DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Vlammenwerper ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
weet er iemand een goed middel tegen vliegen?![]()
en dan bedoel ik geen vliegenmepper of spuitbus
en ook niet dat ik me vaker moet douchen
quote:
ik moet het binnen kunnen gebruiken zonder dat ik de boel afbrand of vernielquote:
ik heb daar een karel voorquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
weet er iemand een goed middel tegen vliegen?![]()
en dan bedoel ik geen vliegenmepper of spuitbus
en ook niet dat ik me vaker moet douchen
onze Ben jaagt ze alleen maar wegquote:
quote:
Je kunt die ouderwetse plakstrips ophangen. Blijft menig lijk aan plakken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet het binnen kunnen gebruiken zonder dat ik de boel afbrand of verniel
ik heb er 2 die ze op etenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
onze Ben jaagt ze alleen maar weg
die heb ik al hangenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt die ouderwetse plakstrips ophangen. Blijft menig lijk aan plakken.
ergens opletten doet Ben ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er 2 die ze op eten
maar die dikke let nergens op als hij achter een vlieg aanzit dus dan vliegen de planten van de vensterbank
Damn! Dan vraag je buurman eens om zijn kippenfarm te sluiten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik al hangen![]()
en die zitten binnen 3 dagen helemaal vol
Ik had ook goede vliegenvangers.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er 2 die ze op eten
maar die dikke let nergens op als hij achter een vlieg aanzit dus dan vliegen de planten van de vensterbank
Ja dat kan goed de oorzaak zijn, naast mijn zwager zit ook een boer met koeien en daar kom je ook om in de vliegen in de zomerquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn! Dan vraag je buurman eens om zijn kippenfarm te sluiten.
Dat is bij mijn ouders tenminste de oorzaak van de vliegenplaag.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
liver wijn iuit de linker en bier uit de rechterquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:35 schreef Koen66 het volgende:
Zou dat wat zijn, een vrouw met koffie uit dr tetten
?
Misschien de gasten niet meer buiten laten schijtenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik al hangen![]()
en die zitten binnen 3 dagen helemaal vol
Hmmhmmmquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:37 schreef crv het volgende:
[..]
liver wijn iuit de linker en bier uit de rechter
bah.. ik pas..quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:37 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent al begonnen zie ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:37 schreef crv het volgende:
[..]
Ow dju. Beterschappiesquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Onderuit gegaan in mn douche.. hersenschuddinkjekotsmisselijk en ik zie alles dubbel
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Onderuit gegaan in mn douche.. hersenschuddinkjekotsmisselijk en ik zie alles dubbel
Oquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
De OV chip is gewoon een ondingquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:44 schreef roos85 het volgende:
Mijnovchipkaart
Wil inloggen ivm een declaratie, geeft ie aan dat gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist is.
Voor de zekerheid nieuw wachtwoord aangevraagd, voer ik het wachtwoord in wat in de automatische mail staat in.. wat denk je? Precies dezelfde melding
En ja mijn gebruikersnaam is gewoon correct
LDG tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
dan zuig ik niet aan je tettenquote:
waarmee ?quote:
Intersnert zegt: lavendel of lavendelgeur gebruiken in de kamer waar je ze niet wilt, basilicum houden ze niet van en een kruidnagel in een halve sinaasappel doen en deze op strategische plekken neerleggenquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ook geen sex dan of enkel heel voorzichtigquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]rustig aan doen komende tijd
niet meer stuiteren
beetje bdsm met touwtjesquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:10 schreef crv het volgende:
[..]
dus ook geen sex dan of enkel heel voorzichtig
Damnquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |