verbinding
Geen haar op je hooft die daar aan denkt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, wanneer is het, dan noteer ik het vast
Kampioen hadden ze vorig jaar kunnen worden. Ajax was toch iéts te constant met punten sprokkelen, maar het scheelde héél weinig. Ik vrees dat Feyenoord nu toch wel weer een stuk terugvalt, maar we zullen zien...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in, het zijn er een beetje te veel in 1 keer ben ik bang. Maar goed, dat dachten we een paar jaar geleden ook.
Net of jij dan komt. Geloof er niets van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, wanneer is het, dan noteer ik het vast
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen haar op je hooft die daar aan denkt.
ik mag vaak mijn fles water gewoon meenemen niemand die zeurtquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Kicke is dat hè. Dan loop je zo'n museum binnen en dan beginnen ze te zeiken over de entreeprijs en dan zwaai je even met je kaart en dan is het één en al nederigheid ineens.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:15 schreef Speedball het volgende:
[..]
kunst is zo zwaar onderschat, cultuur history en vooral gedaante/identiteit geven aan je land volg gevoel etc
liever kunst dan wapens
Volgensmij is één gebouw nu helemaal Van Gogh, en de andere staan wat anderen in. Was laatst wel een keer op het nieuws.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat permanent? Hmm, misschien weer eens een kijkje gaan nemen. Alhoewel ik niet denk dat van Gogh er in de tussentijd een hoop heeft bijgeschilderd.
You wish babe!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:13 schreef Speedball het volgende:
[..]
yo gert bebe 0 notes hier WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!![]()
![]()
Sommige schilderijen zijn nog wel tof, maar abstracte kunstquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:15 schreef Speedball het volgende:
[..]
kunst is zo zwaar onderschat, cultuur history en vooral gedaante/identiteit geven aan je land volk gevoel etc
liever kunst dan wapens
Het is niet iedereens smaak maar toch levert het een hoop bijdrage, je moet eens zien hoe saai de wereld zou zijn zonder kunst ( denk ook aan films en muziek mode eten etc etc heeft allemaal met kunst te maken)quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef Awsom het volgende:
[..]
Sommige schilderijen zijn nog wel tof, maar abstracte kunst![]()
ik ben in A'dam nooit naar een art museum geweestquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef isax het volgende:
gaat per vloer.
2e vloer is helemaal van gogh
andere zitten ook zijn matties tussen.
op het museumplein blijft het stedelijk mijn favoriet
billenkoek!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben in A'dam nooit naar een art museum geweest
wel een keer naar Nemo, mja om dat nou kunst te noemenquote:
Hmm, alhoewel ik bijvoorbeeld een Pollock geinig vind om te zien word ik er nou niet lyrisch van. Begijp me niet verkeerd, ik vind het tof dat hij eens wat anders probeerde, maar na aan paar schilderijen heb ik het wel gezien.quote:
Ik ben een paar keer in het van Gogh geweest toen het druk was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind de sfeer in musea altijd wel tof. Een beetje zoals in de bibliotheek.
ik kan echt uren naar schilderijen kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, alhoewel ik bijvoorbeeld een Pollock geinig vind om te zien word ik er nou niet lyrisch van. Begijp me niet verkeerd, ik vind het tof dat hij eens wat anders probeerde, maar na aan paar schilderijen heb ik het wel gezien.
Ben echt geen heel frequente museumbezoeker, maar ik haal het er elk jaar uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik mag vaak mijn fles water gewoon meenemen niemand die zeurt![]()
maar die prijzen
Surrealisme is tof. Werken van Dali zijn erg gaaf. En het wat duisterdere surrealisme van bijvoorbeeld Giger is stiekem ook wel erg tof.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan echt uren naar schilderijen kijken![]()
van abstract vind ik de passie vaak mooi.
mijn favo stijl is surrealisme
gevolgd door hyperrealisme.
[/kunstjunkie]
Ja dat is a relaxt he? Was in het Louvre ook, allemaal kijken naar de Mona Lisa. Maar je kan daar veel verder dwalen en er waren stukken waar ik gewoon geen mens tegen kwam.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in het van Gogh geweest toen het druk was.
Ik moest genocidale neigingen onderdrukken.
Verder zijn musea wel tof.
surrealisme kan je heel goed over na denken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Surrealisme is tof. Werken van Dali zijn erg gaaf. En het wat duisterdere surrealisme van bijvoorbeeld Giger is stiekem ook wel erg tof.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:31 schreef isax het volgende:
ik vind het erg dat iedereen dringt voor de bekende werken.
mona lisa staan 3884934974 mensen voor
en het schilderij stukje verder op word helemaal vergeten
ik geef die werken veel meer aandacht![]()
vind het zo zielig
mona lisa in het Van Gogh museum?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:31 schreef isax het volgende:
ik vind het erg dat iedereen dringt voor de bekende werken.
mona lisa staan 3884934974 mensen voor
en het schilderij stukje verder op word helemaal vergeten
ik geef die werken veel meer aandacht![]()
vind het zo zielig
Welke musea ben je allemaal geweest?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:34 schreef isax het volgende:
[..]
louvre.
als je vraagt welke musea ik allemaal ben geweest schrik je
ik dacht het ook al een keer gezien te hebben in het Louvrequote:
Gewoon Mona Lisa een eigen museum geven. Met genoeg ruimte voor rijen. Dat is veel eerlijker inderdaad.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:33 schreef isax het volgende:
[..]
zo'n schilderij heeft toch ook niet gekozen om naast juist dat schilderij te worden gehangen?
ga ik niet aan beginnen.quote:
Ik ook, met de klas naar Boymans van Beuningen. Het was ook gelijk de laatste keer dat ik een museum bezoekt heb. Nee, herstel, 1 keer ben ik nog in een museum geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:23 schreef Awsom het volgende:
Laatste keer dat ik in een kunst museum was, was op de middelbare school
In Rotterdam nog wel, man man man wat saai was dat![]()
ik had zin om te blowe vanavond.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:35 schreef Speedball het volgende:
ik zit hier ff zwaar te spacen op sommige schilderijen, de tering ik ben te stoned
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:35 schreef Speedball het volgende:
ik zit hier ff zwaar te spacen op sommige schilderijen, de tering ik ben te stoned
Is toch mooi man.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:35 schreef Speedball het volgende:
Ik vind het wel fijn ja. Dat beschaafde Ik ga mezelf er ook een beetje een erudieter mens door voelen. Maar het moet niet te lang duren! Dan krijg ik Joezi-neigingen. Serieus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind de sfeer in musea altijd wel tof. Een beetje zoals in de bibliotheek.
ik heb al jaren niet meer geblowedquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
ik had zin om te blowe vanavond.
niet gedaan, misschien beter maar dan nog.
je bent een mod.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn ja. Dat beschaafde Ik ga mezelf er ook een beetje een erudieter mens door voelen. Maar het moet niet te lang duren! Dan krijg ik Joezi-neigingen. Serieus.
DM maar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
ja ik weet het niet zeker. ook weer zo lullig.
waarom zeg je datquote:
Dan moet je ook de Cos doen ........quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:41 schreef Awsom het volgende:
Ik wil me ook graag aanmelden als mod hier,
gr
gr
Ja. Ik ga er ook altijd heel serieus van kijken enzo. En dat je dan buiten staat en tevreden bent. Je hebt iets goed gedaan die dag. Daar mag op gedronken worden. Hihaho.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn ja. Dat beschaafde Ik ga mezelf er ook een beetje een erudieter mens door voelen. Maar het moet niet te lang duren! Dan krijg ik Joezi-neigingen. Serieus.
ja?quote:
Ja dat bedoel ik, nou als je daar een half uurtje geweest bent, wil jij geen mod meer zijn hier......quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Ik ga er ook altijd heel serieus van kijken enzo. En dat je dan buiten staat en tevreden bent. Je hebt iets goed gedaan die dag. Daar mag op gedronken worden. Hihaho.
is het zo erg? ben er al ff niet meer geweestquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, nou als je daar een half uurtje geweest bent, wil jij geen mod meer zijn hier......
ik meld me aan als taalnaziquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Awsom het volgende:
[..]
ja je kunt je aanmelden door een pm te sturen naar gert
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Speedball het volgende:
[..]
de verzuurdepruimen topique waar al in een 8jaar tijd geen lul tussen heeft gezweet
lekker ff beffen en je bent al je zorgen weer kwijt ouwe pikkepijperquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
ja?
dus het was vals bedoeld?
zal wel weer ja.
Nou fijn dat je over mijn rug probeert om kleine Joezi tussen je benen te krijgen, maar ik kruip er weer even tussenuit als je het niet erg viindt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef isax het volgende:
[..]
omdat je neiging tot joezi aanvallen krijgt
en dat is niet best.
laterdt gertquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou fijn dat je over mijn rug probeert om kleine Joezi tussen je benen te krijgen, maar ik kruip er weer even tussenuit als je het niet erg viindt.
En anders ook!!!
De overtreffende trap van zuurst is er niets bijquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het zo erg? ben er al ff niet meer geweest
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou fijn dat je over mijn rug probeert om kleine Joezi tussen je benen te krijgen, maar ik kruip er weer even tussenuit als je het niet erg viindt.
En anders ook!!!
hey hey, eerst dat telefoonnummer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En anders ook!!!
ik krijg ineens een hele vieze mental image.quote:
een dyslectische taalnaziquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef Awsom het volgende:
[..]
je bent geaccepteerd als taalnazi, welkom bij de club
ik nu niet denk ik, ben echt rete traagquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat doen de meeste mannen voordat ze gaan slapen.
Oud nieuws is dat.
Ja ja, nou weer aardig doen tegen de mods. Twee topics geleden had je nog als TT: Die mod moet kapot.quote:
lok. anders ben je zo alleen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pfff, je had er al minstens 4 geraden kunnen hebben. Zo jammer dit.
Ssst laat me. Ik weet het al.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je bent de enige die het niet door heeft?
Wat maakt dat nou weer uit. Duurt het alleen langer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
ik nu niet denk ik, ben echt rete traag
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja ja, nou weer aardig doen tegen de mods. Twee topics geleden had je nog als TT: Die mod moet kapot.
Kan jou het schelen, welkom hier en gewoon meedoen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wut. Ik was echt even in de war, ew ik wil niet hier posten.Heb al genoeg gepost vandaag.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon weer een kut topic, ik ga emigreren .....
je vind het eng hier?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wut. Ik was echt even in de war, ew ik wil niet hier posten.Heb al genoeg gepost vandaag.
Hoera! Je bent de gelokte user van de dagquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doeiquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is pave dan een kloon?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:50 schreef Speedball het volgende:
mensen die denken dat ik een kloon ben![]()
alsof ik dat 4 jaar zou vol houden check mn PoHi
Naar iets warms?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
maar je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja.quote:
Nou vooruit ik vind lijstjes wel leuk, korte lijstjes helemaalquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoera! Je bent de gelokte user van de dag
Naam: Klink
Leeftijd: Zeg ik nieeee
Hobby's: FOK!
da's al aardig wat voor iemand die het eng vindtquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nou vooruit ik vind lijstjes wel leuk, korte lijstjes helemaal
Heb je een selfie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nou vooruit ik vind lijstjes wel leuk, korte lijstjes helemaal
of juist wel, en is dit allemaal een dikke hoax en blijkt choco een kloon te zijn vanquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet proberen bijdehand te doen, daar heb je doodeenvoudig de skills niet voor
Ik weet het maar anders leer ik het nooit...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet proberen bijdehand te doen, daar heb je doodeenvoudig de skills niet voor
Ik wil mee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, maar altijd mooi meegenomen.
Miss Piggy ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:54 schreef Speedball het volgende:
[..]
of juist wel, en is dit allemaal een dikke hoax en blijkt choco een kloon te zijn van
Jij kan dit landje en zijn mensjes helemaal niet missenquote:
Mijn vlaggetjes zijn weg, ik heb hier niets meer te zoeken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan dit landje en zijn mensjes helemaal niet missen
verraderenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:58 schreef isax het volgende:
[..]
op waarheid gebazeerd.
mijn fobo is niet meer leuk dus die ga ik verraderen
Ons kent ons.quote:
Je gaat on Duitsland wonen nu?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn vlaggetjes zijn weg, ik heb hier niets meer te zoeken.
ik neem ook nog een kouwe kletsquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ons kent ons.![]()
En nu toch nog maar effe een biertje.
Nou dat staat niet hoog op mijn lijstje qua land.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat on Duitsland wonen nu?
Doe vooral niet de groeten aan mijn schoonmoeder
Ik ben het zo met je eens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat staat niet hoog op mijn lijstje qua land.
Je hebt er meerdere ?quote:
JIJ BEGON!quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee, krijg binnenkort wel een volgdrone met camera
Die droont als een hondje achter je aan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee, krijg binnenkort wel een volgdrone met camera
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:06 schreef isax het volgende:
[..]
nee volgens mij neemt iedereen mij nu serieus
Denk het ook maar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:00 schreef Speedball het volgende:
[..]
ik neem ook nog een kouwe klets
laatste dat wel
ik denk dat ze bang van je zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:06 schreef isax het volgende:
[..]
Het is je brilquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:06 schreef isax het volgende:
[..]
Jah, ik heb 1 privé en 1 zakelijke telefoon en eigenlijk nog één, maar die gebruik ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er meerdere ?
Ik heb sinds zaterdag een nieuwe, ik hou er nu al van
toch geen iphones hequote:Op donderdag 17 juli 2014 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, ik heb 1 privé en 1 zakelijke telefoon en eigenlijk nog één, maar die gebruik ik eigenlijk niet.
spontaan idee, spontane uitvoering, reacties waren mooier dan verwachtquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:08 schreef isax het volgende:
joezi heeft dit allemaal met voorbedachten raden gedaan
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Nooit, ik werp mezelf nog liever voor de intercity
Ik heb mijn zakelijke telefoon, iphone, geweigerd destijds.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:10 schreef Koen66 het volgende:
ik heb eigenlijk alleen een zakelijke telefoon, een Nexus 5, zheb nooit prive een foon gehad
Dat wel. Serieus! Ze is OK.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:06 schreef isax het volgende:
[..]
missie geslaagdquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
spontaan idee, spontane uitvoering, reacties waren mooier dan verwacht
Waar is die knop rechtsonder voor?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik wou dat ik deze nog had.
[ afbeelding ]
en ik wil dus serieus graag met een soldaat beschuitjes etenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wel. Serieus! Ze is OK.
Maar... wel minder soldaten denk ik, die achter je lange benen aan marcheren? Iétsje minder veelbelovend is het toch wèl.
ik kom begin dit jaar toen m'n Galaxy S3 zwemles had gehad kiezen tussen een Nexus 5 of een iPhone 5Squote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb mijn zakelijke telefoon, iphone, geweigerd destijds.
heb er nog 1 op zolder staanquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Jah, alleen hoesjes zijn zo moeilijk te krijgen ....quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaan je tijgerpunten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:12 schreef isax het volgende:
[..]
en ik wil dus serieus graag met een soldaat beschuitjes eten![]()
ik heb veel gehad maar dat niet denk ik.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef isax het volgende:
[..]
missie geslaagd
je blijft een schat hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |