Alsteblieft zeg. Fingers crossed voor 2 of 3 tasjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef Peterselieman het volgende:
klopt. 23 graden is eigenlijk al te warm. Morgen kun je de cijfers nog omdraaien ook, dus dat wordt zweten geblazen
Graag gedaanquote:Trouwens, weet niet wie het precies was maar bedankt voor de -petje-onder-de-kraan- tip.. I owe you
Wij hebben een paar jaar geleden ook zo'n ding gekocht, maar die maakt zo'n ongelofelijke pestherrie! Maar idd wel lekker koel. Misschien toch eens even onder het stof weghalen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:35 schreef dud0r het volgende:
En een paar weken geleden was het bij mij in de flat ook zo pleuris warm. Ik heb toen een mobiele airco gekocht. Wat een uitvinding.![]()
Het maakt inderdaad wel herrie. Maar dat doen al die rondrennende schijtkinderen bij mij in de buurt ook. Dan hoor ik liever m'n airco.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:44 schreef KatrienDuck het volgende:
Succes allemaal met dit weer! Mijn vader sprak in zo'n geval altijd over "noodweer", hij had gelijk!
[..]
Wij hebben een paar jaar geleden ook zo'n ding gekocht, maar die maakt zo'n ongelofelijke pestherrie! Maar idd wel lekker koel. Misschien toch eens even onder het stof weghalen.
Dat is mooi, voelt inderdaad al beter als er wordt meegedacht. Sterkte allemaal vandaag!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:17 schreef superkimmi het volgende:
net een smsje dat er drinken klaarligt.. en dat ze hun best gaan doen alle wijken om 10 uur op de depots te hebben, dat ze nog smsen of t lukt.. nouja er wordt iig meegedacht.. er zijn veel TC's die het niet doen.. dus ben blij
Dat is wel fijn ja. Hier denken ze helaas niet mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:17 schreef superkimmi het volgende:
net een smsje dat er drinken klaarligt.. en dat ze hun best gaan doen alle wijken om 10 uur op de depots te hebben, dat ze nog smsen of t lukt.. nouja er wordt iig meegedacht.. er zijn veel TC's die het niet doen.. dus ben blij
En toen werd je wakker of? Zo jaloers.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:17 schreef superkimmi het volgende:
Ligt gewoon drinken klaar bij jullie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:28 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja. Hier denken ze helaas niet mee.
Ik doelde vooral op de depots, niet op het drinkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt gewoon drinken klaar bij jullie.![]()
Depots eerder afvoeren kan op sommige plekken niet aangezien je met scan tijden zit. Waar de chauffeurs weer op afgerekend worden. Hier is alles klaar nu. Groot gedeelte ook al afgevoerd. Laatste depot gaat zo rijden. Met flesjes water erin. En een aantal wijken hebben ook nog eens de nieuwe shirts erin zitten.
Een rijdend depot, dat zou handig zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt gewoon drinken klaar bij jullie.![]()
Depots eerder afvoeren kan op sommige plekken niet aangezien je met scan tijden zit. Waar de chauffeurs weer op afgerekend worden. Hier is alles klaar nu. Groot gedeelte ook al afgevoerd. Laatste depot gaat zo rijden. Met flesjes water erin. En een aantal wijken hebben ook nog eens de nieuwe shirts erin zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |