abonnement Unibet Coolblue
pi_144233948
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:43 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Bekende namen willen we eigenlijk niet. Nu met Jelte valt het al op hoe populair die is..

Ik doe je even een pm :)
Heb je een kort namen lijstje gestuurd.
Misschien krijg je hiermee nog meer inspiratie maar zoals ik al las heb je volgens mij je namen al gevonden ! ;)
pi_144234845
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

dat valt wel een beetje mee toch? Qua herkennen. Er zijn heus meer Friezen online.
hebben ze dat hek nou weer open gelaten? :o :+

Vlindur das snel!! Wordt vast een toffe naam weer :Y

Ik wil een naam maar B. wil niet :') ik ga hem maar eens in de week leggen bij hem c_/ langzaam in laten werken tot het zó logisch klinkt voor hem in combi met de meiden dat ie niks anders meer wil :7
:)
pi_144235296
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:23 schreef mignonne het volgende:

[..]

hebben ze dat hek nou weer open gelaten? :o :+

Vlindur das snel!! Wordt vast een toffe naam weer :Y

Ik wil een naam maar B. wil niet :') ik ga hem maar eens in de week leggen bij hem c_/ langzaam in laten werken tot het zó logisch klinkt voor hem in combi met de meiden dat ie niks anders meer wil :7
Zoek een film uit met die naam erin zodat ie zelf op het idee kan komen. :+

Wij gaan ook voor een tweede kindje. *O* N vindt Nina leuk. En Hannah. Niet mijn smaak, absoluut niet zelfs, dus ik ben benieuwd wat het compromis wordt ik erdoor ga weten te drukken. :P

Voor een jongetje hebben we allebei nog geen flauw idee.
pi_144235336
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:39 schreef -Spring het volgende:

[..]

Zoek een film uit met die naam erin zodat ie zelf op het idee kan komen. :+

Wij gaan ook voor een tweede kindje. *O* N vindt Nina leuk. En Hannah. Niet mijn smaak, absoluut niet zelfs, dus ik ben benieuwd wat het compromis wordt ik erdoor ga weten te drukken. :P

Voor een jongetje hebben we allebei nog geen flauw idee.
Ooooh wat leuk!! *O* *O* O+
ik ben ook benieuwd :D
:)
pi_144235356
B. heeft trouwens de film die de naam deelt met mn oudste nog steeds niet gezien :') zero zitvlees :P
:)
pi_144235539
Ik vind heel diverse meisjesnamen leuk. Van heel klassieke tot stoere jongensnamen.

De naam van jouw oudste vind ik heel mooi bijvoorbeeld, net als Isabeau. 'Maar' Sam vind ik ook erg leuk.

En Doris vind ik nog steeds heel gaaf, maar die heeft N gevetood. (En sinds iemand hier me er op wees dat het op clitoris rijmt, vind ik m zelfook wwat minder :') )
pi_144235581
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:42 schreef mignonne het volgende:
B. heeft trouwens de film die de naam deelt met mn oudste nog steeds niet gezien :') zero zitvlees :P
Echt niet? :D A. heeft wel een tijdje bij m in de week gelegen, toch?
pi_144235684
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:49 schreef -Spring het volgende:

[..]

Echt niet? :D A. heeft wel een tijdje bij m in de week gelegen, toch?
Nope. Maar idd wel een poosje in de week gelegen, hij zegt zelf dat hij het gelijk geweldig vond etc. maar ik weet dat de naam de eerste twee keer afgeknald werd en daarna was het ineens je-van-het. Selectief geheugen?

als k ooit een zoon krijg hebben we echt een probleem :@ ik vind zo weinig leuk voor een jongen :')
:)
pi_144235844
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:52 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nope. Maar idd wel een poosje in de week gelegen, hij zegt zelf dat hij het gelijk geweldig vond etc. maar ik weet dat de naam de eerste twee keer afgeknald werd en daarna was het ineens je-van-het. Selectief geheugen?

als k ooit een zoon krijg hebben we echt een probleem :@ ik vind zo weinig leuk voor een jongen :')
Herkenbaar. :'D

Ik denk dat we een jongen maar gewoon Max noemen of zo. Makkelijk, vriendelijk en weinig op aan de merken (of is het nog steeds een hondennaam?).

N. wil Jan. Heel graag. Ik niet, vanwege de associatie hier en omdat mn laatste baas zo heet.
pi_144235962
wil je niet vernoemen naar je baas? :o wat gek? :')

ik weet het gewoon echt niet voor een jongen. Als ik al wat leuk vindt dan heeft B. wel een neefje die al zo heet. En gezien toch wel hechte familiebanden en zulks is dat voor ons een no-go dus mja :')
:)
pi_144236073
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:48 schreef -Spring het volgende:
Ik vind heel diverse meisjesnamen leuk. Van heel klassieke tot stoere jongensnamen.

De naam van jouw oudste vind ik heel mooi bijvoorbeeld, net als Isabeau. 'Maar' Sam vind ik ook erg leuk.

En Doris vind ik nog steeds heel gaaf, maar die heeft N gevetood. (En sinds iemand hier me er op wees dat het op clitoris rijmt, vind ik m zelfook wwat minder :') )
Doortje ipv Doris misschien?
pi_144236328
Doortje vind ik niet zo. Floor wel, al jaren zelfs, lang voordat ie wat populairder werd. eigenlijk vind ik gewoon nog steeds de leukste meisjesnaam.

De dochter van N's neef heet wel al zo, maar die zien we maximaal eens per jaar.
pi_144236529
WIj hadden al supertoffe namen voor zowel meisje als jongen, maar daar heb ik nu even niks aan.

@Mignonne, mijn schoonvader zou het helemaal geweldig vinden als wij een kind dezelfde naam zouden geven als jouw oudste. De gelijknamige film is zijn lievelingsfilm. En hij is ook wel een beetje een francofiel. _O-
pi_144237094
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:42 schreef mignonne het volgende:
B. heeft trouwens de film die de naam deelt met mn oudste nog steeds niet gezien :') zero zitvlees :P
D heeft het boek dat de naam deelt met m'n jongste ook niet gelezen. Noch de film gezien. :P

Spring woeii wat leuk! *O* Succes met dat compromis....

Vlindur ik ben nieuwsgierig!
Mignonne ik ben ook nieuwsgierig naar jouw naam!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_144237486
Spring :o wat tof!!! *O* niet van die Jan trouwens, dat kan echt niet :p

Ik spiekte ff mee in Vlindurs lijstje en heb meteen weer inspiratie voor meisjesnamen hoewel het jip&janneke met Minke wel oppassen is.
Jongensnamen ben ik allang uit, die liggen ook bij manlief in de week :D
pi_144238335
Jaaaa leuk spring!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_144238345
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:03 schreef mignonne het volgende:
wil je niet vernoemen naar je baas? :o wat gek? :')

ik weet het gewoon echt niet voor een jongen. Als ik al wat leuk vindt dan heeft B. wel een neefje die al zo heet. En gezien toch wel hechte familiebanden en zulks is dat voor ons een no-go dus mja :')
Ik weet nog wel wat leuks O-)
Past ook goed bij E als je t mij vraagt. Misschien wat minder bij A...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_144238653
Spring, woehoei! Wat leu-euk.

Ik dacht dat jij ook van de naam Bobbie hield voor een meisje? Lente en Bobbie, dat klinkt toch adorable.

Ik zou zo graag nog een Bobbie willen hè, past hier zo goed in het rijtje, vind ik. O+
Oh, en als een meisjestweeling, dan Bobbie en Aafke. O+ O+
Of een jongenstweeling Loek en Willem O+ O+

Klinkt goed, toch?

}:|
pi_144238770
Mignonne, jullie hadden toch ooit een mooie jongensnaam? Waarom is die van de baan?
  zaterdag 6 september 2014 @ 15:01:04 #295
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144238869
Jullie mogen weer verder met namen hoor, manlief was het er niet mee eens :{w
En nee, ik zeg hem niet, wie weet krijg ik het toch nog voor elkaar 8-)


Spring!!!! Tof!!!! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_144238997
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Spring, woehoei! Wat leu-euk.

Ik dacht dat jij ook van de naam Bobbie hield voor een meisje? Lente en Bobbie, dat klinkt toch adorable.

Ik zou zo graag nog een Bobbie willen hè, past hier zo goed in het rijtje, vind ik. O+
Oh, en als een meisjestweeling, dan Bobbie en Aafke. O+ O+
Of een jongenstweeling Loek en Willem O+ O+

Klinkt goed, toch?

}:|
Ik vind het enig! ♡ Onze kat heette vroeger alleen zo. En de vriend van mn moeder heet Bob. Ik weet zéker dat mn moeder dan tot vervelends toe zal blijven roepen dat we haar naar hem vernoemd hebben.

En N vindt het niks. Kleinigheidje, maar toch. :p

[ Bericht 0% gewijzigd door -Spring op 06-09-2014 15:38:06 ]
pi_144241097
Doe nog dens wat namen? Ik wil ook zo'n lijstje. *O*
  zaterdag 6 september 2014 @ 16:23:40 #298
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_144241383
Spring wat leuk! 😍
Lijnloos ik ben erg benieuwd of het inweken werkt bij R. 😉
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_144241604
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef Aloria het volgende:

[..]

http://www.sudewyn.nl/friese/stabijnamen.htm#A

Beste website voor de echte friese namen. ( mag wel staan voor een friese stabij maar dit lijstje is dus ook gewoon voor de echte friese namen ) Mijn naam en die van mijn vriend en klasgenoten staan er ook allemaal op. Laatst gechecked en ben geen hond haha :@ :P
Kan er wel een paar ras echte friese namen neer zetten die je nergens in Nederland zou horen. maar die staan allemaal in het lijstje verwerkt hierboven.
Ik ken die fokker. _O-
pi_144241669
Oh Bobbie is erg leuk idd!

Lente en Robin O+ (meisje)
Maar misschien iets te natuurderig?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')