ik wilde een starbucks topic maar kwam hier terecht via de zoekmachine.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom jij met cat enzo mee?
Of kwam je hier per ongeluk?
Het schijnjt dat we er eentje in Zwolle krijgen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik wilde een starbucks topic maar kwam hier terecht via de zoekmachine.
ik heb er 3 ofzo binnen een straal van 5 kilometerquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Het schijnjt dat we er eentje in Zwolle krijgen.
Dan woon je vast in Amsterdam.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb er 3 ofzo binnen een straal van 5 kilometer
Moeilijk was dat ook niet.quote:
Als ik er al kom houd ik het meestal bij een Americano.\quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:42 schreef isax het volgende:
je hebt hier een koffie ding op iedere hoek van de straat
word er zo moe van.
maar die banaan frap bij starbucks doet het hem wel.
ik ben overgevoelig voor caffeine. dus goede koffie zit er voor mij toch niet inquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Moeilijk was dat ook niet.
[..]
Als ik er al kom houd ik het meestal bij een Americano.\
Ik ben helemaal niet zo van de gekke koffie's.
Hide your kids, hide your wife.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet ik me bergen?
Ik ben ff een ritje doen.
Wie ben jij?quote:
En wie ben jij?quote:
Zwabbert doet hier af en toe mee koffieleutenquote:
Ik kan prima lezen. Waar heb jij een post geschreven waarin je jezelf even kort voorstelt?quote:
Zwabbertquote:
nou ik heb gewoon gezegt dat ik isa ben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen. Waar heb jij een post geschreven waarin je jezelf even kort voorstelt?
quote:
Hoi Isaquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef isax het volgende:
[..]
nou ik heb gewoon gezegt dat ik isa ben.
wat wil je weten?
ik banjer op dit moment door amsterdam zonder concreet doel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi Isa![]()
Wat doe je in t dagelijks leven?
Wat brengt je hier?
Koffie of thee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |