Ik heb je bij de laatste gezet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:51 schreef AMDB het volgende:
Vorig jaar gewoon geslaagd hoor. Hadden een stuk eerder afgesproken bij de HEMA. Was erg leuk![]()
Als ik dit jaar ga ben ik er wel weer voor in
Was leuk ja!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:51 schreef AMDB het volgende:
Vorig jaar gewoon geslaagd hoor. Hadden een stuk eerder afgesproken bij de HEMA. Was erg leuk![]()
Als ik dit jaar ga ben ik er wel weer voor in
Meestal ben ik gewoon in de 24 uurs te vinden. En sta ik ergens los te gaan op:quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:46 schreef Nielsch het volgende:
Dus indiaantje89 en AMDB gaan elkaar misschien meeten...
Ik sluit me hierbij aanquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:46 schreef Nielsch het volgende:
Dus indiaantje89 en AMDB gaan elkaar misschien meeten...
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:51 schreef richolio het volgende:
Ik kom als ik het niet vergeet en als ik niks beters te doen heb dan het gras te zien groeien!!!
Links als je naar de hema kijkt of als je de hema bent?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:36 schreef BillDauterive het volgende:
Is het niet slimmer om - net als vorig jaar - bij de linkerkant van de Hema af te spreken? Daardoor faalde die meet niet
En ik weet nog niet of ik kom, dat ligt aan de hoeveelheid alcohol die ik op heb. Als het minder is dan vorig jaar en ik heb op dat moment niets te doen, dan kom ik langs!
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef µ het volgende:
[..]
Links als je naar de hema kijkt of als je de hema bent?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe gewoon de linkerzuil van de HEMA stand ofzo.
Vorig jaar niet gefaald, dus wat bedoel je preciesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:08 schreef Junkie het volgende:
Dit jaar gaat volgens mij nog harder falen dan vorige jaren...
Ik sta links als je naar HEMA kijkt. Met bier.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef µ het volgende:
[..]
Links als je naar de hema kijkt of als je de hema bent?
Als je weer naar de meet komt mag je me bij m'n echte naam noemen. Privilege alleen weggelegd voor mensen die ik al een keer gemeet heb.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:23 schreef µ het volgende:
Ik ken jullie hoofden nog wel maar weet dan zo slecht welke (nick)name er bij hoort.
Je bent voor mij een prachtige bloem in bloei.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je weer naar de meet komt mag je me bij m'n echte naam noemen. Privilege alleen weggelegd voor mensen die ik al een keer gemeet heb.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je bent voor mij een prachtige bloem in bloei.
20.00 of 21.00 lijkt me wenselijker, dan zijn mensen meestal wel al binnen maar nog niet aan de harde party.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:37 schreef richolio het volgende:
Dus, tijd veranderen? En plaats? Iedereen mee eens?
Ik kan alleen niet meer editen. Zal ik even TR moeten machen ofzo dan.
Stond ooit vlak naast Popolon naar een band te kijken. Wisten we later pas. De kans dat dat gebeurt wordt steeds groter. Dat je aan het meeten bent zonder het te weten. Gewoon als het stil is even je FOK!-username door de tent heen schreeuwen en roepen waar je staat. Of in de 24-uurstent roepen of er nog FOK!kers zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:08 schreef Junkie het volgende:
Dit jaar gaat volgens mij nog harder falen dan vorige jaren...
Dat zeggen Amerikanen over de 10 kilometer schaatsen. Dat het gras zien groeien spannender is.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:54 schreef AMDB het volgende:
Waarom doet iedereen zo negatief over het gras te zien groeien?
Dat probleem heb ik zelfs op FOK!quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:23 schreef µ het volgende:
Ik ken jullie hoofden nog wel maar weet dan zo slecht welke (nick)name er bij hoort.
Er stonden in het vak bij Metallica tijdens Pinkpop ook een aantal zeer dicht bij mij in de buurt. Dat zag ik dan later aan de foto's van iemand terugquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
De kans dat dat gebeurt wordt steeds groter. Dat je aan het meeten bent zonder het te weten.
[..]
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Er stonden in het vak bij Metallica tijdens Pinkpop ook een aantal zeer dicht bij mij in de buurt. Dat zag ik dan later aan de foto's van iemand terug. Waarschijnlijk hebben we elkaar zelfs onbewust ook gezien.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:10 schreef friekin_ het volgende:
Gewijzigd tijdstip!
DE meet op Lowlands. Wie komt er, wie komt er niet, wie komt er misschien als hij/zij het niet vergeet en niks beters te doen heeft dan het gras te zien groeien?
Locatie/tijd
Linkerzuil HEMA als je ervoor staat, om 22.00 op de donderdag.
Ik kom zeker!!!
- isgeschiedenis
- Friekin_
Ik kom zeker niet!!!
- Brummetje2.0
- Nielsch
- Thezappa (want "Lowlands is voor stinkhippies")
- Devv
Ik kom als ik het niet vergeet en als ik niks beters te doen heb dan het gras te zien groeien!!!
- AMDB
- indiaantje89
- theodoor9
- richolio
- Bill
quote:Wegens succes geprolongeerd:
De immer falende Fok! Lowlands-meet!
Het 5e jaar alweer!
(Eigenlijk het 7e jaar, maar aangezien de meets van 2006 en 2008 niet falend waren houden we het op 5)
Wanneer?
Donderdag 20 augustus
Lokatie?
Bij het 24h café, nabij de ingang van het festivalterrein
Tijdstip:
24:00 u.
Ik ben er bij
PastoorPeter
ikvalopdikkewijven
nectarientje
Ik weet het nog niet hoor tis wel heel eng
kciR
wuutwuut
conobram
Tinuzzz_Talpa (TRAKTEERT OP BIER)
Ik heb wel wat beters te doen dan beetje sad rondhangen met al die nerds van fok
Hpzone
Q.
Als er lekkere wijven zijn kom ik
Bill_E
Haha, de meesten posten hier volgens mij al een tijd niet meerquote:
Lekker makkelijk weerquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:35 schreef Junkie het volgende:
Ik ga wel even proberen om er te zijn, maar beloof niks.
Je hebt je naam verkeerd geschrevenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef enthousyasko het volgende:
Als ik het niet vergeet inderdaad. Lijkt me wel grappig jullie te zien.
--
Gewijzigd tijdstip!
DE meet op Lowlands . Wie komt er, wie komt er niet, wie komt er misschien als hij/zij het niet vergeet en niks beters te doen heeft dan het gras te zien groeien?
Locatie/tijd
Ik kom zeker!!!
- Friekin_
- isgeschiedenis
- AMDB
- De.Marcus
Ik kom zeker niet!!!
- Bulbjes
- Brummetje2.0
- Nielsch
- Devv
- indiaantje89
- theodoor9
- richolio
- Rob_Gordon
- Bill (als ik dan al op Lowlands ben, kom ik)
- WpuntNL
- µ
- H.Kemper
- Junkie
- enthousyasmin
--
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef enthousyasko het volgende:
--
Gewijzigd tijdstip!
DE meet op Lowlands . Wie komt er, wie komt er niet, wie komt er misschien als hij/zij het niet vergeet en niks beters te doen heeft dan het gras te zien groeien?
Locatie/tijd
Ik kom zeker!!!
- isgeschiedenis
- AMDB
- De.Marcus
Ik kom zeker niet!!!
- Bulbjes
- Brummetje2.0
- Nielsch
- Devv
- indiaantje89
- theodoor9
- richolio
- Rob_Gordon
- WpuntNL
- µ
- H.Kemper
- Junkie
- enthousyasmin
--
Ik kom niet want iedereen weet al alles van mij
- Friekin_
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef enthousyasko het volgende:
--
Gewijzigd tijdstip!
Locatie/tijd
Ik kom zeker!!!
- Friekin_
- isgeschiedenis
- AMDB
- De.Marcus
Ik kom zeker niet!!!
- Bulbjes
- Brummetje2.0
- Nielsch
- indiaantje89
- theodoor9
- richolio
- Rob_Gordon
- WpuntNL
- µ
- H.Kemper
- Junkie
- enthousyasko
--
Ik kom als ik niet al ergens verdwaald ben!!!
- Devv
Ik kom niet want iedereen weet al alles van mij
- Friekin_
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |