Hoe retro!quote:
Ik moet nu naar buitenquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:
Zijn we kluizenaars?
Ik vind buiten best leuk
Heul niet! Buiten is eng!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:
Zijn we kluizenaars?
Ik vind buiten best leuk
Vroeger was ik ook beterquote:
Ik ben "verder".quote:
Klaag niet, jij ook. Je gaat tenslotte ook naar buiten.quote:
Het is wat extreem ja, dat ben ik met je eens.quote:
Wat tijd en bier wel niet met je doen.quote:
Zo min mogelijk!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef Belsezar het volgende:
Klaag niet, jij ook. Je gaat tenslotte ook naar buiten.
Jaja! Dat salsadansen van je moet je zeker onder dwang doen?quote:
Maar dat is binnenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:44 schreef Belsezar het volgende:
Jaja! Dat salsadansen van je moet je zeker onder dwang doen?
En hoe kom je daar? Door een tunnel van deur tot deur?quote:
Gewoon, op de fiets.. maar.. :quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:47 schreef Belsezar het volgende:
En hoe kom je daar? Door een tunnel van deur tot deur?
quote:
Je kan beter je best doen.quote:
Ik zal beter m'n best doen thuis te blijven .. sorryquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kan beter je best doen.
Was Q al overleden zou hij zich omdraaien in zijn kist.
Zijne Q-heid is trots op je als propagandist van zijn religie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal beter m'n best doen thuis te blijven .. sorry
Moet je wel met de fiets gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat komt wel op als de zon onder is!
Maar jij bent de koningquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef Belsezar het volgende:
Zijne Q-heid is trots op je als propagandist van zijn religie.
Ik wil niet met een bruine in het openbaar te zien te zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik kreeg vandaag commentaar op hoe bruin ik ben. Van een mannelijke collega.
Klopt, maar een koning dicteert niet welke religie je wilt volgen.quote:
Ik heb je net verheven tot leider van je eigen religie, anderen zouden dankje zeggen.quote:
Dat is waar. Wel jammerquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef Belsezar het volgende:
Klopt, maar een koning dicteert niet welke religie je wilt volgen.
Zwarte piet! Zwarte pietquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik nog even in de zon ga ben ik zo bruin dat ik geen pak meer nodig heb.
Dat klinkt als een uitdagingquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik nog even in de zon ga ben ik zo bruin dat ik geen pak meer nodig heb.
Jij volgt de kluizenaars-factie van Q, ik de bier-factiequote:
factie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:25 schreef Belsezar het volgende:
Jij volgt de kluizenaars-factie van Q, ik de bier-factie
Bah, bier.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij volgt de kluizenaars-factie van Q, ik de bier-factie
Het was niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb je net verheven tot leider van je eigen religie, anderen zouden dankje zeggen.
Verschillende afsplitsingen van de Q religie.quote:
Jah, dat begreep ik, maar vind het een raar woordquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:27 schreef Belsezar het volgende:
Verschillende afsplitsingen van de Q religie.
Wijn valt daar ook onder, alsmede goede whisky.quote:
Nu al arrogant, ik kan je ook niet afmaken want dan wordt je een martelaar.quote:
Sorry als koning mag ik elk woord invoerenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah, dat begreep ik, maar vind het een raar woord
Ik vind het bestquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef Belsezar het volgende:
Sorry als koning mag ik elk woord invoeren
Dat klinkt al beter!quote:
Ik heb weinig te vertellen, ik kan ook niks leuks op tv vindenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:52 schreef Cue_ het volgende:
Vertel eens wat leuks, ben een saaie film aan t kijken
Hetzelfde als vrijdagmiddag eigenlijk, zolang het weer het toestaatquote:
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hetzelfde als vrijdagmiddag eigenlijk, zolang het weer het toestaat
En jij?
Dat wordt neuken!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Enkel plannen met zwarte piet, voor de rest even kijken. Misschien met date nog afspreken, maar dat is nog niet bekend.
Mijn leven als werkende is leuker dan als studentquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo is het leven als je eenmaal fulltime aan het werk bent.
Dat van mij ook hoor. In mijn studententijd zat ik alleen maar op FOK!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn leven als werkende is leuker dan als student
Nu ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat van mij ook hoor. In mijn studententijd zat ik alleen maar op FOK!
Ik geloof haar ook niet hoor.quote:
Je vertrouwen in de mensheid verliezen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef Q. het volgende:
Wat moet ik hier nou van denken? Ik fietste afgelopen weekend door Hoge Vuursche, waar Friso begraven ligt. En er stond dus een mevrouw een foto te maken van haar dochter poserend voor het graf. Een gravie. Wat moet ik daar van denken?
[ afbeelding ]
Die pose ook van het kindquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef Q. het volgende:
Wat moet ik hier nou van denken? Ik fietste afgelopen weekend door Hoge Vuursche, waar Friso begraven ligt. En er stond dus een mevrouw een foto te maken van haar dochter poserend voor het graf. Een gravie. Wat moet ik daar van denken?
[ afbeelding ]
Die had ik al niet meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je vertrouwen in de mensheid verliezen.
Zo af en toe vergeet ik waarom ik een hekel heb aan mensen, dit soort foto's helpen me dan weer herinneren.quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo af en toe vergeet ik waarom ik een hekel heb aan mensen, dit soort foto's helpen me dan weer herinneren.
Godverdommequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef Q. het volgende:
Wat moet ik hier nou van denken? Ik fietste afgelopen weekend door Lage Vuursche, waar Friso begraven ligt. En er stond dus een mevrouw een foto te maken van haar dochter poserend voor het graf. Een gravie. Wat moet ik daar van denken?
[ afbeelding ]
je moet toch een plaatje hebben voor bij je check-in?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef Q. het volgende:
Wat moet ik hier nou van denken? Ik fietste afgelopen weekend door Lage Vuursche, waar Friso begraven ligt. En er stond dus een mevrouw een foto te maken van haar dochter poserend voor het graf. Een gravie. Wat moet ik daar van denken?
[ afbeelding ]
Ze stonden in de weg omdat je onderweg was je eigen gravie te maken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze waren me voor. Dacht ik eens een origineel idee te hebben...quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze stonden in de weg omdat je onderweg was je eigen gravie te maken?
Weer te laatquote:Op donderdag 17 juli 2014 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze waren me voor. Dacht ik eens een origineel idee te hebben...
Misschien zweet en stinkt Cue_ ook wel. Doet ze er lekker aan meequote:Op donderdag 17 juli 2014 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker tussen stapels stinkende en zwetende mensen.
Natuurlijk stinkt ze: ze is een meisje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien zweet en stinkt Cue_ ook wel. Doet ze er lekker aan mee
Het is nog lekker rustigquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker tussen stapels stinkende en zwetende mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |