ik wilde een starbucks topic maar kwam hier terecht via de zoekmachine.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom jij met cat enzo mee?
Of kwam je hier per ongeluk?
Het schijnjt dat we er eentje in Zwolle krijgen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik wilde een starbucks topic maar kwam hier terecht via de zoekmachine.
ik heb er 3 ofzo binnen een straal van 5 kilometerquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Het schijnjt dat we er eentje in Zwolle krijgen.
Dan woon je vast in Amsterdam.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb er 3 ofzo binnen een straal van 5 kilometer
Moeilijk was dat ook niet.quote:
Als ik er al kom houd ik het meestal bij een Americano.\quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:42 schreef isax het volgende:
je hebt hier een koffie ding op iedere hoek van de straat
word er zo moe van.
maar die banaan frap bij starbucks doet het hem wel.
ik ben overgevoelig voor caffeine. dus goede koffie zit er voor mij toch niet inquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Moeilijk was dat ook niet.
[..]
Als ik er al kom houd ik het meestal bij een Americano.\
Ik ben helemaal niet zo van de gekke koffie's.
Hide your kids, hide your wife.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet ik me bergen?
Ik ben ff een ritje doen.
Wie ben jij?quote:
En wie ben jij?quote:
Zwabbert doet hier af en toe mee koffieleutenquote:
Ik kan prima lezen. Waar heb jij een post geschreven waarin je jezelf even kort voorstelt?quote:
Zwabbertquote:
nou ik heb gewoon gezegt dat ik isa ben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen. Waar heb jij een post geschreven waarin je jezelf even kort voorstelt?
quote:
Hoi Isaquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef isax het volgende:
[..]
nou ik heb gewoon gezegt dat ik isa ben.
wat wil je weten?
ik banjer op dit moment door amsterdam zonder concreet doel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi Isa![]()
Wat doe je in t dagelijks leven?
Wat brengt je hier?
Koffie of thee?
Nog een member van de theeclanquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik banjer op dit moment door amsterdam zonder concreet doel.
ik post hier.
thee. all day, every day.
ik lus ook koffie maar dan decaf.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog een member van de theeclan.
En je houdt van hipsterzaken las ik.
Welkom iig.
Wat ben je strengquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen. Waar heb jij een post geschreven waarin je jezelf even kort voorstelt?
Heyquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:04 schreef isax het volgende:
[..]
ik lus ook koffie maar dan decaf.
ik hou juist niet van hipster dingetjes maar je ontkomt hier er niet aan
Weinig spannends, gebakken aardappels, salade en slavinkquote:
ik doe wel eens een rondje fokquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey
Volgens mij heb ik jou wel eens elders gespot![]()
DecafNet zo erg als suikervrije cola en alcoholvrij bier.. (Weglaten belangrijk onderdeel)
zo lang het maar niet ijsberg sla met een klodder dressing was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weinig spannends, gebakken aardappels, salade en slavink
BH aan de waslijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
DecafNet zo erg als suikervrije cola en alcoholvrij bier.. (Weglaten belangrijk onderdeel)
Hmmm dan is het logischquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik doe wel eens een rondje fok![]()
gister avond nog. was leuk.
decaf is beter dan de eerste hulp om 2 uur snachts lastig vallen omdat je perongelijk caffeine op hebt
met feestdagen doe ik altijd koffie cona en dan neem ik altijd een paar slokjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm dan is het logisch
Ik kom ook op redelijk wat plaatsen
Koffie conaquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:16 schreef isax het volgende:
[..]
met feestdagen doe ik altijd koffie cona en dan neem ik altijd een paar slokjes.
en daar doe ik het mee
IJsbergslaajquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef isax het volgende:
[..]
zo lang het maar niet ijsberg sla met een klodder dressing was.
Ik keek in je pohi, ik ken je van het Utopia topic, postte ik tijdje terug ook wel eensquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:16 schreef isax het volgende:
[..]
met feestdagen doe ik altijd koffie cona en dan neem ik altijd een paar slokjes.
en daar doe ik het mee
ik ben gister bij defensie geweest. say whaaaat. YOLO, living on the edge.
manier van zetten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koffie cona![]()
Ik drink fors wat bakkies per dag, maar MPG is wel de topper hier
kom terug dan. is gezellig (snachts)quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik keek in je pohi, ik ken je van het Utopia topic, postte ik tijdje terug ook wel eens
serieus?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
IJsbergslaaj.
Vandaag weer een kleine 30.000 kilo van dat spul mogen verschuiven.
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef isax het volgende:
[..]
kom terug dan. is gezellig (snachts)
ik kijk niet eens meer utopia maar boeiend.
Whut?quote:
Ik ga ook een bakkie zettenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
zo, bbq staatna te smeulen, biertje op, koffie loopt.
tijd om aan het werk te gaan![]()
iets gaat hier fout
gezond werk. je eet tenminste geen mc donalds in de pauzenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
3 volle vrachtwagens ijsbergslaaj gelost vandaag.
En nog een paar wagens met tomaten, komkommers, worteltjes en ander groenvoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |