Daarom ben je toch een FOK!kerquote:
Op basis waarvan concludeer jij dat het allemaal mannen zijn geweest dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:55 schreef wickedmen het volgende:
Teregte klacht.
Wat een nog ergere klacht is, is dat zoveel mannen in Nederland dus daadwerkelijk daarol gegoogled hebben.
Maar ja mijn hoop in het mannelijke ras ben ik allang kwijt.
picsquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Drie van vier![]()
Tenminste, ik denk dat ik een vriendin mooie huid heb
Ik denk niet dat de meeste vrouwen zitten te wachten op een vriendinquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op basis waarvan concludeer jij dat het allemaal mannen zijn geweest dan?
Wauw vet cool echt waar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Drie van vier![]()
Tenminste, ik denk dat ik een vriendin mooie huid heb
Maar wel op een uitkering en een mooie huidquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:57 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meeste vrouwen zitten te wachten op een vriendin
Vrouwen hebben toch altijd vriendinnen, of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:57 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meeste vrouwen zitten te wachten op een vriendin
ga ga a bijdehante zemmelquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch altijd vriendinnen, of zie ik dat verkeerd?
quote:
Als je je cache leeggooit en je tmep. internetfiles weet "google"al een heel stuk minder. Nog een tip: koop online tickets altijd via een anonimizer of incognito browser.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:03 schreef Copthorne het volgende:
Terechte klacht.
Google heeft van iedere internetgebruiker een profiel in hun database.
Privacy heb je allang niet meer.
Cache leegmaken en temp. internetfiles verwijderen helpt volgens mij niks, aangezien Google de data live opslaat. Dat laatste is wel een goede tip.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:05 schreef Deetch het volgende:
[..]
Als je je cache leeggooit en je tmep. internetfiles weet "google"al een heel stuk minder. Nog een tip: koop online tickets altijd via een anonimizer of incognito browser.
he hallo blujven jullie wel bij de klachtquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Cache leegmaken en temp. internetfiles verwijderen helpt volgens mij niks, aangezien Google de data live opslaat. Dat laatste is wel een goede tip.
Hoe krijg je een SOAquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
Hoe krijg ik mijn ex terug
Hoe krijg ik meer zelfvertrouwen
Hoe krijg ik meer energie![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |