Hoe retro!quote:
Ik moet nu naar buitenquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:
Zijn we kluizenaars?
Ik vind buiten best leuk
Heul niet! Buiten is eng!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:
Zijn we kluizenaars?
Ik vind buiten best leuk
Vroeger was ik ook beterquote:
Ik ben "verder".quote:
Klaag niet, jij ook. Je gaat tenslotte ook naar buiten.quote:
Het is wat extreem ja, dat ben ik met je eens.quote:
Wat tijd en bier wel niet met je doen.quote:
Zo min mogelijk!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef Belsezar het volgende:
Klaag niet, jij ook. Je gaat tenslotte ook naar buiten.
Jaja! Dat salsadansen van je moet je zeker onder dwang doen?quote:
Maar dat is binnenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:44 schreef Belsezar het volgende:
Jaja! Dat salsadansen van je moet je zeker onder dwang doen?
En hoe kom je daar? Door een tunnel van deur tot deur?quote:
Gewoon, op de fiets.. maar.. :quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:47 schreef Belsezar het volgende:
En hoe kom je daar? Door een tunnel van deur tot deur?
quote:
Je kan beter je best doen.quote:
Ik zal beter m'n best doen thuis te blijven .. sorryquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kan beter je best doen.
Was Q al overleden zou hij zich omdraaien in zijn kist.
Zijne Q-heid is trots op je als propagandist van zijn religie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal beter m'n best doen thuis te blijven .. sorry
Moet je wel met de fiets gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat komt wel op als de zon onder is!
Maar jij bent de koningquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef Belsezar het volgende:
Zijne Q-heid is trots op je als propagandist van zijn religie.
Ik wil niet met een bruine in het openbaar te zien te zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik kreeg vandaag commentaar op hoe bruin ik ben. Van een mannelijke collega.
Klopt, maar een koning dicteert niet welke religie je wilt volgen.quote:
Ik heb je net verheven tot leider van je eigen religie, anderen zouden dankje zeggen.quote:
Dat is waar. Wel jammerquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef Belsezar het volgende:
Klopt, maar een koning dicteert niet welke religie je wilt volgen.
Zwarte piet! Zwarte pietquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik nog even in de zon ga ben ik zo bruin dat ik geen pak meer nodig heb.
Dat klinkt als een uitdagingquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik nog even in de zon ga ben ik zo bruin dat ik geen pak meer nodig heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |