abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 21 november 2016 @ 12:48:19 #76
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_166798773
registreer om deze reclame te verbergen
Wifi werkt terug en zaterdag kan ik mijn schouw gaan halen voor de pellet kachel ... ik weet weer wat gedaan volgende week / weken. Ik heb ondertussen ook weer een nieuw project (als dagjob zeg maar) dus het zijn drukke tijden!
Minds are like parachutes, they work best when open!
  Moderator maandag 21 november 2016 @ 19:06:26 #77
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_166806739
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 12:48 schreef HaerdenC het volgende:
Wifi werkt terug en zaterdag kan ik mijn schouw gaan halen voor de pellet kachel ... ik weet weer wat gedaan volgende week / weken. Ik heb ondertussen ook weer een nieuw project (als dagjob zeg maar) dus het zijn drukke tijden!
^O^

Bezig bijtje zo te horen ! :P
  woensdag 12 december 2018 @ 09:17:48 #78
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_183676216
Het is lang geleden maar ik ben er zeker van dat jullie mij niet vergeten zijn :-) het is een helse drukke tijd geweest maar langzaam aan ben ik terug er in aan het vliegen. Zakerlijk is het zo dat een kantoorruimte nodig is dus er is besloten mijn living op te offeren en om te bouwen tot hybride ruimte kantoor, klanten ontvangst, wacht ruimte. Foto's volgen. Het is weer een GRONDIG project, plafond er uit vloer er uit projector er in, luidsprekertjes hangen ... omleggen stopcontacten. Alles weer netjes gedocumenteerd :-) foto's volgen spoedig! Ondertussen is ook het bovenverdiep opnieuw geverfd en terug goed voor de komende 10 jaar ongeveer :-) kamers hebben nu een accentmuur en mijn slaapkamer een beetje hotel / sprookjes thema :p gewoon omdat ik naast klusser ook een "eike" ben :)
Minds are like parachutes, they work best when open!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')