ik zou wel zo'n 300 tot 400 aan huur kunnen betalen..quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
Ja geen probleem, gemeente regelt zo een huis en geld voor je.
Je kan eventueel huurtoeslag aanvragen, maar dan zul je wel eerst een woning moeten vinden. Sta je ingeschreven bij een woningbouwvereniging?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
ik zou wel zo'n 300 tot 400 aan huur kunnen betalen..
Ik vraag alleen wat mijn opties zijn, voortaan mag je zo'n reactie lekker voor je houden, heb ik namelijk helemaal NIKS aan.
Doen ze altijd tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
Ja geen probleem, gemeente regelt zo een huis en geld voor je.
Heb je een kostenraming van de andere dingen die je moet uitgeven om op jezelf te leven buiten de huur?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
ik zou wel zo'n 300 tot 400 aan huur kunnen betalen..
Ik vraag alleen wat mijn opties zijn, voortaan mag je zo'n reactie lekker voor je houden, heb ik namelijk helemaal NIKS aan.
Ligt er wel aan, is TS getint of (aankomend) tienermoeder dan?quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
R&P / Wat te doen..
Gaat helemaal goed komen dit.
Daar is TS 18 en hier is ze onderhand oud genoeg om op zichzelf te wonen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
R&P / Wat te doen..
Vraag me af of er veel veranderd is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar is TS 18 en hier is ze onderhand oud genoeg om op zichzelf te wonen.
Je mag me best beoordelen op mijn oude topics.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef Lucas_YT het volgende:
Geld aan wedden verneuken en dan vragen hoe je aan geld komt
Tof om te lezen dat de eerste stappen gezet zijn. Goed bezig !quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Je mag me best beoordelen op mijn oude topics.
Helaas kan ik die niet verwijderen, wat ik wel graag zou willen.
Ik zit er niet meer mee namelijk. Ik werk op dit moment fulltime om mijn problemen op te lossen.
Dus mijn tip aan jou is om je meer te verdiepen in een ander..
Oké, was misschien inderdaad niet echt nuttig om dat topic te posten en goed dat je het op aan het lossen bent. Maar sta je nou ingeschreven als woningzoekende?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Je mag me best beoordelen op mijn oude topics.
Helaas kan ik die niet verwijderen, wat ik wel graag zou willen.
Ik zit er niet meer mee namelijk. Ik werk op dit moment fulltime om mijn problemen op te lossen.
Dus mijn tip aan jou is om je meer te verdiepen in een ander..
Bedankt om dit topic er bij te halen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
R&P / Wat te doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |