abonnement Unibet Coolblue
pi_142843692
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:53 schreef FS1970 het volgende:

[..]

@ChatGirl dat is snel! Bedankt kan ik lekker hard gaan draaien door mijn hoofdtelefoon!
Graag gedaan :)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_142844658
Hiphop, clip ging over een bankoverval inclusief koffertjes gevuld met geld en vluchten op een motor, veel muzikanten inclusief een dikke neger. Allemaal negers voor zover ik me kan herinneren. Drake zat er misschien ook in? Weet het niet zeker. Iemand een idee?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:57:56 #103
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_142845532
Beste speurders,

het zou een moeilijke vraag kunnen zijn, maar ik probeer het toch maar. Graag zou ik willen weten op welk nummer gedanst wordt in dit filmpje:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10204486684235138&fref=nf
XBox gamertag:NLGoliath
pi_142846100
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:57 schreef Goliath_82 het volgende:
Beste speurders,

het zou een moeilijke vraag kunnen zijn, maar ik probeer het toch maar. Graag zou ik willen weten op welk nummer gedanst wordt in dit filmpje:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10204486684235138&fref=nf
Vanaf 1:15:
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_142846159
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:57 schreef Goliath_82 het volgende:
Beste speurders,

het zou een moeilijke vraag kunnen zijn, maar ik probeer het toch maar. Graag zou ik willen weten op welk nummer gedanst wordt in dit filmpje:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10204486684235138&fref=nf
Het zijn volgens Shazam twee nummers:

Tu Ausencia - Luis Borda (kan er geen goede YT van vinden) en Tanguera van Sexteto Mayor
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:46:07 #106
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_142846872
Het quote knopje lijkt niet te werken, maar volgens mij is het inderdaad:
Tanguera van Sexteto Mayor
XBox gamertag:NLGoliath
pi_142847015
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:46 schreef Goliath_82 het volgende:
Het quote knopje lijkt niet te werken, maar volgens mij is het inderdaad:
Tanguera van Sexteto Mayor
Adblock uitzetten ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_142854167
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:16 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

volgens mij liet Ed Byrne gewoon een lange en ietwat melodieuze wind
Haha, grappig...

Wat heb ik hier nou aan?!
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2014 @ 18:40:23 #109
21636 Feestkabouter
pi_142856085
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:35 schreef CR9 het volgende:

[..]

Haha, grappig...

Wat heb ik hier nou aan?!
je kunt erom lachen.
veel mensen ervaren lachen als een positieve beleving.
pi_142866393
Liedje om in slaap te komen, voor kinderen. Kan mij de test zo niet heugen maar ik herkende hem een aantal maand geleden van de radio :p.

Ging als ik het zo goed heb over de kinderen die niet wilden slapen maar wel stil moesten zijn want anders kwam "papa".

Ben benieuwd :)!
:o
pi_142867063
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:45 schreef poesjes het volgende:
Liedje om in slaap te komen, voor kinderen. Kan mij de test zo niet heugen maar ik herkende hem een aantal maand geleden van de radio :p.

Ging als ik het zo goed heb over de kinderen die niet wilden slapen maar wel stil moesten zijn want anders kwam "papa".

Ben benieuwd :)!
Staat ie hier tussen?
http://www.kinderliedjes.info/slaapliedjes.htm
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_142869968
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:27 schreef Rezania het volgende:
Hiphop, clip ging over een bankoverval inclusief koffertjes gevuld met geld en vluchten op een motor, veel muzikanten inclusief een dikke neger. Allemaal negers voor zover ik me kan herinneren. Drake zat er misschien ook in? Weet het niet zeker. Iemand een idee?
Laat maar, ik heb hem al.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_142872853
Ik zoek naar een nummer dat ik zes jaar geleden een keer heb gehoord op Veronica.

Weet geen exacte lyrics, maar zal het proberen te omschrijven.

Nummer ging werd gezongen uit het POV van een Amerikaanse soldaat tijdens een oorlog in waarschijnlijk Z-O Azië. Naar alle waarschijnlijkheid ging het om de Vietnamoorlog, maar Korea of zelfs WW II zou mogelijk kunnen zijn.

Hij zong over dat hij (of ze) door de jungle slopen en beschoten werden. Verder zong hij volgens mij dat hij iemands keel doorsneed. Die twee dingen weet ik zeker, verder herinner ik mij er niet zo heel veel van.

Leek qua muziek een beetje op 19 denk ik.
pi_142873602
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 05:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zoek naar een nummer dat ik zes jaar geleden een keer heb gehoord op Veronica.

Weet geen exacte lyrics, maar zal het proberen te omschrijven.

Nummer ging werd gezongen uit het POV van een Amerikaanse soldaat tijdens een oorlog in waarschijnlijk Z-O Azië. Naar alle waarschijnlijkheid ging het om de Vietnamoorlog, maar Korea of zelfs WW II zou mogelijk kunnen zijn.

Hij zong over dat hij (of ze) door de jungle slopen en beschoten werden. Verder zong hij volgens mij dat hij iemands keel doorsneed. Die twee dingen weet ik zeker, verder herinner ik mij er niet zo heel veel van.

Leek qua muziek een beetje op 19 denk ik.
Eerste wat in me opkomt is billy joel - goodnight saigon. Maar dat zal hem wel niet zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 juli 2014 @ 09:51:44 #115
862 Arcee
Look closer
pi_142874666
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 05:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zoek naar een nummer dat ik zes jaar geleden een keer heb gehoord op Veronica.

Weet geen exacte lyrics, maar zal het proberen te omschrijven.

Nummer ging werd gezongen uit het POV van een Amerikaanse soldaat tijdens een oorlog in waarschijnlijk Z-O Azië. Naar alle waarschijnlijkheid ging het om de Vietnamoorlog, maar Korea of zelfs WW II zou mogelijk kunnen zijn.

Hij zong over dat hij (of ze) door de jungle slopen en beschoten werden. Verder zong hij volgens mij dat hij iemands keel doorsneed. Die twee dingen weet ik zeker, verder herinner ik mij er niet zo heel veel van.

Leek qua muziek een beetje op 19 denk ik.
Het gaat over Vietnam en WWII en lijkt op 19, maar is niet 19?

pi_142874825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 05:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zoek naar een nummer dat ik zes jaar geleden een keer heb gehoord op Veronica.

Weet geen exacte lyrics, maar zal het proberen te omschrijven.

Nummer ging werd gezongen uit het POV van een Amerikaanse soldaat tijdens een oorlog in waarschijnlijk Z-O Azië. Naar alle waarschijnlijkheid ging het om de Vietnamoorlog, maar Korea of zelfs WW II zou mogelijk kunnen zijn.

Hij zong over dat hij (of ze) door de jungle slopen en beschoten werden. Verder zong hij volgens mij dat hij iemands keel doorsneed. Die twee dingen weet ik zeker, verder herinner ik mij er niet zo heel veel van.

Leek qua muziek een beetje op 19 denk ik.
Dit is wel zo'n typisch Veronica nummer en voldoet aardig aan je beschrijving, maar lijkt weer niet op 19.

It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142880053
Hoi,

Weet iemand welk nummer speelt op onderstaande video vanaf minuut 09.53?

http://programma.bnn.nl/65/dangerous-roads/home

Ik zou het zeer graag te weten komen.

Alvast bedankt!
pi_142888623
Ik heb al de hele dag een of ander synthesizer/dance-ish 80's nummer in mijn hoofd, vraag me niet waarom maar het begint nu wel vervelend te worden. Songtapper.com vindt hem niet, maar dat zal wel aan mij liggen. Het klinkt zo bekend. Ken geen clip of verdere lyrics dan "Don't - stop" in de chorus, en dan komt er nog iets achteraan.

Melodie gaat een beetje zo:

La (Don't)
La (Stop)
La la
La la
La


Iemand? :D
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:01:20 #119
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_142888714
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb al de hele dag een of ander synthesizer/dance-ish 80's nummer in mijn hoofd, vraag me niet waarom maar het begint nu wel vervelend te worden. Songtapper.com vindt hem niet, maar dat zal wel aan mij liggen. Het klinkt zo bekend. Ken geen clip of verdere lyrics dan "Don't - stop" in de chorus, en dan komt er nog iets achteraan.

Melodie gaat een beetje zo:

La (Don't)
La (Stop)
La la
La la
La


Iemand? :D
?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  Boks-Chick woensdag 30 juli 2014 @ 17:04:11 #120
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_142888799
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb al de hele dag een of ander synthesizer/dance-ish 80's nummer in mijn hoofd, vraag me niet waarom maar het begint nu wel vervelend te worden. Songtapper.com vindt hem niet, maar dat zal wel aan mij liggen. Het klinkt zo bekend. Ken geen clip of verdere lyrics dan "Don't - stop" in de chorus, en dan komt er nog iets achteraan.

Melodie gaat een beetje zo:

La (Don't)
La (Stop)
La la
La la
La


Iemand? :D
jaren '80 zeg je?
kan je iets meer vertellen? Mannenstem? hoge stem, lage stem?
Kan je het anders influiten?
lolwut
pi_142888836
quote:
Nope, er wordt ook geen 'la la' in gezongen ofzo. :D Behalve "don't - stop" weet ik niets, daarom heb ik het maar vervangen met 'la'.

quote:
19s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:04 schreef BrandX het volgende:

[..]

jaren '80 zeg je?
kan je iets meer vertellen? Mannenstem? hoge stem, lage stem?
Kan je het anders influiten?
Wordt gezongen door een man, niet opvallend hoog/laag, klinkt als een classic en met die instrumentenkeuze enzo moet het wel jaren 80 zijn. Dance track, had zo in GTA Vice City gekund. Kan zo wel een poging tot influiten doen. :)
pi_142888872
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:55 schreef CR9 het volgende:
Hoi,

Weet iemand welk nummer speelt op onderstaande video vanaf minuut 09.53?

http://programma.bnn.nl/65/dangerous-roads/home

Ik zou het zeer graag te weten komen.

Alvast bedankt!
't Is mongolian throat singing, maar welk liedje specifiek.. geen idee.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Boks-Chick woensdag 30 juli 2014 @ 17:07:00 #123
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_142888879
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:05 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nope, er wordt ook geen 'la la' in gezongen ofzo. :D Behalve "don't - stop" weet ik niets, daarom heb ik het maar vervangen met 'la'.

[..]

Wordt gezongen door een man, niet opvallend hoog/laag, klinkt als een classic en met die instrumentenkeuze enzo moet het wel jaren 80 zijn. Dance track, had zo in GTA Vice City gekund. Kan zo wel een poging tot influiten doen. :)
Doet eens *; ?
ben aardig thuis in de eighties dus wellicht kan ik je dan helpen :P
lolwut
pi_142888984
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb al de hele dag een of ander synthesizer/dance-ish 80's nummer in mijn hoofd, vraag me niet waarom maar het begint nu wel vervelend te worden. Songtapper.com vindt hem niet, maar dat zal wel aan mij liggen. Het klinkt zo bekend. Ken geen clip of verdere lyrics dan "Don't - stop" in de chorus, en dan komt er nog iets achteraan.

Melodie gaat een beetje zo:

La (Don't)
La (Stop)
La la
La la
La


Iemand? :D
Niet echt dance-liedjes, maar misschien..?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_142889276
quote:
19s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:07 schreef BrandX het volgende:

[..]

Doet eens *; ?
ben aardig thuis in de eighties dus wellicht kan ik je dan helpen :P
Niet meer nodig. :D (klonk ook niet echt herkenbaar, en veel te schel :') )

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Niet echt dance-liedjes, maar misschien..?
:o! Volgens mij is het deze, denk dat ze hier het "don't - stop" stukje uit gesampled hebben, klinkt spot on. De rest van dat nummer ken ik niet, kan dus ook niet met zekerheid zeggen of dit hem helemaal is. Thanks man! :D (en vrouw!)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')