Lekker wandelen zonder HAH?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:26 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op de depots, niet op het drinkenDrinken heb ik zelf in elk geval ook wel.
Ik ga zo toch even langs het depot om te kijken of er al wat is.
En sowieso ga ik gewoon traag doen, pauzes nemen waar nodig. Geen zin in een herhaling van donderdag waarbij ik aan het einde letterlijk sterretjes zag.
quote:
ik denk niet dat mensen vandaag in de rij zullen staan voor een wijkje extraquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:44 schreef superkimmi het volgende:
whahaha! Belt mn tc net dat er (wéér) een klein wijkje is blijven staan in mijn buurt.. of ik ff... Nou nee echt niet! Ik heb het laatst al voor m opgelost, loop al 2 wijken op zaterdag (bel dan iemand die er een doet) en net gedoucht.. daarbij moet ik zo weg
Ik stond naast je tc toen je beldequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:23 schreef Herfstblad het volgende:
[..]Lol, dat ging snel. Zonder HAH was het nog best te doen ja
Waar de HAH gebleven is: Geen idee.
Ik moet trouwens zeggen dat het me eigenlijk nog meeviel vandaag. Een aantal keer ijswater over gezicht en polsen gegooid en dat hielp wel. Ik vond het gisteren warmer eigenlijk.
4 keer de opmerking gehad dat het zo warm is en 1 keer of ik geen korte broek aan moest (ik had een lange spijkerbroek aan zoals altijd)
Neequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:52 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik denk niet dat mensen vandaag in de rij zullen staan voor een wijkje extra
Nee dat snap ik ook wel, maar ik word waarschijnlijk gebeld met het idee van: Kim zegt bijna altijd ja.. En dat klopt, dus zeg ik maar eens neequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:52 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik denk niet dat mensen vandaag in de rij zullen staan voor een wijkje extra
Ook wat gegeten? Door veel drinken en zweten verlies je bijv veel zout..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:07 schreef Hoplahopla het volgende:
Hoofdpijn. En dat terwijl ik genoeg (ruim 3 liter water tijdens het werk) gedronken heb.
Heb de bouillon voor mijn neus staan...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ook wat gegeten? Door veel drinken en zweten verlies je bijv veel zout..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |