Het lijkt wel vrijdagquote:
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het lijkt wel vrijdag
Komt omdat ik morgen met vakantie ga![]()
![]()
Laatste dagje werken vandaag
dan 2,5 week vrij
Hrvatskaquote:
Klein dorpje in de buurt van Poreçquote:
Akkoord, ik heb in de buurt van Rovinj gezeten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klein dorpje in de buurt van Poreç(kom er al 5 jaar ofzo
)
Mooi dorpje iddquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Akkoord, ik heb in de buurt van Rovinj gezeten.
Terechtquote:
Wel slim dat'ie is gaan trouwen aangezien hij kaal isquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Volkomen logisch.
Elke gezonde man zou dat doen.
Hequote:Op woensdag 16 juli 2014 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel slim dat'ie is gaan trouwen aangezien hij kaal is
Kaal is niet erg, maar wel met dat kapselquote:
Je kunt het vast hebbenquote:
"Da's niet leuk he, papa's ziekte belachelijk maken."quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel slim dat'ie is gaan trouwen aangezien hij kaal is
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Da's niet leuk he, papa's ziekte belachelijk maken."
/Hans Teeuwen
is het niet dat mama's ziekte belachelijk wordt gemaakt? stukje is iig hilarisch. grof maar hilarischquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Da's niet leuk he, papa's ziekte belachelijk maken."
/Hans Teeuwen
Yup, mama, maar dat paste ff niet bij die fotoquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is het niet dat mama's ziekte belachelijk wordt gemaakt? stukje is iig hilarisch. grof maar hilarisch
ah, gelukkig. dacht al dat mijn cabaretgeheugen me in de steek lietquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, mama, maar dat paste ff niet bij die foto.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, gelukkig. dacht al dat mijn cabaretgeheugen me in de steek liet
DAT ZIJN TOCH GEEN HANDEN? DAT ZIJN HARKEN!quote:
Keane is toch uit elkaar?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:24 schreef Pandaplint het volgende:
Wat veel Keane ineens weer. Komt er weer een 3fm presents concertje aan?
Dan is de eerstvolgende MH ook al weer geregeld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wilbert brengt ze wel bij elkaar.
nope: hiatusquote:
quote:
Ah ok.quote:
Logisch... met zulke kutmuziek is het wel even nodig om daar afstand van te nemen voor een onbepaalde tijd...quote:
JUICHEN.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:13 schreef Pandaplint het volgende:
Ohja Pino! Gefeliciteerd! Je mag er weer op!![]()
Zonde idd dat'ie zo kapot wordt gedraaid!quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer nu ook wel genoeg gehoord.
Zelfde reden als dat 3FM bij de festivals is toch. Eigen feestje FTW.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom staat Ekdom eigenlijk in Nijmegen? Merken we op de radio niets van...
Ja daar begrijp ik niets van. Dat nummer kan prima op de radio.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:26 schreef alors het volgende:
In dezelfde stijl vond ik dat meisje wat steeds 's ochtends bij Giel stond indrukwekkender en het nummer leuker. Maarja dat was ook maar van korte duur blijkbaar.
edit: dit dut
Dat. Beter dan dat geforceerde gedoe van net.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja daar begrijp ik niets van. Dat nummer kan prima op de radio.
Ja die is mooiquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:26 schreef alors het volgende:
In dezelfde stijl vond ik dat meisje wat steeds 's ochtends bij Giel stond indrukwekkender en het nummer leuker. Maarja dat was ook maar van korte duur blijkbaar.
edit: dit dut
Prima gozerquote:
Ja ik heb het gehoord toen ze steeds te gast was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
http://giel.vara.nl/artie(...)919-wyke-van-weelden
De live versies bij Giel zijn nog mooier.
Kakhielquote:
ik vind Frank ook wel een baas. hoor hem eigenlijk nooit op de radio, maar zijn twitter is vermakelijkquote:
bij Frank kan het allebeiquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:39 schreef alors het volgende:
Heeft hij nou gele nagellak op of zulke gele vingers van het roken
Ik geloof dat ik masturbatie...quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:33 schreef 3rdRock het volgende:
[VID] Rare vogel wil zichzelf versieren
gekke Pino! op zijn verjaardag nog wel![]()
Dat doen ze expres, dan fietsen ze harder... Zo snel mogelijk die rotstad uitquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:40 schreef ChatGirl het volgende:
Volgend jaar komt de Tour bijna voor mijn deur langs. Hoe tof!
Rotterdamquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat doen ze expres, dan fietsen ze harder... Zo snel mogelijk die rotstad uit
Heb jij ook zoveel #swag?
[ afbeelding ]
Ik geef niet zo om grote borsten, maar ik kan dit soort posts prima waarderenquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geef niet zo om grote borsten, maar ik kan dit soort posts prima waarderen
Verdomme Bronsonquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:44 schreef Bronson het volgende:
Als we toch bezig zijn.
Voor Pino.
[ afbeelding ]
Dat gaat er wel inquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
Voor Muis (en mezelf): http://theberry.com/2014/(...)y-cowboys-32-photos/
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat er wel in![]()
Countrymuziekje erbij
Kan je beter aan Muis vragenquote:
Soppen met Cijfers dus?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit meer te geilen op mijn eigen dataset als ik eerlijk mag zijn
Niet droog te föhnenquote:
Penisplant zekerquote:
Maak.Me.Gek.quote:
Hydrangea macrophyllaquote:
quote:
Geil.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn leven van de afgelopen weken in een afbeelding.
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Dag jongens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:44 schreef Bronson het volgende:
Als we toch bezig zijn.
Voor Pino.
[ afbeelding ]
Ik zie een grote dichtheid op y = 14 en x = 80-100....quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Ik kan wel vertellen waarom, maar dat zal je toch niet zo boeienquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie een grote dichtheid op y = 14 en x = 80-100....
Ik weet niet eens waar ik naar zit te kijken...quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan wel vertellen waarom, maar dat zal je toch niet zo boeien
Uhm nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik naar zit te kijken...
Is dit het aantal mannen op de X-as en de leeftijd op de Y-as waar je seks mee hebt gehad?
Er is geen topic voor plant nerdjesquote:
Taartquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nee.
Als ik zo'n grafiek zou maken zou ik voor een taart-diagram gaan.
Fijne vakantiequote:Op woensdag 16 juli 2014 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
Goed ik ben weg, tot over ruim 2 weken jongens, gedraag je hier![]()
.
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
.
Vijne fakansiequote:Op woensdag 16 juli 2014 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
.
Tijd voor wijn!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is pas vier uur en ik ben nu al klaar met de dag.
Ik moet nog data entry doen met iemand anders. Dat is echt funquote:
Samen aan de wijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet nog data entry doen met iemand anders. Dat is echt fun
Ik had haar een fles wijn gegeven, omdat ze de kop van mijn hoofd aan het zeuren was dat ze wijn wilde drinken. Ze heeft letterlijk 1 slok gedronken. De rest staat azijn te worden. Ik gun haar geen wijn meer.quote:
Alleen data entry?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet nog data entry doen met iemand anders. Dat is echt fun
Dan ben je écht dom. Sowieso 1600 euro overmaken aan een vriendin. Dat zou ik nog niet eens aan mijn zus overmaken als ze er naar vroeg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen die in dat soort mails trappen, vragen er gewoon om om bedonderd te worden.
Voorspelbaar.....quote:
Niks. Het was gewoon een constatering.quote:
Okeequote:Op woensdag 16 juli 2014 17:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niks. Het was gewoon een constatering.
Ik zit liever zonder broek aan op een roestig puntig hek.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef Abrikozentaart het volgende:
Hoi luisteren jullie ook altijd in avond naar Domien tijdens het huiswerk maken?
Ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef Abrikozentaart het volgende:
Hoi luisteren jullie ook altijd in avond naar Domien tijdens het huiswerk maken?
en frietquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja.
Tijdens wiskundehuiswerk als ik met aftreksommen bezig ben sleept Domien mij er doorheen
Welkom trouwens! Cee heeft champagnepils, minthy sap en ik heb bitterballen in de aanbieding!
bedankt voor de warme welkom op mijn vakantiebaan staat overdag altijd radio Veronica aan en daar word je niet echt blij vanquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja.
Tijdens wiskundehuiswerk als ik met aftreksommen bezig ben sleept Domien mij er doorheen
Welkom trouwens! Cee heeft champagnepils, minthy sap en ik heb bitterballen in de aanbieding!
Met jouw username moet je uitkijken met jarigen in dit topic.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
bedankt voor de warme welkom op mijn vakantiebaan staat overdag altijd radio Veronica aan en daar word je niet echt blij van
ik hoef toch niet bang zijn dat er in mij gebeten gaat worden hier??quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Met jouw username moet je uitkijken met jarigen in dit topic.
Dat hangt van je leeftijd en figuur af geloof ik, al verschillen de mannen nogal qua voorkeur hier.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
ik hoef toch niet bang zijn dat er in mij gebeten gaat worden hier??
Jawel.quote:
Jij mag patat zeggen dan.quote:
Morgen vertrek ik pasquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hangt van je leeftijd en figuur af geloof ik, al verschillen de mannen nogal qua voorkeur hier.
Gelukkig is seksmonster SC op vakantie
Jeejquote:
Goedenavond Marijequote:
Verdommequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Morgen vertrek ik pasdus kijk uit wat je zegt
Bohquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef minthy het volgende:
Ik drink een kop koffie ter ere van de verjaardag van Pino.
Jaaaaquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Boh
Volgende week drinken we een kop koffie op ons allemaal
Tuinstoelen mee. Kringverjaardagquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Boh
Volgende week drinken we een kop koffie op ons allemaal
Ja, ik ben deze week begonnen met vakantiewerk bij Booijink Veevoeders.quote:
Tof! Bevalt het?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja, ik ben deze week begonnen met vakantiewerk bij Booijink Veevoeders.
En we gaan niet te actief doen (naakt Twister spelen oid), want de dag erop moest ik uitgerust zijn en vrijhouden omdat we iets leuks gaan doen en ik mag niet weten watquote:
Hahahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]
En we gaan niet te actief doen (naakt Twister spelen oid), want de dag erop moest ik uitgerust zijn en vrijhouden omdat we iets leuks gaan doen en ik mag niet weten wat
Naakt twister spelen hoeft toch niet perse actief te zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]
En we gaan niet te actief doen (naakt Twister spelen oid), want de dag erop moest ik uitgerust zijn en vrijhouden omdat we iets leuks gaan doen en ik mag niet weten wat
Ik doe alles actief en ben bloedfanatiek. Daarom beter van nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Naakt twister spelen hoeft toch niet perse actief te zijn?
Haha probeer anders dr. Pop :pquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:12 schreef Abrikozentaart het volgende:
ik hoor op 3FM een nieuw dance plaatje de hele dag maar iedere mis ik net de aan of afkondiging iemand een idee welke het toevallig kan zijn?
was een liedje met Higherground ofzo in het refrein. Zal het nog een proberen op google of YTquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:22 schreef christiman het volgende:
[..]
Haha probeer anders dr. Pop :p
Trouwens, jammer dat Coen en Sander nu gewoon een maand weg zijn. Ze zijn echt mijn helden van de middagHeerlijk dat gelul van Lant op de achtergrond, dat maakt je dag toch goed!
Ben best benieuwd wat voor een advertenties dat waren. Waar je "per ongeluk" op kliktequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:59 schreef minthy het volgende:
Vandaag al een keer of 6 per ongeluk op een advertentie geklikt. Danny houdt vast van mij
MyAT verspringt vaak op het laatste moment, net na de klik in kwestie. Dat is sinds die grotere advertenties zijn ingevoerd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ben best benieuwd wat voor een advertenties dat waren. Waar je "per ongeluk" op klikte
Vooruit dan mede-oldbie.quote:
Over een kleine twee maanden ben ik er ook eentjequote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Over een kleine twee maanden ben ik er ook eentje
Ik zeg niet dat je IRL al wel ouder bent dan cg en mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Over een kleine twee maanden ben ik er ook eentje
Het is wel raar dat er in OO mensen rond lopen die (bijna) 2x zo oud zijn als ik. Blijft toch een rare gewaarwording.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je IRL al wel ouder bent dan cg en mijghihi lief heah
Maar nu post je het wel! Krenkendquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je IRL al wel ouder bent dan cg en mijghihi lief heah
Volgens mij gaat het met de meeste ads niet meer om het klikken maar om de views.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:59 schreef minthy het volgende:
Vandaag al een keer of 6 per ongeluk op een advertentie geklikt. Danny houdt vast van mij
Hmmm...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het met de meeste ads niet meer om het klikken maar om de views.
Sunfield?quote:
True!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Jeej
[..]
Goedenavond Marije![]()
Alles goed?
[..]
Verdomme![]()
Maar er stond niets wat niet waar is
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
True!
Moguh!
Zometeen ben ik echt weg
Kroatiëquote:
Hi Henk!quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:24 schreef Abrikozentaart het volgende:
Lekker wakker worden met Iggy Azalea op de radio
topalbum blijft het tochquote:
Timur vroeg naar artiesten met een niet-symmetrisch gezicht. Leuk dat je luistert.quote:
Ik word hier gekweld met Radio 2quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:42 schreef alors het volgende:
[..]
Timur vroeg naar artiesten met een niet-symmetrisch gezicht. Leuk dat je luistert.
Dat is een manier om je kat te vermaken.quote:
dan heeft Danny er ook weinig aan volgens mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
MyAT verspringt vaak op het laatste moment, net na de klik in kwestie. Dat is sinds die grotere advertenties zijn ingevoerd.
Edit; dit was een uitleg van de oorzaak. Geen idee, ik heb de sites niet gelezen![]()
De oude player is jaaaaaaaaaarenlang in gebruik geweest, werd ook weleens tijd dat daar wat aan vernieuwd werd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben de radioplayer veranderd. Nu is hij hip en modern.
Ik houd niet van vernieuwing.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De oude player is jaaaaaaaaaarenlang in gebruik geweest, werd ook weleens tijd dat daar wat aan vernieuwd werd.
autistquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd niet van vernieuwing.
inb4 Pino die autist zegt.
Volgens Pino hoogstwaarschijnlijk soberso nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan heeft Danny er ook weinig aan volgens mij
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Pino112 het volgende:
Zo, ventilator gekocht. Ga hem vooral in de hoek zetten want daar is het 90 graden.
weet je dat een ventilator weinig effect heeft als het echt warm is. Dan verplaats je alleen maar warme lucht waardoor het nog warmer wordquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Pino112 het volgende:
Zo, ventilator gekocht. Ga hem vooral in de hoek zetten want daar is het 90 graden.
Bak met ijsklontjes ervoor zettenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
weet je dat een ventilator weinig effect heeft als het echt warm is. Dan verplaats je alleen maar warme lucht waardoor het nog warmer word
Henk is een gevallen userquote:
oh haha sorryquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Sjaan. Je verwart me met een andere snol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |