Nou staat hij sowieso al bekend als een vliegenvanger dus dan denk ik; focus je eens op het voetbal man leuter. Wat een idioot.quote:Keeper Sparta: Joods CIDI criminele organisatie
Ook Sparta-keeper Khalid Sinouh mengt zich in de discussie over het conflict tussen Israël en de Palestijnse terreurorganisatie Hamas. De bijdrage van de profvoetballer is weinig diplomatiek. Op Twitter noemt hij het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) een ,,criminele organisatie."
In een eerdere tweet bestempelde Sinouh het CIDI al als een ,,pro-apartheidorganisatie." CIDI-directrice Esher Voet heeft niet direct gereageerd op de tweets van Sinouh. Wel reweet ze een bericht waarin iemand over uitspraken van de keeper schrijft: ,,Wat 'n niveau. Wat 'n voorbeeld."
De gewelddadigheden tussen Israël en Hamas begonnen na de moord op drie Israëlische tieners en de daaropvolgende ontvoering en moord op een Palestijnse jongen. Inmiddels zijn sinds begin vorige week 203 Palestijnen omgekomen door de luchtaanvallen.
Dit dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:50 schreef Dven het volgende:
Lekker boeiend.
Overigens is dat CIDI inderdaad een boevenbende.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:42 schreef n8n het volgende:
Vrijwel iedereen is achterlijk, laat 'bekende mensen' ook godverdomme lekker achterlijk zijn.
Ik dacht ook niet aan Pim Doesburg en Jan van Beveren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:28 schreef karton2 het volgende:
Bij het lezen van de TT was de eerste naam waar ik aan dacht Sinouh.
Hij stelt me niet teleur in ieder geval
Er werd de Nederlandse voetballers verweten dat ze geen oog hadden voor de dictatoriale omstandigheden in Argentinië op het WK-78. Toen Rijsbergen zich wel uitsprak en naar de Dwaze Moeders ging werd het niet gewaardeerd. Oekie Hoekema, wie kent hem nog, werd uitgelachen toen ie bedankte voor Oranje, en zei dat Nederland zich moest terugtrekken van het WK.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballers die een mening hebben over andere zaken dan voetbal
Israel-palestina conflict
Eens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:50 schreef Dven het volgende:
Lekker boeiend.
Overigens is dat CIDI inderdaad een boevenbende.
Even ctrl+shift indrukken, Tong.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:00 schreef tong80 het volgende:
Trouwens hoe komt de TS erbij dat de gemiddelde voetballer niet bekend staat om zijn intelligentie =
±P
quote:PSV distantieert zich van privé-uitspraken Sinouh
12/09/2011 15:04
PSV heeft Khalid Sinouh aangesproken op de uitspraken die hij zondag deed naar aanleiding van de 11 september-herdenking. Dat bevestigde Pedro Salazar Hewitt, persmanager van PSV.
De club uit Eindhoven distantieert zich volledig van de mening van Sinouh, maar beseft dat dit een privé-mening is van de reservedoelman. 'Mensen zullen we ons nu weer concentreren op het heden, word een beetje moe van die 9/11 propaganda!', twitterde Sinouh zondag.
Even later reageerde hij met de stelling dat 11 september gebruikt wordt om 'die bijna catastrofe die ze daarna hebben aangericht te maskeren!' Sinouh zette de herdenkingen in Amerika af tegen de hedendaagse problemen in de wereld. 'Honger in Afrika, Syrië, Palestijnen, Irak en ik kan nog wel effe doorgaan...'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |