SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
leukquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schalen voor in de keuken want dat wilde iemand hebben en vanavond verjaardag.
En dan naar de UB om wat te printen.![]()
Lief dat je het vraagt.
Enkel als ik je zou toevoegen toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu ik de jouwe nog, dan hebben we een relatie he?
Volgens mij als ik je FB vond, maar kan prima.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als ik je zou toevoegen toch?
Ik heb toch nog geslapen tot uur of 1, vies in bed als het zo warm is maar ik moest toch even liggenquote:
Ik sliep tot 12, sliep pas rond 3:45quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb toch nog geslapen tot uur of 1, vies in bed als het zo warm is maar ik moest toch even liggen
quote:
Ik moest om half 11 bij ggz zijn,maar gewoon in m`n bed gedoken, toen ik wakker werd was het 11 uur, ooh kutt, voicemail: Hallo Fokkie, je zou hier zijn maar ik denk dat er een misverstand was in de communicatiequote:
Je bent een autist of je bent het nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Facking warm hier op mijn zolderkamer
hoi sofjequote:
ja ;squote:Op woensdag 16 juli 2014 15:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme, jullie een meet gehad zonder mij?
Ik heb hem ook gemist hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme, jullie een meet gehad zonder mij?
Ja en ik ben het niet dus ik heb het extra zwaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent een autist of je bent het niet
Nee hoor dat was om half 6quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:06 schreef Etsu het volgende:
Rond 3:45 zat WP paniekerig te doen in de trein. Schattig wel.
Hehehehequote:Op woensdag 16 juli 2014 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest om half 11 bij ggz zijn,maar gewoon in m`n bed gedoken, toen ik wakker werd was het 11 uur, ooh kutt, voicemail: Hallo Fokkie, je zou hier zijn maar ik denk dat er een misverstand was in de communicatie
Nee hoor, gewoon fucking brak
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Autistisch en contactgestoord lijkt me een meer accurate beschrijving
uiteraardquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vooraan staan bij Disneyland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |