SPOILER: Wikipedia van FoklandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.
Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.
Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.
Gestichte steden op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangemaakte competities:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.
Competitie regels
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.
4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.
5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.
6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!
7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)
Inschrijvingen zijn gesloten!!
Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)
Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)
Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link
Voor Super-B en toekomstige hosts, hier zijn de logo's te downloaden:
link
Direct in je Football Manager 2014/data map uitpakken, zodat het er zo uit ziet:![]()
![]()
Mag ik zo'n screenie van FC Odin?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
En je wint weer van de nr 1quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:44 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Net verloren van de nr 20. Het is zo wisselvallig als wat!!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:52 schreef YouriNL het volgende:
Mag ik een screen van Umbria Fc's tactic? Vraag me af hoe ze thuis met 0-2 kunnen verliezen...![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef superniger het volgende:
Mag ik een tactiek screen van Nigerhaven?![]()
![]()
Ik speel normaal met een 3-6-1 custom, dacht dat deze daar op leek. Blijkt idd totaal niet zo te zijn, had hem moeten nakijken!quote:![]()
Gefeliciteerd RTL
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Wat is jouw teamnaam?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik win helemaal niks meer.![]()
straks kom ik nog onderaan ....![]()
Ik ben bang dat FC Creme een soort Feyenoord wordt en in de schulden belandt, waardoor mijn selectie gaat vluchten naar andere teams met een lage transferwaarde, aangezien zij hun potentie nog niet behaald hebben (mijn elftal zou vreselijk goed zijn, als ze hun potentie zouden bereiken)....![]()
![]()
![]()
Ik weet niet eens hoe groot ik mijn stadion heb gemaakt - maar veruit de meeste kaartverkoop van de competitie.:)![]()
FC BMI - heb een tijdje 18e gestaan, nu inmiddels 14-16e.quote:
Ik ben nu 4/5 matches op een rij ongeslagen (ik heb gelijkgespeeld tegen RTL en niet gewonnen):)![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
FC BMI - heb een tijdje 18e gestaan, nu inmiddels 14-16e.
Ik ben nu 4/5 matches op een rij ongeslagen (ik heb gelijkgespeeld tegen RTL en niet gewonnen)als het vanaf nu heel goed gaat kan je misschien nog promoveren
![]()
Dubakunoord zal wel blijven in de middenmoot. Als ze maar niet degraderen of play-offs moeten spelen.![]()
Ik hoop het, maar lijkt me niet. Voorspeld 16e, en ik loop nog ver achter qua punten op top 4.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]als het vanaf nu heel goed gaat kan je misschien nog promoveren
:)![]()
Heb ik iets gemist of staat er geen puntenklassement? Ik wil weten hoever ik nog achtersta op de top 4.:)![]()
Shit...quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:22 schreef mvdk_ het volgende:
Heb ik iets gemist of staat er geen puntenklassement? Ik wil weten hoever ik nog achtersta op de top 4.![]()
![]()
Puush was weer te langzaam.. Klote Puush. Ben nu inmiddels verder qua simulatie.. Excuus hiervoor, maar die @!@! Puush is echt enorm sloom met het kopiëren van de screenshot naar het klembord.
![]()
Haha geeft niet. Maakt mij ook niet uit als ik puntenklassement van een paar weken verder heb hoor - zolang ik het maar een beetje in kan schatten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:24 schreef Super-B het volgende:
[..]
Shit...![]()
![]()
Puush was weer te langzaam.. Klote Puush. Ben nu inmiddels verder qua simulatie.. Excuus hiervoor, maar die @!@! Puush is echt enorm sloom met het kopiëren van de screenshot naar het klembord.
:)![]()
Divisie 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:30 schreef Super-B het volgende:
Divisie 2:RTL bereikte als eerste 40-45 punten, maar zit nu toch in flinke problemen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Divisie 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vinden jullie dit aanpak fijn? Ik hoor graag feedback.. Ik denk zelf dat dit beter is qua tempo, maar ook qua overzichtelijkheid.![]()
Perfect!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Super-B het volgende:
Vinden jullie dit aanpak fijn? Ik hoor graag feedback.. Ik denk zelf dat dit beter is qua tempo, maar ook qua overzichtelijkheid.(she/her)![]()
Ik vind het prima - heb wel liever vaker een tussenstand. Misschien elke 4 weken een tussenstand? Vind ik iets handiger om te zien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Super-B het volgende:
Vinden jullie dit aanpak fijn? Ik hoor graag feedback.. Ik denk zelf dat dit beter is qua tempo, maar ook qua overzichtelijkheid.:)![]()
Deze screenies zijn beter dan die screenies van elke voetbalwedstrijd apart.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Super-B het volgende:
Vinden jullie dit aanpak fijn? Ik hoor graag feedback.. Ik denk zelf dat dit beter is qua tempo, maar ook qua overzichtelijkheid.
Klote dat Red Forest nu terugzakt, de laatste wedstrijden worden verloren of gelijkgespeeld.Children of the night. What music they make.![]()
Dit, iets vaker de tussenstand, verder is het prima.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik vind het prima - heb wel liever vaker een tussenstand. Misschien elke 4 weken een tussenstand? Vind ik iets handiger om te zien.![]()
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:35 schreef Roceco het volgende:
[..]
Dit, iets vaker de tussenstand, verder is het prima.![]()
Ik probeer het elke maand te doen, mits Puush meewerkt!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik vind het prima - heb wel liever vaker een tussenstand. Misschien elke 4 weken een tussenstand? Vind ik iets handiger om te zien.
Even ter info..: ik post eerst alle wedstrijden die gespeeld zijn in het betreffende maand en vervolgens post ik de tussenstand. In het geval van mijn voorgaande post is de tussenstand van 31 januari/1 februari.![]()
Perfectquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Super-B het volgende:
Vinden jullie dit aanpak fijn? Ik hoor graag feedback.. Ik denk zelf dat dit beter is qua tempo, maar ook qua overzichtelijkheid.![]()
Heb je gewonnen van Fylax?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef Super-B het volgende:
Ik ben gewoon eindelijk uit de degradatiezone en playoff zone.. Pff heerlijk.(she/her)![]()
De stand van de clubs staat er toch gewoon bij, bij het wedstrijdoverzicht! Ik vind het prima gaan zo.
Aan het eind van het seizoen een screen van de teams doen zodat iedereen kan zien welke spelers hoeveel en hoe goed hebben gespeeld?No bitch to me![]()
1e Divisie --> FC Creme heeft gewoon alles gewonnen in deze maand!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2e Divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch knudde dat Odin zo matig presteert
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hahahahahquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:53 schreef 44rdbei het volgende:
Fc rode sokken zakt steeds verder.
Ik snap het niet, die coach is gewoon een koekebakker.![]()
![]()
![]()
Ik geef nog niks weg, maar het lijkt erop dat het in de tweede divisie al beslist is wie de nummers 1/2 worden. De strijd om plek 1 is op dit moment tussen de nummer 1 en nummer 2.
Theoretisch gezien kan de nummer 3 nog de nummer 1 worden, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef Super-B het volgende:
1e Divisie --> FC Creme heeft gewoon alles gewonnen in deze maand!![]()
Teveel blessures bij FC BroskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De top in FOK! 1 is uit vorm. Dat wordt daar heel spannend voor het kampioenschap.
Volgens mij tekent de top in 2 zich af. Geen stand?![]()
In de eerste divisie is het nog niet zeker, maar het ziet er naar uit dat het langzamerhand bekend gaat worden wie gaat degraderen en dus de nummer 20 wordt.![]()
In FOK! 1 is het nog heel spannend ja. Ik geef alleen info vrij over mijn eigen club, waar ik al een inhaalslag aan het maken ben en nog maar 16 punten achter sta op de nummer 1, met nog 10 wedstrijden te spelen. Ik sta nu 12e.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef stalybridge het volgende:
De top in FOK! 1 is uit vorm. Dat wordt daar heel spannend voor het kampioenschap.
Volgens mij tekent de top in 2 zich af. Geen stand?
Ik simuleer even tot 31 maart en dan post ik alles weer.
Verder ga ik niks verklappen, maar het is heel spannend.![]()
![]()
De huidige nummer 1 en 2 in FOK! divisie 1 hebben beide 51 punten! Het verschil zit hem alleen in het doelsaldo (+4)..
Alles wat ik nu zeg geldt voor 8 maart 2014. Simulatie is nu op 15 maart.![]()
![]()
Verrassende en leuke nieuwsfeitjes post ik nog wel! Het is niet zo dat ik helemaal geen nieuwsfeitjes meer post.![]()
![]()
Ik wil niet zeiken, maar ii vind dat we te snel gaan. Geen updates over de teams of niks. Er zijn spelers van me verhuurd en volgens mij heb ik zelf ook wel wat gehuurd, maar dat kan ik dus helemaal niet volgen. Vin d ik erg jammer voor alle moeite die er in is gestoken. De wedstrijduitslagen vind ik zo wel prima, maar bijvoorbeeld die week vooruitblik vond ik wel leuk!![]()
2e divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met een man minder winnen, mooiquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Die vooruitblik is overigens maar éénmaal (begin van het seizoen). Daar ben ik dus achtergekomen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:06 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Ik wil niet zeiken, maar ii vind dat we te snel gaan. Geen updates over de teams of niks. Er zijn spelers van me verhuurd en volgens mij heb ik zelf ook wel wat gehuurd, maar dat kan ik dus helemaal niet volgen. Vin d ik erg jammer voor alle moeite die er in is gestoken. De wedstrijduitslagen vind ik zo wel prima, maar bijvoorbeeld die week vooruitblik vond ik wel leuk!
Als je dat soort nieuwsfeitjes wilt, is dat prima, moet de rest er ook mee eens zijn. Ik heb voor dit aanpak gekozen, omdat een groot deel het wel prima vond en ik ervan uit ben gegaan dat als er behoefte is aan tactiek screenshot of gedetailleerdere sceenshots dat het gewoon gevraagd moet worden.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:07 schreef Super-B het volgende:
2e divisie:Stand van divisie 2 aub, want in die laatste screenshot zie ik iets leuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e Divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stand van divisie 2 aub, want in die laatste screenshot zie ik iets leuks![]()
![]()
Eens!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:06 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Ik wil niet zeiken, maar ii vind dat we te snel gaan. Geen updates over de teams of niks. Er zijn spelers van me verhuurd en volgens mij heb ik zelf ook wel wat gehuurd, maar dat kan ik dus helemaal niet volgen. Vin d ik erg jammer voor alle moeite die er in is gestoken. De wedstrijduitslagen vind ik zo wel prima, maar bijvoorbeeld die week vooruitblik vond ik wel leuk!
Wedstijden per week. Stand per maand.
Vooral op het eind en met de Palyoffs!![]()
Gewoon nieuwberichtjes en dergelijke. Die wil ik zien en lezen, hardstikke leuk man! We moeten niet over 3 weken al 10 seizoenen verder zijn, dat is echt jammer van al die moeite van de spelersveilingen enzo. Dan kun je net zo goed gaan zelf zsm fm simuleren. (zo voelt het voor mij in ieder geval!)quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:08 schreef Super-B het volgende:
[..]
Die vooruitblik is overigens maar éénmaal (begin van het seizoen). Daar ben ik dus achtergekomen.
Als je dat soort nieuwsfeitjes wilt, is dat prima, moet de rest er ook mee eens zijn. Ik heb voor dit aanpak gekozen, omdat een groot deel het wel prima vond en ik ervan uit ben gegaan dat als er behoefte is aan tactiek screenshot of gedetailleerdere sceenshots dat het gewoon gevraagd moet worden.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:12 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Eens!
Wedstijden per week. Stand per maand.
Vooral op het eind en met de Palyoffs!Is goed joh doen we dat!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:12 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Gewoon nieuwberichtjes en dergelijke. Die wil ik zien en lezen, hardstikke leuk man! We moeten niet over 3 weken al 10 seizoenen verder zijn, dat is echt jammer van al die moeite van de spelersveilingen enzo. Dan kun je net zo goed gaan zelf zsm fm simuleren. (zo voelt het voor mij in ieder geval!)![]()
Iemand die het wil overnemen? Ik zou eigenlijk 21.30 stoppen met simuleren en Sejt zou het overnemen, maar ben toch nog even verder gegaan.![]()
Stuur de link maar, ik ga wel door.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef Super-B het volgende:
[..]
[..]
Is goed joh doen we dat!![]()
Iemand die het wil overnemen? Ik zou eigenlijk 21.30 stoppen met simuleren en Sejt zou het overnemen, maar ben toch nog even verder gegaan.I love my mispoken words.![]()
Gaat nog leuk worden in divisie 2Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
ok, niet lullig bedoelt, de rest vond het blijkbaar prima zo! Maar ik vind het gewoon jammer!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef Super-B het volgende:
[..]
[..]
Is goed joh doen we dat!![]()
Iemand die het wil overnemen? Ik zou eigenlijk 21.30 stoppen met simuleren en Sejt zou het overnemen, maar ben toch nog even verder gegaan.
in ieder geval bedankt voor het hosten!![]()
De vorm moet nog even gevonden worden, denk ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:12 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Gewoon nieuwberichtjes en dergelijke. Die wil ik zien en lezen, hardstikke leuk man! We moeten niet over 3 weken al 10 seizoenen verder zijn, dat is echt jammer van al die moeite van de spelersveilingen enzo. Dan kun je net zo goed gaan zelf zsm fm simuleren. (zo voelt het voor mij in ieder geval!)
In het begin langzaam met veel berichten (transfers, 1e wedstrijden, etc), middenstuk van een seizoen kan wel wat sneller en dan de ontknopingen weer wat langzamer! (denk ik)
Edit: Super B bedankt voor het hosten, dit heeft ook zijn voordelen hoor. Lekker snel duidelijk hoe de competitie zich ontwikkelt. Zometeen benieuwd hoe de verhoudingen in de Playoffs zijn tussen 1+2![]()
Mee eens, het tempo van Super-B is prima voor het middenstuk (al zou ik ook dan ietsjes meer nieuwsberichten willen zien) ... Maar daarbuiten (en in de transferperiodes) een beetje meer details graag!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:16 schreef stalybridge het volgende:
[..]
De vorm moet nog even gevonden worden, denk ik.
In het begin langzaam met veel berichten (transfers, 1e wedstrijden, etc), middenstuk van een seizoen kan wel wat sneller en dan de ontknopingen weer wat langzamer! (denk ik)
Maar inderdaad, het is even zoeken naar het juiste tempo aan het begin, niet meer dan normaal dit!![]()
En af en toe screens van Topscoorderslijsten en dergelijke mis ik ook! Alleen die top 5 kan ik niet veel aan opmaken als ik er niet in sta!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:18 schreef Roceco het volgende:
[..]
Mee eens, het tempo van Super-B is prima voor het middenstuk (al zou ik ook dan ietsjes meer nieuwsberichten willen zien) ... Maar daarbuiten (en in de transferperiodes) een beetje meer details graag!
Maar inderdaad, het is even zoeken naar het juiste tempo aan het begin, niet meer dan normaal dit!![]()
Ik ben Engels gewend. Wat vind de rest?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:25 schreef Fylax het volgende:
Sejt zou je de taal naar Nederlands kunnen zettenI love my mispoken words.![]()
Engelsquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ben Engels gewend. Wat vind de rest?![]()
Matchday 6 april:
Stand 1e Divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Team statistieken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef Sejt het volgende:
Matchday 6 april:
[ afbeelding ]
Stand 1e Divisie:RIP schweinhundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een goeie oefening danquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef Fylax het volgende:
Oke oke, alleen vind ik engels moeilijk hahah![]()
O.a. door videogames is mijn Engels jaren terug ook veel sterker geworden![]()
![]()
Henkies Angels hebben een nieuwe spits erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ook BMI versterkt zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Pfff, 5 op een rij verloren, 18e staan en dan door 1 overwinning meteen 13e
Mijn team is wel belacheloos slecht.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Sad news...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:38 schreef Sejt het volgende:
Sad news...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:38 schreef Sejt het volgende:
Sad news...Een kaarsje voor deze arme ziel die vertrokken is naar de kelder van het Foklandse voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leegloop bij Schweinhund begint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ik had ook de savegame gedownload. Ook opvallend veel blessures bij mijn team. Zowat iedereen in mijn team vond Naldo een goede speler en ze waren blij om met hem te spelen.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:41 schreef Sejt het volgende:
Leegloop bij Schweinhund begint?Ohh, dit is ook interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gebeurd er met de spelers van clubs die degraderen / niet promoveren. Zeker met de 1e berichten van grote schulden!![]()
De winnaar van de eerste Fok! Cup is...:
Drizzt![]()
![]()
![]()
Fok! Cup spelers review:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Eerste verkoop Schweinhund een feit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Mijn felicitatiesquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef Sejt het volgende:
Drizzt gaat daardoor zeker Europa in.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Matchday 19 april 2e Divisie:
Stand met nog 2 wedstrijden te gaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Stand met nog 2 wedstrijden te gaan:Nog steeds spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matchday 20 april 1e Divisie:
Stand met nog 3 wedstrijden te gaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi record voor Super-B:
I love my mispoken words.![]()
waarom zoveel rode kaarten.
Helemaal geen slechte spelers, toch gaat het belabberd.
@Sjet: kan jij mijn team statestieken eens laten zien?
ben benieuwd welke spelers hebben gespeeld en welke niet.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Stand met nog 2 wedstrijden te gaan:RTL is ingehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:50 schreef 44rdbei het volgende:
waarom zoveel rode kaarten.
Helemaal geen slechte spelers, toch gaat het belabberd.
@Sjet: kan jij mijn team statestieken eens laten zien?
ben benieuwd welke spelers hebben gespeeld en welke niet.
Niet helemaalquote:
Je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
omg dus jij bent degene die carrizo van me heeft afgepakt![]()
Koekenbakkers kopen nieuwe middenvelder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Bedankt voor het hostenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:16 schreef Super-B het volgende:
[ code verwijderd ]
http://speedy.sh/Dnhxu/Fok-als-club-v1.fm![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:55 schreef Sejt het volgende:
Koekenbakkers kopen nieuwe middenvelder.
[ afbeelding ]Zou je mijn 'senior squad' nog eens willen laten zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zegt de man die op het punt staat de aller 1e kampioen te worden van FOK!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
omg dus jij bent degene die carrizo van me heeft afgepakt![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef Sejt het volgende:
De winnaar van de eerste Fok! Cup is...:
Drizzt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fok! Cup spelers review:Alsnog bijna europees voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
neejohquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:56 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Zegt de man die op het punt staat de aller 1e kampioen te worden van FOK!(she/her)![]()
Matchday 27 april 1e Divisie:
Hebben we al een kampioen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:56 schreef Roceco het volgende:
[..]
Zou je mijn 'senior squad' nog eens willen laten zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:57 schreef Sejt het volgende:
[..]Mag ik eentje van de tactiek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.![]()
quote:[quote]Op woensdag 16 juli 2014 22:57 schreef Sejt het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Transfers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Een na laatste matchday voor 2e divisie!
Stand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi record voor Stalybrug.
Natuurlijk verlies ik dan![]()
![]()
Een na laatste ronde voor 1e divisie!
Stand! Hebben we nu dan een kampioen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Pff wat een dramatisch seizoen voor Wervelwind en nu gaan ze ook nog mijn spelers wegkopen
No bitch to me![]()
quote:![]()
Tussentijdse transfers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Nog maar een keer :
RTL gefeliciteerd
Schnitzeljungs moest winnen om in de race voor het kampioenschap van de 2e divisie te blijven!
Deden ze dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat deed RTL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ik dacht even dat er Talpa stond.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:18 schreef Sejt het volgende:
En daarom!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] naar de 1e Divisie!
[ afbeelding ]Citius, Altius, Fortius.![]()
Ja ik ookquote:!
Complete overzicht laatste ronde 2e divisie:
Nog 1 promotie plek is beschikbaar. De nummer 2 t/m 5 mogen het nu uitvechten!I love my mispoken words.![]()
FYLAXquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:22 schreef Sejt het volgende:
Wie staat er voor dit nieuws item?
[ afbeelding ](she/her)![]()
Hiljemark en Moreno gekocht, klinkt goed voor een nieuw seizoen - dan maar proberen om naar de 1e divisie te promoveren. Al in al een matig seizoen maar ja - het is ook pas mijn eerste FOK! Als Club seizoen.:)![]()
Fylax?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SiebeJ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of Swaytje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Dit was de laatste speeldag:
De stand hierdoor:
Nummer 16 t/m 19 gaan de degradatie playoffs in!I love my mispoken words.![]()
Je was niet cool genoeg!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef Fylax het volgende:
gefeliciteerd swaytje maar ik ga toch uit 't raam springen
Nu is je team onder de druk bezweken!![]()
Ben benieuwd naar de nacompetitie, misschien maar een vaste kracht in de 2e div?! Ben bang dat mijn spelers weg willen.![]()
![]()
huh waar sta ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:28 schreef Sejt het volgende:
Europa kwalificaties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oftewel:
[ afbeelding ](she/her)![]()
3e, maar er kwam geen nieuws item voor je omdat je waarschijnlijk al eerder geplaatst was voor Europa.quote:I love my mispoken words.![]()
oh okay hahahquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
3e, maar er kwam geen nieuws item voor je omdat je waarschijnlijk al eerder geplaatst was voor Europa.(she/her)![]()
FC Odin cupfighters!Dramaseizoen gehad maar wel Europa in
Nu maar hopen dat ik niet degradeer, want dat zou wel heel triest zijn (en een trap na voor degenen die ik in het bekertoernooi verslagen heb
).
door jou ben ik geen kampioenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FC Odin cupfighters!Dramaseizoen gehad maar wel Europa in
Nu maar hopen dat ik niet degradeer, want dat zou wel heel triest zijn (en een trap na voor degenen die ik in het bekertoernooi verslagen heb
).
maar wel 3e dus toch bedankt voor het helpen
(she/her)![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
door jou ben ik geen kampioen
maar wel 3e dus toch bedankt voor het helpen
Zevende, degelijk eerste seizoen denk ik zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:26 schreef Sejt het volgende:
Dit was de laatste speeldag:
[ afbeelding ]
De stand hierdoor:
[ afbeelding ]
Nummer 16 t/m 19 gaan de degradatie playoffs in!
Citius, Altius, Fortius.![]()
Bedankt! Ik kan hem goed gebruikenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:19 schreef stalybridge het volgende:
Verkoopt Stalyburg Grenier. Voor een schijntje (950K) nog wel!
Children of the night. What music they make.![]()
Dubakunoord is een plek beter geëindigd dan in de prognose. Een zwak begin, maar een goed middenstuk en een redelijk eindstuk.![]()
![]()
Meer transfers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ik kan niks veranderen tijdens het spel, als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:34 schreef Fylax het volgende:
Maar kan je als host steggelen? Spelers veranderen enzo? Dat zou wel stom zijnI love my mispoken words.![]()
Mooi koopje voor jou!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bedankt! Ik kan hem goed gebruiken
Ik ben bang dat Stalyburg het geld nodig heeft. Dan is het nog erger, want dat schiet niet op op deze manier!![]()
Oh gelukkigquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik kan niks veranderen tijdens het spel, als je dat bedoelt.(she/her)![]()
Nee iddquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:37 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Mooi koopje voor jou!
Ik ben bang dat Stalyburg het geld nodig heeft. Dan is het nog erger, want dat schiet niet op op deze manier!
Finnbogason is ook aangetrokken
En Lang
Pelle topscoorder
Eriksen beste stat en meeste assists
Children of the night. What music they make.![]()
Reloadenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik kan niks veranderen tijdens het spel, als je dat bedoelt.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: