heb je je zo vaak laten verbouwen danquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:53 schreef Cat22 het volgende:
Wat een kneusjes zijn jullie![]()
99% van mijn zorgkosten zijn gespendeerd tussen voorhoofd en neus, zeg maar.
Vroeger er genoeg geweest toen ik op voetbal zat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen de tweede keer in het ziekenhuis geweest, en toen mocht ik gelijk een nachtje blijven ter observatie (beschadigde oogzenuw en alles)
Voor de rest alleen de KNO-arts en kaakchirurg bezocht in het ziekenhuis
Ik ben een grote kneusquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:53 schreef Cat22 het volgende:
dat zou ook verklaren waarom ik geen schedelbasisfractuur hadquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of ze zijn zo groot dat ze klem zitten onder je schedel en dus niet te schudden zijn.
dat is eerder omdat je schedel van rubber isquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zou ook verklaren waarom ik geen schedelbasisfractuur had
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
dat is eerder omdat je schedel van rubber is
selfie ?quote:
quote:
dit ben ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dit ben ikJe begint op Fles te lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dit ben ikflesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
noem je me nou dik authistisch man van staal
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
noem je me nou dik authistisch man van staal
I wish.quote:
Dus je bent kapot?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
I wish.![]()
Schadeherstel, maar veul heeft het nooit opgeleverd.
dus jij hebt vet mooie wenkbrauwen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:53 schreef Cat22 het volgende:
Kapot geboren.quote:
Zekers! Maar de kosten zitten nog een verdieping lager.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:52 schreef JJH het volgende:
Garage hiernaast heeft het ook druk. Ze zitten al 1.5u met zijn allen buiten.
jij sloopt andermans ribbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:24 schreef JJH het volgende:
Ik heb ook nog nooit echt iets ernstigs gehad, achillespees in/afgescheurd en een keer ene stoeipartijtje wat eindigde met een gebroken neus.
Werkoverlegquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:52 schreef JJH het volgende:
Garage hiernaast heeft het ook druk. Ze zitten al 1.5u met zijn allen buiten.
Altijd een goed planquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ook nodig op zijn tijdquote:
Succesquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:04 schreef Koen66 het volgende:
Zo, iemand droppen op station Amersfoort en dan richting Zoetermeer
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
lavendel kende ik nog nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Intersnert zegt: lavendel of lavendelgeur gebruiken in de kamer waar je ze niet wilt, basilicum houden ze niet van en een kruidnagel in een halve sinaasappel doen en deze op strategische plekken neerleggen
sorryquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:24 schreef JJH het volgende:
Ik heb ook nog nooit echt iets ernstigs gehad, achillespees in/afgescheurd en een keer ene stoeipartijtje wat eindigde met een gebroken neus.
four strikes, your outquote:
ik heb gewonnenquote:
FOK! Sportquote:
Bingo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als Kevelaer (Dld) in de buurt ligt: hooibergen!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:25 schreef Barreltje het volgende:
ik wil ook hooibergen!
anyway.. iemand nog leuke dingen die te doen zijn in arnhem en/of omgeving?
lekker kneuterig mag ook!( of graties
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |